XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.281
Top.
Een tijdje terug had ik wat supplementen aangeraden om in jullie assortiment op te nemen en inmiddels in magnesium bisglycinaat opgenomen en ik heb hem ook al besteld. Is er nog gekeken naar berberine?
Ja klopt was meer vraag naar. Nee nog niet naar gekeken. Waar is dat voor en welke dosering zou ideaal zijn voor een capsule?

Ja klopt was meer vraag naar. Nee nog niet naar gekeken. Waar is dat voor en welke dosering zou ideaal zijn voor een capsule?
Vooral het verlagen van je bloedsuiker (vergelijkbare effecten als metformine) en ook gunstig voor je cholesterolprofiel. Mooie dosering per capsule zou zijn 500 mg berberine HCL.
oei >>> the delivery of the extract you desired is delayed, we expect the production to be ready for shipment in week 51/52.
Dankjewel voor de update

• #42.286
Vooral het verlagen van je bloedsuiker (vergelijkbare effecten als metformine) en ook gunstig voor je cholesterolprofiel. Mooie dosering per capsule zou zijn 500 mg berberine HCL.

Dankjewel voor de update
ik ga er achteraan!

• #42.287
Onze nieuwe site is live, iemand iets van gemerkt? Let eens op de snelheid ;)

We werken nu aan een AI chatbot die alle kennis van onze site, blogs en keuzehulpen heeft en zo advies kan geven. We hebben getest en geeft betere antwoorden dan de gemiddelde klantenservicemedewerker. Dat wordt echt een mooie stap voorwaarts.

Onze nieuwe site is live, iemand iets van gemerkt? Let eens op de snelheid ;)

We werken nu aan een AI chatbot die alle kennis van onze site, blogs en keuzehulpen heeft en zo advies kan geven. We hebben getest en geeft betere antwoorden dan de gemiddelde klantenservicemedewerker. Dat wordt echt een mooie stap voorwaarts.
Keek toevallig net of creapure er was

Mogen we een Black friday actie verwachten?

• #42.290
Waar zijn de favorieten gebleven in je account op de nieuwe website?...

Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. kom maar gauw naar XXL voor 15% korting op Whey Delicious (singles-day)

Wanneer mogen we voor de 2.5kg Whey Delicious terug meer smaken verwachten? Of blijft het voorlopig bij deze keuze van 10 smaken?
Ik mis echt de snickerdoodle, appeltaart, cocos, chocolade-caramel, ... :p
Alvast bedankt.

Ja joh wrijf het er maar in.
IMG_8770.jpeg

Terug
Naar boven