Enig idee waneer dit terug binnenkomt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee waneer dit terug binnenkomt?
Helpt oa voor beter cholesterolWat doet dit supplement? Misschien betere vraag, wat doet dit voor jou?
Heb het even nagevraagd, mijn potje thuis ook net op.Enig idee waneer dit terug binnenkomt?
Dacht het al 😄 het leek mij te goed om waar te zijn, zo een reep voor 180 kcal. Had het ook reeds aan de klantendienst gevraagd, maar zij verzekerde mij ook dat het klopteDit is echt wel heel slecht hoor.. zijn normaal meer checks maar dit is er tussendoor geglipt blijkbaar. Alles Crunch bars zitten rond dezelfde voedingswaarden.
Wtf dit is wel echt slordig jaNiet om het 1 of ander maar heb gezien dat het een foutje is... ook op de verpakking. We gaan dat direct aanpassen. Moet gaan uitzoeken hoe dit kan.
![]()
Inb4 XXL protein bar schandaalDit is echt wel heel slecht hoor.. zijn normaal meer checks maar dit is er tussendoor geglipt blijkbaar. Alles Crunch bars zitten rond dezelfde voedingswaarden.
Ja snap ik dat ze dat zeggen, daar moeten ze ook vanuit uitgaan. 230kcal bevat de reepDacht het al 😄 het leek mij te goed om waar te zijn, zo een reep voor 180 kcal. Had het ook reeds aan de klantendienst gevraagd, maar zij verzekerde mij ook dat het klopte
Reep heeft geen 188kcal maar 230kcal is 42kcal meer... wij hebben daar geen fouten gemaakt maar de producent. De specificatie die ze ons gestuurd hebben klopte niet. Folie wordt nu zo snel mogelijk aangepast.Wtf dit is wel echt slordig ja
Scheelt toch 60kcal, niet dat hij mij iets boeit maar toch.
Zo nu en dan is er lichte aanpassing aan de sauzen heb ik begrepen. Soms door feedback van klanten kan ook op voorstel van de producent.Hi Rene,
Is de mayonaise light saus veranderd? Hij smaakt echt 10x beter dan de batch van +- half jaar geleden. Veel romiger en dikker van structuur!
Als ik me niet vergis zijn de voedingswaarde ook veranderd. Ietsjes hoger? 80kcal/100 gram. Dit was 50 dacht ik?
Nou, maak de american frietsaus dan dikker aub.. dit is net water haha!Ja snap ik dat ze dat zeggen, daar moeten ze ook vanuit uitgaan. 230kcal bevat de reep
Reep heeft geen 188kcal maar 230kcal is 42kcal meer... wij hebben daar geen fouten gemaakt maar de producent. De specificatie die ze ons gestuurd hebben klopte niet. Folie wordt nu zo snel mogelijk aangepast.
Zo nu en dan is er lichte aanpassing aan de sauzen heb ik begrepen. Soms door feedback van klanten kan ook op voorstel van de producent.

Zal met cloudflare te maken hebben verwacht ik. woon je in Nederland of België? We hebben enorm veel last gehad van DDoS aanvallen en een hoge bescherming op moeten zetten anders ging de site plat. Lukt het nog steeds niet?Ben ik de enige die hier sinds deze week last van heeft? Soms doet hij het gewoon, maar vaak krijg ik deze foutmelding.
Soms zit ik op de website en klik ik bijvoorbeeld een product aan en komt de melding weer tevoorschijn.
Soms lukt het als ik in google zoek naar: xxl nutrition, dan de eerste hit aanklik. En soms ook niet?
Zijn het mijn instellingen? Of is er iets met de website?
Bedankt alvast![]()
Hier, België, krijg ik de melding van cloudlfare maar komt er een check en gaat hij gewoon door naar de site.Zal met cloudflare te maken hebben verwacht ik. woon je in Nederland of België? We hebben enorm veel last gehad van DDoS aanvallen en een hoge bescherming op moeten zetten anders ging de site plat. Lukt het nog steeds niet?
Nederland. Heb hier sinds 1 week last van. Soms krijg ik idd een melding ter goedkeuring en wijst hij dat goed, maar ook vaak af.Zal met cloudflare te maken hebben verwacht ik. woon je in Nederland of België? We hebben enorm veel last gehad van DDoS aanvallen en een hoge bescherming op moeten zetten anders ging de site plat. Lukt het nog steeds niet?
vervelend... ik heb de klantenservice gevraagd of we meer klachten krijgen. We kunnen de beveiliging helaas niet uitzetten zo nu en dan komen er ineens weer 10mln hits.Nederland. Heb hier sinds 1 week last van. Soms krijg ik idd een melding ter goedkeuring en wijst hij dat goed, maar ook vaak af.
Soms gelijk gewijgerd

Is wel hoor. K gebruik 2 maatscheppen en dan moet ik er echt quasi een ganse shaker melk bij doen om de klonters er uit te krijgen.René,
In de reviews van de gewone night protein lees ik dat sinds vorig jaar zomer de samenstelling is veranderd en hij nu slecht oplost en ontzettend klontert. Staat in vrijwel alle reviews, dus ik ben een beetje huiverig deze opnieuw te bestellen.
Zijn jullie ervan op de hoogte dat er nu veel mensen onteverden mee zijn?
Eventueel ga ik voor de delicious NP hoor, maar qua voedingswaarde is de gewone NP toch het beste.![]()
zonnebloemlecithine kopen en erbij doenIs wel hoor. K gebruik 2 maatscheppen en dan moet ik er echt quasi een ganse shaker melk bij doen om de klonters er uit te krijgen.
Lijkt me niet de oplossing, zeker als dit probleem pas ontstaan is na wijzigen receptuur.