- Waardering
- 4.382
Kan je gewoon mengen met koud water en shaken, hoeft niet verwarmd. Het is gemalen tot een soort van korrelige meel.Hey Rene,
Ik had een vraagje met betrekking tot jullie rijst poeder
Er staat dus dat je het gewoon met water kan mengen of door je shake kan doen, maar in principe is het gewoon ongekookte rijst dus moet het eigenlijk aangelengd worden met kokend water voor goede absorptie toch?
Creatine is behoorlijk in prijs verlaagd geweest de afgelopen tijd. Voor andere producten zakt onze inkoop ook nog steeds niet, whey is nog steeds duur, chocolade net flink duurder geworden (repen), blikjes die duurder worden. Zie helaas aan de inkoopkant nog weinig beweging.Wanneer kunnen we een prijsverlaging verwachten? Ja ik ben een vrek🤔. Zie overal in retail kleine maar ook grotere verlagingen maar zie het nog niet terug in de supplementenwereld.
Of blijft het zo?
Goed om te horen!De snickerdoodle smaak whey delicious is heel…delicious…dat wou ik even zeggen!
Vraag ik even na!Wanneer komt de mag bisgly weer binnen @XXL Nutrition ?
Ja ook blij mee!Grote complimenten voor de protein pancakes. Had de naturel al eens gehad, erg lekker. Nu de cacao variant geprobeerd, echt heerlijk!
Nette prijs ook wel, €2.80 per verpakking. Nu met de 1+1 gratis bij de jumbo is het echt geen geld..
Ja eindelijk zijn ze zoals ze altijd hadden moeten zijn, dat zijn die met de kartonnen sleeve eromheen. We gaan daar binnenkort een re-lanch mee houden. We doen dit samen met een andere partij en die wou mij iets te snel. Ik ben meer van eerst alles goed en dan opschalen ipv andersom.

)?