AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Xxl15 en xxl20 codes mannen zie site. Top René

Vraagje de pre workout van @dutchgiant wanneer is die weer leverbaar?

3de week van januari. Helaas is er in de laatste batch een fout gemaakt door de fabriek, waardoor zij het nu opnieuw maken.

Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: Xrp
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42.422
  • Like
Waarderingen: Xrp
Sommige mensen duiken echt overal op.
"Het gebruik van eiwitpoeders valt nu vooral meer op", zegt Rene van der Zel, oprichter van XXL Nutrition, een grote fabrikant van sportsupplementen. "Het gebruik is de afgelopen jaren over het algemeen ook toegenomen. Dat hangt nauw samen met de fitnessindustrie: mensen die aan fitness doen, gebruiken de poeders het meest."

Bedankt weer voor de snelle levering

• #42.425
Sommige mensen duiken echt overal op.
haha of niet!
Bedankt weer voor de snelle levering
Bedankt voor je bestelling!

Hoorde xxl net op de radio,
Goed bezig mannen

3FM ook wel te horen trouwens..
XXL al bij de Jumbo, Dirk en lokale “gezondheidswinkel” gezien. Goed om te weten mocht een product een keer last-minute op zijn ;)
Bij de Kruidvat zie ik in de folder van aankomende week ook een aanbieding.. Ik hoop dat dit wel oké is? (Voor bv andere smaken van de Njoy bar om uit te proberen). Geen idee wat daar te koop is.

Bijlagen

• IMG_0051.jpeg
    IMG_0051.jpeg
    170,8 KB · Weergaven: 80
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #42.430
aha mooi dat we daar ook op voorbij komen nu.
3FM ook wel te horen trouwens..
XXL al bij de Jumbo, Dirk en lokale “gezondheidswinkel” gezien. Goed om te weten mocht een product een keer last-minute op zijn ;)
Bij de Kruidvat zie ik in de folder van aankomende week ook een aanbieding.. Ik hoop dat dit wel oké is? (Voor bv andere smaken van de Njoy bar om uit te proberen). Geen idee wat daar te koop is.
Ook nog! lekker aan het promoten dus onze mensen. Ja zeker Ok, Kruidvat doet een aantal keer per jaar een actie met onze producten, zo afgesproken. Assortiment is daarom wel beperkt daar, dan zitten we elkaar niet in de weg maar versterkt het elkaar. Althans zo zien wij het.

Ja precies, en goed om te weten. Hoop dan dat uiteindelijk jullie er beter van worden (meer online bestellingen zien bijvoorbeeld).

aha mooi dat we daar ook op voorbij komen nu.

Ook nog! lekker aan het promoten dus onze mensen. Ja zeker Ok, Kruidvat doet een aantal keer per jaar een actie met onze producten, zo afgesproken. Assortiment is daarom wel beperkt daar, dan zitten we elkaar niet in de weg maar versterkt het elkaar. Althans zo zien wij het.
Lekker bezig!

Valt me wel op dat er op de vitaminen en mineralen regelmatig een non stock is?

Hoi!
Hebben jullie toevallig, als je dat weet, problemen ondervonden bij het sturen van pakketten naar Engeland, vanwege Brexit?

Er zijn een aantal bedrijfjes hier in VK die aangeven dat het vreselijk is om EU-VK en VK-EU vrachtverkeer te hebben, dus daardoor een beetje bang om te bestellen en te shippen naar Engeland.

Enig idee hoe dit bij jullie gaat?

Hoi!
Hebben jullie toevallig, als je dat weet, problemen ondervonden bij het sturen van pakketten naar Engeland, vanwege Brexit?

Er zijn een aantal bedrijfjes hier in VK die aangeven dat het vreselijk is om EU-VK en VK-EU vrachtverkeer te hebben, dus daardoor een beetje bang om te bestellen en te shippen naar Engeland.

2-5 dagen volgens de site, vrienden van mij hebben het soms sneller dan dat al binnen

• #42.436
Ja precies, en goed om te weten. Hoop dan dat uiteindelijk jullie er beter van worden (meer online bestellingen zien bijvoorbeeld).
Dat weten we eigenlijk niet. Maar we zien dat zowel wij als de verkooppunten steeds meer gaan verkopen, het versterkt elkaar dus.
Heb ik de vraag intern even weggezet.
Lekker bezig!

Valt me wel op dat er op de vitaminen en mineralen regelmatig een non stock is?
Multivit en omega 3 waren en problemen bij de producent en zitten we daardoor even zonder. Blijft lastig met zoveel producten (3500) en pieken in de verkoop
Hoi!

Hoor er weinig over. volgens mij verloopt dat op zich goed

Dat weten we eigenlijk niet. Maar we zien dat zowel wij als de verkooppunten steeds meer gaan verkopen, het versterkt elkaar dus.

Heb ik de vraag intern even weggezet.

Multivit en omega 3 waren en problemen bij de producent en zitten we daardoor even zonder. Blijft lastig met zoveel producten (3500) en pieken in de verkoop

Hoor er weinig over. volgens mij verloopt dat op zich goed
Enig idee hoe lang het ongeveer duurt?

Renee, succes op de horecava 😉
Sta je ook op de fibo?

Terug
Naar boven