Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.761
Hey Rene,

Ik had een vraagje met betrekking tot jullie rijst poeder

Er staat dus dat je het gewoon met water kan mengen of door je shake kan doen, maar in principe is het gewoon ongekookte rijst dus moet het eigenlijk aangelengd worden met kokend water voor goede absorptie toch?
Kan je gewoon mengen met koud water en shaken, hoeft niet verwarmd. Het is gemalen tot een soort van korrelige meel.
Wanneer kunnen we een prijsverlaging verwachten? Ja ik ben een vrek🤔. Zie overal in retail kleine maar ook grotere verlagingen maar zie het nog niet terug in de supplementenwereld.
Of blijft het zo?
Creatine is behoorlijk in prijs verlaagd geweest de afgelopen tijd. Voor andere producten zakt onze inkoop ook nog steeds niet, whey is nog steeds duur, chocolade net flink duurder geworden (repen), blikjes die duurder worden. Zie helaas aan de inkoopkant nog weinig beweging.
De snickerdoodle smaak whey delicious is heel…delicious…dat wou ik even zeggen!
Goed om te horen!
Wanneer komt de mag bisgly weer binnen @XXL Nutrition ?
Vraag ik even na!
Grote complimenten voor de protein pancakes. Had de naturel al eens gehad, erg lekker. Nu de cacao variant geprobeerd, echt heerlijk!

Nette prijs ook wel, €2.80 per verpakking. Nu met de 1+1 gratis bij de jumbo is het echt geen geld..
Ja ook blij mee!
Die vernieuwde fitmeals zijn ook goed.
Ja eindelijk zijn ze zoals ze altijd hadden moeten zijn, dat zijn die met de kartonnen sleeve eromheen. We gaan daar binnenkort een re-lanch mee houden. We doen dit samen met een andere partij en die wou mij iets te snel. Ik ben meer van eerst alles goed en dan opschalen ipv andersom.

foutje

Laatst bewerkt:
Ik zie dat jullie een app hebben. Zover ik weet is dit nieuw? Wat is het voordeel van de app t.o.z van de website?

• #42.767
Ik zie dat jullie een app hebben. Zover ik weet is dit nieuw? Wat is het voordeel van de app t.o.z van de website?

Er komt in de app een spaarsysteem, soort van loyaliteitsprogramma. Dat komt niet online. Daarbij exclusieve limited producten en aanbiedingen, pre sale, gebruiksgemak en zo nog wat zaken

Hi Rene of andere XXL gebruikers,
Iemand ervaring met het vervangen van de whey delicious naar de vegan variant, zou dat beter zijn voor de darmen (lees winderigheid :D)?
Misschien heb je hier wat feedback over ontvangen Rene vandaar dat ik het even vraag voordat ik het zelf probeer.

• #42.771
Iemand ervaring met het vervangen van de whey delicious naar de vegan variant, zou dat beter zijn voor de darmen (lees winderigheid :D)?
Misschien heb je hier wat feedback over ontvangen Rene vandaar dat ik het even vraag voordat ik het zelf probeer.
heb je isolate zero een geprobeerd of hydrolisaat? daar schijnt het ook minder mee te zijn

lactaat tabletten gebruiken kan helpen, en met water ipv melk mengen(minder lactose)

IMG_0721.jpeg

ja klopt! nog t/m zondag korting alleen in de app!
Iets misgebeurd in de app, na betalen zag ik in de bestelling dat al de goodies weg waren ?

bestelling 2000389707

Heb het pas opgemerkt na de bevestiging mail maar dat dacht het info bug was ?

had speciaal voor het vrouwke eens paar samples voor haar erin gestoken in de bestelling, wifey not happy toen doos toekwam .

Bug of lag het aan de app of browser ?

kind regards uw 15+ jarige trouwe bekende klant ;)

Komen er toevallig binnenkort nog meer smaakjes flavour powder op de markt? Ik heb er inmiddels 5 van jullie.
Ik zou pistache smaak wel errug waarderen 🥹

• #42.778
Iets misgebeurd in de app, na betalen zag ik in de bestelling dat al de goodies weg waren ?

bestelling 2000389707

had speciaal voor het vrouwke eens paar samples voor haar erin gestoken in de bestelling, wifey not happy toen doos toekwam .

geen idee. ik ga het navragen. al contact met de klantenservice gehad?
Komen er toevallig binnenkort nog meer smaakjes flavour powder op de markt? Ik heb er inmiddels 5 van jullie.
Ik zou pistache smaak wel errug waarderen 🥹
ik ga samples opvragen!

bestelling 2000389707

Dit soort vragen kan je imo beter naar de Klantenservice sturen, denk niet dat René orders persoonlijk inpakt :o

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met het herstel is! Recent veel content voorbij zien komen (bij de producent van jullie repen, super interessante video!). Jullie merch is trouwens ook hier een hit, had van een paar andere gym gangers de vraag gekregen waar ik al mijn rode accessoires vandaan had. Toch maar voorzichtig aangegeven dat ik niet wist of jullie die naar Azië zouden versturen maar ze vallen zeker in de smaak!

5E60737F-9F03-4C75-AFC5-8B1484B957BE.jpg

Terug
Naar boven