AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Onlangs die nieuwe crunchy protein bars besteld, pffff, die zijn echt schandalig lekker. Ik moet inhouden. :P
Helaas was straciatella uitverkocht, dus heb nu alleen die andere, maar ik ga daar ook nog binnenkort een paar dozen van halen. :D

Onlangs die nieuwe crunchy protein bars besteld, pffff, die zijn echt schandalig lekker. Ik moet inhouden. :P
Helaas was straciatella uitverkocht, dus heb nu alleen die andere, maar ik ga daar ook nog binnenkort een paar dozen van halen. :D
Echt he. K moet mijzelf dwingen mijn andere bars ook op t eten lol

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.383

Echt he. K moet mijzelf dwingen mijn andere bars ook op t eten lol

Ja die zijn zeker lekker! Komen meer smaken aan.... Stracciatella is nieuw .. komt eraan

• Like
Waarderingen: BB_
Ik moet me ook altijd inhouden hiermee:roflol:

Ik overweeg om een short of twee te kopen door de actie. Ik ben op zoek naar een kortere short die kan dienen tijdens legday (dus geen angst voor scheuren). Momenteel draag ik vrij losse shorts die ik oprol omdat ik het vervelend vind dat die tijdens het bewegen omhoog kruipen. Welke short dient hier het best voor? De flex short lijkt qua lengte op hoe ik mijn shorts nu draag, maar geven ze genoeg mee zodat ik niet onverwacht met de billen bloot sta? :D

Ik overweeg om een short of twee te kopen door de actie. Ik ben op zoek naar een kortere short die kan dienen tijdens legday (dus geen angst voor scheuren). Momenteel draag ik vrij losse shorts die ik oprol omdat ik het vervelend vind dat die tijdens het bewegen omhoog kruipen. Welke short dient hier het best voor? De flex short lijkt qua lengte op hoe ik mijn shorts nu draag, maar geven ze genoeg mee zodat ik niet onverwacht met de billen bloot sta? :D
Die flex shorts zijn top, stretch materiaal en goede pasvorm.

Wat gaat het verschil zijn met die creapure die komt tov monohydraat René?

Ik neem eigenlijk al jaren monohydraat maar lijk er toch wat verteringsproblemen van te krijgen.

Ik heb ook altijd shorts met stretch. En dan degenen zonder binnen broekje, ik draag er gewoon een soort boxer neer van borg.

Ik ken deze broekjes niet, ik heb verschillende merken waarvan odlo het tot nu toe het beste doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.390
Stracciatella komt komende week... de andere nieuwe smaken in januari/februari :)

Bijlagen

• IMG_2825.JPG
    IMG_2825.JPG
    170,1 KB · Weergaven: 79
Wel eens gedacht aan kip kerrie saus voor de light sauce reeks?

Iemand de salted caramel smaak geprobeerd van de whey perfection en whey delicious?

Ben benieuwd of er veel verschil zit in smaak tussen beide.

Hoe gaat het met je herstel nu ?

Thanks voor de giftbox. Word gewaardeerd❤️

Terug
Naar boven