AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Smaak 4: Pudding cream

Zoals beloofd weer een review. Ik was erg benieuwd. Hoe smaakt een pudding cream? Ik ken het product eigenlijk niet. De naam doet me vermoeden als creme brulee of zo'n mona toetje die je vroeger at. Het enige vergelijkingsmateriaal wat ik heb is dezelfde smaak van een groot concurrent ESN (zie bijlage)

ik nam de proef op de som. Ik heb net zoals vorige keren 250g campina kwark + 200g cottage cheese + 150g Aardbeien + 10g flavour powder gebruikt.
Er zitten weer "stukjes caramel" doorheen. Deze proef je niet. Wat je wel proeft is een zoete vanille + karamel smaak.

Vrij simpel maar erg lekker. Als je de vanille en de karamel smaak zou mixen heb je precies deze smaak. Gewoon erg goed, net niet binnen mijn top 5.

Hij is overigens VEEL beter dan de ESN variant. Die smaakt een beetje oppervlakkig.

De pudding cream van xxl ga ik zeker vaker bestellen. Op de website zie ik nog 2 smaken (perzik / lemon) staan die ik nog niet heb gerieviewd. Ik hoop deze ooit ook te mogen proeven. Zodra ik dit heb gedaan laat ik het jullie weer weten :).

Al met al ben ik fan van deze nieuwe toevoeging. Op naar meer smaken!

Bijlagen

• 20240618_203011.jpg
    20240618_203011.jpg
    162,8 KB · Weergaven: 47
  • 20240618_203405.jpg
    20240618_203405.jpg
    136,9 KB · Weergaven: 48
  • 20240618_203541.jpg
    20240618_203541.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 53
  • 20240618_202959.jpg
    20240618_202959.jpg
    119,4 KB · Weergaven: 48
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42.744
Smaak 4: Pudding cream

Zoals beloofd weer een review. Ik was erg benieuwd. Hoe smaakt een pudding cream? Ik ken het product eigenlijk niet. De naam doet me vermoeden als creme brulee of zo'n mona toetje die je vroeger at. Het enige vergelijkingsmateriaal wat ik heb is dezelfde smaak van een groot concurrent ESN (zie bijlage)

ik nam de proef op de som. Ik heb net zoals vorige keren 250g campina kwark + 200g cottage cheese + 150g Aardbeien + 10g flavour powder gebruikt.
Er zitten weer "stukjes caramel" doorheen. Deze proef je niet. Wat je wel proeft is een zoete vanille + karamel smaak.

Vrij simpel maar erg lekker. Als je de vanille en de karamel smaak zou mixen heb je precies deze smaak. Gewoon erg goed, net niet binnen mijn top 5.

Hij is overigens VEEL beter dan de ESN variant. Die smaakt een beetje oppervlakkig.

De pudding cream van xxl ga ik zeker vaker bestellen. Op de website zie ik nog 2 smaken (perzik / lemon) staan die ik nog niet heb gerieviewd. Ik hoop deze ooit ook te mogen proeven. Zodra ik dit heb gedaan laat ik het jullie weer weten :).

Al met al ben ik fan van deze nieuwe toevoeging. Op naar meer smaken!
goed om te horen!

Ha Rene,

Ik heb een vraag omtrent het volgend product:

Zou het een mogelijkheid zijn om hier meerdere varianten/smaken van in het assortiment op te nemen? Het ideale is dat deze buiten de koelkast houdbaar blijven. In duitsland heb je echt heel veel meer varianten.

Op de website:

Kun je o.a. witte choco en banaan vinden. Wat ik hiermee wil zeggen is dat er dus wel een leverancier is die verzend naar nederlandse bedrijven.

Wellicht interessant als er ruimte voor is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.748
Ha Rene,

Ik heb een vraag omtrent het volgend product:

Zou het een mogelijkheid zijn om hier meerdere varianten/smaken van in het assortiment op te nemen? Het ideale is dat deze buiten de koelkast houdbaar blijven. In duitsland heb je echt heel veel meer varianten.

Op de website:

Kun je o.a. witte choco en banaan vinden. Wat ik hiermee wil zeggen is dat er dus wel een leverancier is die verzend naar nederlandse bedrijven.

Wellicht interessant als er ruimte voor is?
Verwacht eerder dat het minder dan meer varianten worden. We gaan steeds meer focussen op alleen XXL Nutrition. Daarom zie ik uitbreiding niet direct gebeuren.

@XXL Nutrition Toevallig al meer info over eventuele nieuwe COR smaken?

Hey Rene,

Ik had een vraagje met betrekking tot jullie rijst poeder

Er staat dus dat je het gewoon met water kan mengen of door je shake kan doen, maar in principe is het gewoon ongekookte rijst dus moet het eigenlijk aangelengd worden met kokend water voor goede absorptie toch?

Wanneer kunnen we een prijsverlaging verwachten? Ja ik ben een vrek🤔. Zie overal in retail kleine maar ook grotere verlagingen maar zie het nog niet terug in de supplementenwereld.
Of blijft het zo?

Hey Rene,

Ik had een vraagje met betrekking tot jullie rijst poeder

Er staat dus dat je het gewoon met water kan mengen of door je shake kan doen, maar in principe is het gewoon ongekookte rijst dus moet het eigenlijk aangelengd worden met kokend water voor goede absorptie toch?
Ik eet t gewoon rauw met wat halfvolle melk en whey. Gaat prima.

Ik eet t gewoon rauw met wat halfvolle melk en whey. Gaat prima.
Ja ik ook hoor, alleen had laatst een gesprek met iemand erover en die liet zien dat het eigenlijk een stuk slechter opneemt op die manier, en gezien elke kcal voor mij nu telt :p

Grote complimenten voor de protein pancakes. Had de naturel al eens gehad, erg lekker. Nu de cacao variant geprobeerd, echt heerlijk!

Nette prijs ook wel, €2.80 per verpakking. Nu met de 1+1 gratis bij de jumbo is het echt geen geld..

Grote complimenten voor de protein pancakes. Had de naturel al eens gehad, erg lekker. Nu de cacao variant geprobeerd, echt heerlijk!

Nette prijs ook wel, €2.80 per verpakking. Nu met de 1+1 gratis bij de jumbo is het echt geen geld..
Die vernieuwde fitmeals zijn ook goed.

Terug
Naar boven