Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Correct.Bij het kopen van 100€ krijg je die cadeau meende ik? Of ik heb het verkeerd gelezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct.Bij het kopen van 100€ krijg je die cadeau meende ik? Of ik heb het verkeerd gelezen.
Is toch geen cadeau dan? God weet hoeveel mensen zo’n code hebben gekregen 😂
Tuurlijk wel, vanaf bepaald bedrag krijg je het, en anders niet !Is toch geen cadeau dan? God weet hoeveel mensen zo’n code hebben gekregen 😂
MiereneukerIs toch geen cadeau dan? God weet hoeveel mensen zo’n code hebben gekregen 😂
Je kunt die boxes zonder code bestellen op de website, dus wat is de toegevoegde waarde daarvan dan? 🤷♂️Tuurlijk wel, vanaf bepaald bedrag krijg je het, en anders niet !
dat je er niet voor hoeft te betalen?Je kunt die boxes zonder code bestellen op de website, dus wat is de toegevoegde waarde daarvan dan? 🤷♂️
Woon jij in Barendrecht?
nope, why?
Gaat de goede kant op. Kan weer lopen, autorijden, de trap op en af (naar beneden wel wat moeizaam) en dagelijks weer op de zaak. Ook weer naar de gym. Ben er dagelijks 2 sessies mee bezig, in de ochtend en middag. Hometrainer, crosstrainer, leg press, leg raises en vooral stretchen want de knieen voelen mega stijf en strak. Heel raar gevoel. Net of er rubberbanden in je knie zitten die je voelt uitrekken en samentrekken bij het lopen. Maar het komt goed als ik het allemaal zo lees op internet.
Ik was er niet van op de hoogte, gebeurt wel vaker tegenwoordigBij het kopen van 100€ krijg je die cadeau meende ik? Of ik heb het verkeerd gelezen.

Thx, vond dat ook een leuk idee

Ik heb daar 25 jaar gewoond.

Heeft iemand de Whey Isolate salted caramel geprobeerd?
Was vrij enthusiast erover want ik had eerder een pot whey delicious salted caramel, en deze was absurd lekker.
Nouja, deze Salted caramel valt echt niet naar binnen te krijgen. Het smaakt nergens naar, klantenservice contact opgenomen, hebben de batch gecontroleerd waar niks mis mee was.
Kwam ook in een zak ipv een pot, op de zak stond geen smaak, heb nooit de zakken dus ik weet niet of er een smaak op de voorkant hoort te staan? Ik hoop dat dit gewoon een foutje is, waarin er een Salted caramel batch sticker op een smaakloze whey isolate zat, want als dit is hoe Salted caramel hoort te smaken dan is dat wel heel jammer.
Iemand anders ervaring hiermee? Had iemand anders de nieuwe whey isolate salted caramel geproefd? Of weet iemand of er op de zak een smaak hoort te staan?
We hebben niet voor elke smaak een andere pouch. De smaak staat op de achterkant op een kleine witte sticker. Whey delicious is romig en voller van smaak dan whey isolaat. Bij isolaat blijft de smaak dun en minder sterk, tenzij je verdikkingsmiddelen gaat toevoegen maar dat doen we nietHeeft iemand de Whey Isolate salted caramel geprobeerd?
Was vrij enthusiast erover want ik had eerder een pot whey delicious salted caramel, en deze was absurd lekker.
Nouja, deze Salted caramel valt echt niet naar binnen te krijgen. Het smaakt nergens naar, klantenservice contact opgenomen, hebben de batch gecontroleerd waar niks mis mee was.
Kwam ook in een zak ipv een pot, op de zak stond geen smaak, heb nooit de zakken dus ik weet niet of er een smaak op de voorkant hoort te staan? Ik hoop dat dit gewoon een foutje is, waarin er een Salted caramel batch sticker op een smaakloze whey isolate zat, want als dit is hoe Salted caramel hoort te smaken dan is dat wel heel jammer.
Iemand anders ervaring hiermee? Had iemand anders de nieuwe whey isolate salted caramel geproefd? Of weet iemand of er op de zak een smaak hoort te staan?
Ik vergelijk ze niet, ik heb gewoon een idee welke kant de smaak op zou moeten gaan, dus daar ga ik niet de mist in.Je vergelijkt een Whey Delicious met Whey Isolate, daar ga je al de mist in.
En ik weet niet hoe serieus je genomen wilt worden, met deze gebruikersnaam?
Aha, op de potten staat wel altijd een smaak, dus ik dacht wellicht is het de verkeerde zak met de goede stikker.We hebben niet voor elke smaak een andere pouch. De smaak staat op de achterkant op een kleine witte sticker. Whey delicious is romig en voller van smaak dan whey isolaat. Bij isolaat blijft de smaak dun en minder sterk, tenzij je verdikkingsmiddelen gaat toevoegen maar dat doen we niet

Maar je hebt al contact gehad met de klantenservice? Ik begrijp de meerwaarde niet echt van zo'n post, heel acc hiervan aangemaakt? Welkom op het forum trouwensIk vergelijk ze niet, ik heb gewoon een idee welke kant de smaak op zou moeten gaan, dus daar ga ik niet de mist in.
Whey delicious cookies & cream en aardbei zijn allebei heerlijk, als ik deze dan wel zou vergelijken met Whey Isolate, vind ik het niet een bepaald grote upgrade. Whey isolate aardbei/cookies & cream zit ik al heel lang mee en is altijd geweldig.
Salted Caramel zit ik niet te vergelijken, mijn enige vraag was of er wellicht iets met het verpakken kon fout zijn gegaan, of dat anderen ook geen fan van deze smaak zijn.
Wat is er mis met de username? Het hoeft niet professioneel te zijn ? Ik kom voor deze post alleen…
Aha, op de potten staat wel altijd een smaak, dus ik dacht wellicht is het de verkeerde zak met de goede stikker.
Ik probeer zeker niet te vergelijken met Whey delicious, ik weet dat dat oneerlijk is. Maar ik ben al lang grote fan van de producten, en ben er altijd mega blij mee, daarom ga ik er ook gelijk vanuit dat er iets mis is gegaan, want het zou me echt verbazen als dit is hoe de smaak hoort te zijn.
Maar goed, ik heb hem al retour opgestuurd op na te checken, wie weet ben ik gewoon het probleem
Was enkel opzoek naar of mensen gelijkwaardige ervaringen hadden, niet om kwaliteit met whey delicious te vergelijken

Dit was ook mijn eerste gedachte..Maar je hebt al contact gehad met de klantenservice? Ik begrijp de meerwaarde niet echt van zo'n post, heel acc hiervan aangemaakt? Welkom op het forum trouwens![]()
De meerwaarde is kijken of andere mensen een gelijkwaardige ervaring met deze smaak hadden? Heel account maken met een Gmail kost 30 seconden dus ik denk daar is niks mis meeMaar je hebt al contact gehad met de klantenservice? Ik begrijp de meerwaarde niet echt van zo'n post, heel acc hiervan aangemaakt? Welkom op het forum trouwens![]()