Zoals beloofd zou ik nog een review geven van de flavor powder.
Vandaag de eerste smaak open gemaakt: Salted Caramel.
Inmiddels heb ik van ESN &MORENUTRITION al zeker 15 potten er doorheen gejaagd, en zeker 30+ smaken getest. Als ik de flavor powder van XXL proef valt mij het volgende op:
-De smaak is erg goed, eigenlijk idem dito aan de salted caramel van MORENUTRITION.
-De sterkte qua zoetheid is prima, je hebt niet veel nodig. Ik heb op de foto's 10G op 250Gkwark+200G cottage cheese gebruikt. En dit is MEER dan zat, zelfs voor een zoetekauw als ik!
-Er zitten kleine stukjes in, maar daar proef je niks van (dit proef je bij de salted caramel van MORENUTRITION overigens ook niet)
-JEZUS RENÉ die scoop is niet normaal lang. Dat slaat echt nergens op & enorm onhandig. Maakt die dingen ff 2x zo klein
Over het algemeen niet ontevreden. Als ik deze smaak wil hebben kan ik hem net zo goed meepakken bij mijn XXL bestelling. Ik gooi die poeder iedere dag door mijn kwark, dus ben ze gewend, maar voor iemand die dit nog nooit heeft geproefd gaat er 100% zeker een wereld voor hem open!!!
Cijfer:8/10. Dit kan een 10 worden als de stukjes groter worden zodat ze te proeven zijn & de scoop kleiner.
Ik verwacht deze week (of volg week) de brownie smaak open te maken. Uiteraard komt hier weer een review van
Ja ik raadt dit product aan.