Smaak 3: Vanille
Wellicht de meest gekozen smaak door velen. Ik snap
@XXL Nutrition goed dat ze eerst met de meest basic/gangbare smaken gaan (karamel/choco/vanille) voordat ze gaan investeren in meerdere smaken. De basic varianten trekken mij minder dan bijvoorbeeld een cookies & cream of een creme brulee smaak.
Maar goed, ook vanille verdiend een review.
oI heb net zoals vorige keren 250g campina kwark + 200g cottage cheese + 150g Aardbeien + 10g flavour powder gebruikt.
Het eerste wat opvalt is de geur, die is sterk aanwezig zodra je hem opend. Ook zitten er stukjes doorheen die je net zoals bij de karamel niet proeft. (Helaas). Sommige vanille smaken zijn erg chemisch, dat is deze niet!! Als je 10g zou mixen met 300ml melk heb je gewoon een lekkere vanille milkshake.
Het is wel echt een zoete vanille. Je hebt weinig powder nodig, wat ook een voordeel kan zijn. Des te langer kan je doen met een potje.
Ik heb weinig bijzonders te melden, gewoon een basic
goede vanille variant. Prima voor mensen die hun eerste bestelling op "veilig" willen spelen. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand bestaat die dit niet lust haha.
Dit was smaak 3/3 die ze nu op voorraad hebben. Gelukkig heb ik van René vernomen dat er 3 nieuwe smaken bijkomen?? Als ik me niet vergis 2 fruitsmaken en 1 pudding smaak?
Ik hoop ook deze smaken te mogen reviewen in de toekomst! Al met al ben ik fan van deze nieuwe toevoeging. Op naar meer smaken!