- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het deze die naar de fritessaus van de McDonalds smaakt? Ik weet dat er zo eentje was in het verleden.![]()
Is het recept van deze veranderd? Ik heb 6 flessen gisteren besteld, en hij smaakt echt heel anders. Beetje plastic achtig. Hopelijk is het recept van de mayo zero wel hetzelfde, hiervan ook 6 flessen gehaald 🤣
Ja dat is wel de insteek, en de "oude" batch smaakte er zeer redelijk naar! Maar die ik zojuist besteld heb viel tegen 😶Is het deze die naar de fritessaus van de McDonalds smaakt? Ik weet dat er zo eentje was in het verleden.
Ik heb geen idee, denk niet dat er zomaar iets veranderd wordt aan de samenstelling maar is niet uit te sluiten dat het een batchverschil is. Als je denk niet goed dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice.![]()
Is het recept van deze veranderd? Ik heb 6 flessen gisteren besteld, en hij smaakt echt heel anders. Beetje plastic achtig. Hopelijk is het recept van de mayo zero wel hetzelfde, hiervan ook 6 flessen gehaald 🤣
Thanks voor de tip! Heeft even geduurd, waren wat andere prioriteiten maar zit schot in de zaak..Overigens:
Het bewijs dat jullie daadwerkelijk iets doen met de vraag / feedback van jullie klanten.
Zo'n 6 maanden?? Geleden vroeg ik of jullie mogelijk flavour powder (wat enorm populair is in duitsland) aan het assortiment toe konden voegen. En kijk eens??: BINNENKORT
Chapeau René
Lol dat bewijs had ik je ook kunnen geven. Denk o.a. aan cream of rice, magnesium bisglycinaat en rode gist rijst. En zo nog talloze producten.

The NVWA says No!Er is hier een enorme vraag naar Test E. Ben benieuwd wat het oplevert.
Plastic-achtige smaak zal eerder aan verpakking liggen, dan recept wijzigen![]()
Ik had mij hier nooit voor ingeschreven om mee te beginnen.Snap dat je het zo ervaart. Dat is een afweging. Er komt enorm veel omzet uit, veel klanten bestellen door de SMS. Het is een maas in de wet, je hoeft je hier niet voor in te schrijven. Je kan je er wel voor uitschrijven. Daarvoor zou een link moeten zitten in de SMS.
Ik zou aangifte doen man. Dat ze jou dit flikken is echt absurd.Ik had mij hier nooit voor ingeschreven om mee te beginnen.
In de tijd dat je er hier in dit topic over jankt kon je je gewoon al uitgeschreven hebben, klaar. Hier heeft niemand wat aan.Ik had mij hier nooit voor ingeschreven om mee te beginnen.
Waarom moet je er alsnog weer op antwoorden, de uitleg is toch duidelijk !Ik had mij hier nooit voor ingeschreven om mee te beginnen.
Ja snap ik, maar dat hoeft volgens de wet dus ook niet. Dat wou ik aangeven. Voor een email of whatsapp moet je je wel inschrijven. Maar je kan je via de link in de SMS snel uitschrijven dan krijg je in het vervolg geen SMS meer. Het is hier een afweging geweest wel of niet doen.Ik had mij hier nooit voor ingeschreven om mee te beginnen.
Ok, goed om te horen! Vrijdag zal het wel extreem druk worden, net als bij andere shops. Veel mensen kopen toch pas op Black Friday zelf. Dan gaan er zeker vertragingen ontstaan bij PostNL.Waarom moet je er alsnog weer op antwoorden, de uitleg is toch duidelijk !
PostNL icm XXL werkt weer top. alle dozen netjes bezorgd
Ik weet niet of je van plan was hem te bestellen maar dit was de feedback van de klantenservice:Is het deze die naar de fritessaus van de McDonalds smaakt? Ik weet dat er zo eentje was in het verleden.
Thanks. Ik ga morgen even bestellen, maar denk dat ik deze skip.Ik weet niet of je van plan was hem te bestellen maar dit was de feedback van de klantenservice:
![]()
Ik zou hem op zn zachts gezegd niet aanraden nu! (Maar dat is blijkbaar persoonlijk) want de meeste klanten vinden dit blijkbaar beter😔
Heb deze onlangs ook weer eens gekocht en vond ‘m ook niet te nassen..Ik weet niet of je van plan was hem te bestellen maar dit was de feedback van de klantenservice:
![]()
Ik zou hem op zn zachts gezegd niet aanraden nu! (Maar dat is blijkbaar persoonlijk) want de meeste klanten vinden dit blijkbaar beter😔
Dat is niet best.. zal er ook eens naar kijken.Heb deze onlangs ook weer eens gekocht en vond ‘m ook niet te nassen..
vraag ik even voor je na!Zojuist al een berichtje aan de klantenservice gedaan en direct reactie (heel netjes, maar helaas geen antwoord).
Wat is de maximale belasting van het powerrack & pully? Vnl gebruikersgewicht voor optrekken en de pully?
Na 7 jaar stilstaan eindelijk weer de mogelijkheid om te beginnen. Zwaar belasten zal wel meevallen, behalve met m'n vette pens.
Nog niet op de zaak geweest.. zoeken het even uit. Filmpje gezien en is superdun dat hoort niet.
Blijkbaar met de update van de site zijn de specs niet meegekomen. wordt nu naar gekeken.Zojuist al een berichtje aan de klantenservice gedaan en direct reactie (heel netjes, maar helaas geen antwoord).
Wat is de maximale belasting van het powerrack & pully? Vnl gebruikersgewicht voor optrekken en de pully?
Na 7 jaar stilstaan eindelijk weer de mogelijkheid om te beginnen. Zwaar belasten zal wel meevallen, behalve met m'n vette pens.