- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Horn heeft al een pot in bezitLijkt me niet de oplossing, zeker als dit probleem pas ontstaan is na wijzigen receptuur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Horn heeft al een pot in bezitLijkt me niet de oplossing, zeker als dit probleem pas ontstaan is na wijzigen receptuur.
Idd en t is toch wat kostelijk allemaal om weg te gooien.
Er is een probleem geweest met de agglomeratie (oplosbaar maken) van een grote batch NP. Dat probleem zou nu opgelost moeten zijn en het product weer hetzelfde als daarvoor moeten zijn. Er is geen sprake geweest van een receptuur wijziging.René,
In de reviews van de gewone night protein lees ik dat sinds vorig jaar zomer de samenstelling is veranderd en hij nu slecht oplost en ontzettend klontert. Staat in vrijwel alle reviews, dus ik ben een beetje huiverig deze opnieuw te bestellen.
Zijn jullie ervan op de hoogte dat er nu veel mensen onteverden mee zijn?
Eventueel ga ik voor de delicious NP hoor, maar qua voedingswaarde is de gewone NP toch het beste.![]()
Zie boven...Lijkt me niet de oplossing, zeker als dit probleem pas ontstaan is na wijzigen receptuur.
Ok mooi!Rene, is er een indicatie wanneer de Omega 3 Ultra Pure-100 softgels weer leverbaar is?
Edit; zie dat toevallig vandaag weer op voorraad zijn gekomen, gelijk maar 2 potten besteld 👍🏻
Giftbox is in de aanbiedingKomt dr komende week iets van een kortingsactie (valentijnsdag, na carnaval oid)?
Naast de weekaanbiedingen en spotlight producten geen algehele kortingsacties gepland heb ik begrepen.Komt dr komende week iets van een kortingsactie (valentijnsdag, na carnaval oid)?

welovexxl voor 14% lijkt me wel leuk op ValentijnsdagNaast de weekaanbiedingen en spotlight producten geen algehele kortingsacties gepland heb ik begrepen.
Gezien, zal helaas even moeten wachten tot na payday 😔
Al hoorde ik wel in de wandelgangen dat rené me een sample van de smaakpoeder ging sturen als bedankje 😄😉Gezien, zal helaas even moeten wachten tot na payday 😔
Ik durf het allemaal zo niet te zeggen, moet het even navragen.Heej,
Even een paar vragen, hoop dat ze ook in dit topic passen.
1. Die performance serie sportkleding: komen daar ook zwarte shirts korte mouw met witte letters van?
Dat past zoveel beter bij de sokken, het broekje en mijn schoenen (en mogelijk toekomstige schoenen)
2. Wanneer komt de "I Don't Sweat I Sparkle" handoek terug?
De enige handdoek die beter is dan "Beyond Your Limits".
Die tweede is vragen naar de bekende weg, niet serieus, wel hoopvol.
Alvast mijn grote dank!
Ja klopt, thx voor de tip! zie je DM.Al hoorde ik wel in de wandelgangen dat rené me een sample van de smaakpoeder ging sturen als bedankje 😄😉
Heb de vraag uitgezet!Wanneer komt het sample pack van de whey isolaat binnen?![]()
ja ik ben ook heel benieuwd!Leuk filmpje van de nieuwbouw!
Ben benieuwd naar de gym als die klaar is!

Zeker leuk filmpje. Sneak peek zag ik er iig super gaaf uit van de gym 💪🏼Leuk filmpje van de nieuwbouw!
Ben benieuwd naar de gym als die klaar is!
Deze vent is een held! Heeft me gewoon een tegoedbon gestuurd om ze te testen! Ben nu een weekje wintersporten, maar zodra ik thuis ben komt er een uitgebreide review. Bedankt rené!Ik durf het allemaal zo niet te zeggen, moet het even navragen.
Ja klopt, thx voor de tip! zie je DM.
Heb de vraag uitgezet!
Graag gedaan en veel plezier nog!Deze vent is een held! Heeft me gewoon een tegoedbon gestuurd om ze te testen! Ben nu een weekje wintersporten, maar zodra ik thuis ben komt er een uitgebreide review. Bedankt rené!