XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Is er een probleem met de nieuwe site? Ik kan verschillende producten niet toevoegen. De protein iced coffee en black label pwo bv.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.302
Wanneer mogen we voor de 2.5kg Whey Delicious terug meer smaken verwachten? Of blijft het voorlopig bij deze keuze van 10 smaken?
Ik mis echt de snickerdoodle, appeltaart, cocos, chocolade-caramel, ... :p
Alvast bedankt.
We hebben de smaken die maar weinig verkochten uitgefaseerd. Daar alleen de kleinere potten van gehouden die over het algemeen wel goed verkopen.
Is er een probleem met de nieuwe site? Ik kan verschillende producten niet toevoegen. De protein iced coffee en black label pwo bv.
Net getest en bij mij lukt het wel om ze toe te voegen aan de winkelmand. Dat gaat bij jou niet? Welke apparaat gebruik je?

We hebben de smaken die maar weinig verkochten uitgefaseerd. Daar alleen de kleinere potten van gehouden die over het algemeen wel goed verkopen.

Net getest en bij mij lukt het wel om ze toe te voegen aan de winkelmand. Dat gaat bij jou niet? Welke apparaat gebruik je?
Samsung. K heb precies de indruk dat het landgebonden is. Als ik niet inlog en Nederland aanduid dan gaat het. Log ik in (Belgie) vind ik ze niet terug op de site.

• #42.304
Samsung. K heb precies de indruk dat het ladgebonden is. Als ik niet inlog en Nederland aanduid dan gaat het. Log ik in (Belgie) vind ik ze niet terug op de site.
ja dat klopt, mogen we niet aanbieden op de Belgische website.

Kom ff bij Jumbo Vathorst, was vrijdag vergeten te bestellen en kwam tekort tot dinsdag. Lekker bezig XXL 🤜🏻🤛🏼
PXL_20231112_152809664.jpg

• #42.310
Oei. En toch heb ik het hier staan. Recent veranderd dan? En waarom mag die iced coffee niet meer? Is toch gewoon proteine?
ja die zou inderdaad moet mogen, heb er ook een NUT nummer voor aangevraagd. Ik laat die even toevoegen.
Kom ff bij Jumbo Vathorst, was vrijdag vergeten te bestellen en kwam tekort tot dinsdag. Lekker bezig XXL 🤜🏻🤛🏼
PXL_20231112_152809664.jpg
Kijk dat is een flinke stelling!

Is de pre-black friday even hoog als blackfriday sale zelf? Anders wacht ik nog even tot het blackfriday is ipv de 19e bestellen :)

Daarnaast profiteer jij van de hoogst mogelijke korting die er is, dus beter dan dit wordt het niet.

niet goed gelezen? :p
Inderdaad niet goed gelezen, scherp van jou. Ik twijfelde omdat het "vroeger" wel eens 20 of 21% was als ik me niet vergis. Overigens is 19 al sick veel!

Korte feedback over de (nieuwe) website: net ook even met "Maud" gechat - het lijkt erop dat de favorieten (producten waar ik happy mee ben) uit mijn profiel weggehaald zijn na de laatste update. Vind ik best jammer, omdat ik hier al wat producten had staan die ik regelmatig wil bestellen, en niet wil vergeten :). Mocht het terug te zetten zijn, graag!

Korte feedback over de (nieuwe) website: net ook even met "Maud" gechat - het lijkt erop dat de favorieten (producten waar ik happy mee ben) uit mijn profiel weggehaald zijn na de laatste update. Vind ik best jammer, omdat ik hier al wat producten had staan die ik regelmatig wil bestellen, en niet wil vergeten :). Mocht het terug te zetten zijn, graag!
Als je het vergeet, was het niet lekker genoeg voor je.🤡

• Haha
Waarderingen: Vonk
Vraagje, onderin staat het Klarna logo (als ik via VK/Engeland kijk), maar het staat niet aangegeven als betaalmethode.
Kan ik in VK wel of niet met Klarna betalen?
Dankje!

• #42.317
Is de pre-black friday even hoog als blackfriday sale zelf? Anders wacht ik nog even tot het blackfriday is ipv de 19e bestellen :)
Korting wordt niet hoger, dus je hoeft niet te wachten.
Daarnaast profiteer jij van de hoogst mogelijke korting die er is, dus beter dan dit wordt het niet.

niet goed gelezen? :p
Zou op zich raar zijn als je later meer korting zou geven, geef je klanten die eerder hebben besteld niet echt een lekker gevoel.
Ja klopt, die werden heel weinig gebruikt en zitten niet in de 1e oplevering van de site. Komt overigens wel weer terug straks.
Vraagje, onderin staat het Klarna logo (als ik via VK/Engeland kijk), maar het staat niet aangegeven als betaalmethode.
Kan ik in VK wel of niet met Klarna betalen?
Dankje!
IK denk van niet, ga het even navragen. Edit >>> KLARNA staat nu aan voor het VK

Laatst bewerkt:
Iemand zn code al binnen voor de pre black friday? Mooie bestelling weer klaar staan 😁

Terug
Naar boven