AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Staan niet direct op de planning, zal eens vragen hoe de verkoop is en of dat recht geeft tot meer smaken. Wat voor smaak had je in gedachte? Cookies komt nog, dacht dat die er allang was maar staat op uitverkocht

:cheer:
Salted caramel cookie is er gewoon toch? Vind ik ook erg lekker net als de cookies&cream en vanille smaken. Iets van een speculaas/biscoff smaak lijkt mij echt heerlijk 👌🏻

Staan niet direct op de planning, zal eens vragen hoe de verkoop is en of dat recht geeft tot meer smaken. Wat voor smaak had je in gedachte? Cookies komt nog, dacht dat die er allang was maar staat op uitverkocht
Appeltaart
Speculoos
Witte chocolade
Cinnamon cereal

*Edit*
Nvm, probeerde de kortingscode op beef jerky, maar da's natuurlijk van MM..

Net de rvs shakers binnen, ik probeer dagelijks gebruikte spul plastic vrij te hebben. Ik zie helaas wel dat de hele dop en zeef nog van plastic zijn.

Er staat wel dat het BPA vrij is, maar hoe zit andere stoffen zoals ftalaten? Hebben jullie iets van een rapport voor de kunststoffen die jullie gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.727
Net de rvs shakers binnen, ik probeer dagelijks gebruikte spul plastic vrij te hebben. Ik zie helaas wel dat de hele dop en zeef nog van plastic zijn.

Er staat wel dat het BPA vrij is, maar hoe zit andere stoffen zoals ftalaten? Hebben jullie iets van een rapport voor de kunststoffen die jullie gebruiken?
Om te kunnen importeren hebben we altijd rapporten, die geven we ook aan de Douane, die controle is behoorlijk streng en we willen natuurlijk ook geen onveilige producten verkopen. BPA vrij staat erop vermeld omdat daar altijd de meeste vragen overkomen niet zozeer over andere stoffen maar daar wordt wel op gecontroleerd.

Om te kunnen importeren hebben we altijd rapporten, die geven we ook aan de Douane, die controle is behoorlijk streng en we willen natuurlijk ook geen onveilige producten verkopen. BPA vrij staat erop vermeld omdat daar altijd de meeste vragen overkomen niet zozeer over andere stoffen maar daar wordt wel op gecontroleerd.
Kunnen klanten die gegevens ook vinden, of zou je die kunnen delen?

Die stroopwafel smaak eiwitpoeder is wel echt lekker lekker icm oats, moet je er wel inhouden!!

De tompouce en stroopwafel proteïne bars had ik meer van verwacht.

• #42.731
Kunnen klanten die gegevens ook vinden, of zou je die kunnen delen?
Gast die erover gaat is momenteel op vakantie. ik heb 'm gemaild of er iets is wat we kunnen delen. Alleen even kijken hoe we dat dan weer doen. Moet er wel een beetje netjes uitzien ook
Die stroopwafel smaak eiwitpoeder is wel echt lekker lekker icm oats, moet je er wel inhouden!!

De tompouce en stroopwafel proteïne bars had ik meer van verwacht.
ja die stroopwafel whey is echt goed gelukt, even kijken wat we daarmee doen.
Hey ben jij die kale van die shakes?!!?!
haha toevallig wel

ja die stroopwafel whey is echt goed gelukt, even kijken wat we daarmee doen.

Verkopen jullie die ook naar VK toe en zo ja, hoe heet het op de Engelse site? Kan het zo niet vinden (hier, in VK in winkels, heet het ook stroopwafel of caramel waffles, en die zie ik zo niet staan dus denk, vraag het eventjes want zou ik wel willen proberen als het zo goed is :D )

• #42.733
Blijven deze in het assortiment? Die zijn dus echt veel te lekker 🤣

Bijlagen

• 20240606_155411.jpg
    20240606_155411.jpg
    87 KB · Weergaven: 81
  • 20240606_155356.jpg
    20240606_155356.jpg
    111,1 KB · Weergaven: 80
Bestaat er een overzicht waar/welkesupermarkt je de Fitmeals kunt vinden? Het is nu vaak hit&miss.

• #42.740
Bestaat er een overzicht waar/welkesupermarkt je de Fitmeals kunt vinden? Het is nu vaak hit&miss.
Momenteel niet. ik ga het hier bespreken. Ben wel blij dat we een nieuwe keuken hebben gevonden om ze te maken. De nieuwe maaltijden hebben een kartonnensleeve, daar herken je die aan. Kip supermals, meer saus, veel lekkerder. Komen 6 soorten aan. Wij hebben ze al maar zijn nog niet overal verkrijgbaar. Ik denk een maandje nog. Gaan we ook een actie houden, dat je alle 6 kan bestellen met korting oid.

Terug
Naar boven