XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb slecht nieuws.... alles was hier klaar. Samples, artwork, bestelling eruit. Toen kwam de inkoper en gaf aan dat we vanille supergoed verkochten maar de andere smaken veel minder en dat hij verwachte dat het met speculaas hetzelfde zou zijn. Was ik het mee eens en dus gecanceld.
Ik denk juist dat speculaas goed zal lopen, als de smaak goed is. Dan heb je een product die uitblinkt tov de rest

Als het maar niet smaakt zoals de koek- en speculaaskruiden van verstegen, dat heeft niks met een speculaas smaak te maken namelijk
of zelf maken
  • 8 tl gemalen kaneel
  • 2 tl gemalen kruidnagel
  • 2 tl gemalen nootmuskaat
  • 1 tl gemalen korianderzaad
  • 1 tl gemalen anijszaad
  • 1 tl gemberpoeder
  • ¾ tl gemalen kardemom

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.925
Ik denk juist dat speculaas goed zal lopen, als de smaak goed is. Dan heb je een product die uitblinkt tov de rest
Zou zeker kunnen maar COR is sowieso al een niche product. We zitten echt op een punt dat we moeten uitkijken wat we toevoegen en ook moeten gaan kijken waar we mee stoppen. We hebben 2 hallen voor order picken en daar niet superveel ruimte mee. Looproute met order picken wordt ook te lang.

PostNL vond 't een goed plan om m'n pakketje achter te laten op een openbare stoep. Moet er geen tekeningetje bij maken wat er gebeurd is denk ik :o

Kutbedrijf is 't toch ook :emo:
Ligt niet aan het bedrijf maar aan die bezorgers..
Ik laat het tegenwoordig altijd bij m'n dichtstbijzijnde postnl punt versturen en haal het vanuit m'n werk daar wel op.

PostNL vond 't een goed plan om m'n pakketje achter te laten op een openbare stoep. Moet er geen tekeningetje bij maken wat er gebeurd is denk ik :o

Haha iets aardiger tegen je buren zijn! Dan rijden ze er de volgende keer misschien niet overheen 😜

Ligt niet aan het bedrijf maar aan die bezorgers..
Ik laat het tegenwoordig altijd bij m'n dichtstbijzijnde postnl punt versturen en haal het vanuit m'n werk daar wel op.
Dat is tegenwoordig ook al op 15 minuten rijden omdat niemand hier nog een postNL punt wilt zijn :roflol:
Haha iets aardiger tegen je buren zijn! Dan rijden ze er de volgende keer misschien niet overheen 😜
Oké, voor één iemand is er wel een tekeningetje nodig blijkbaar :eyes:

• Haha
Waarderingen: GruX

Had ik afgelopen week ook. Stond in de regen voor mijn deur neer geflikkert. Gelukkig had mijn buurman het gezien en hem bij hem binnen gezet.

(Niet iets van xxl hoor)

Oh no, dat zijn gevolgen van een bepaalde bedrijfsvisie.
Nou ik heb dat soort grappen ook een tijdje gehad, en ook bij postnl over geklaagd diverse keren. Na een tijdje was er een andere / nieuwe bezorger en sindsdien gaar het goed. Desondanks laat ik de bestellingen van xxl nog wel gewoon bij m'n postnl punt brengen omdat we toch 9 van de 10 keer niet thuis zijn en het daar dan toch beland 😄

Nou ik heb dat soort grappen ook een tijdje gehad, en ook bij postnl over geklaagd diverse keren. Na een tijdje was er een andere / nieuwe bezorger en sindsdien gaar het goed. Desondanks laat ik de bestellingen van xxl nog wel gewoon bij m'n postnl punt brengen omdat we toch 9 van de 10 keer niet thuis zijn en het daar dan toch beland 😄
Het gaat goed, tot het fout gaat. 😀

En ik wil de oorzaak niet bij de werknemer leggen, maar wel bij de werkgever.
Dat wil niet zeggen dat een werknemer geen totale randdebiel met een slechte werkattitude kan zijn, maar ik leg de aanleiding eerder bij de aanstelling. 😉😆

Laatst bewerkt:
  • #42.934

Dat is niet best.... alles voor de rest wel in orde? als je het bestelnummer even wil delen dan laat ik vanuit ons een klacht indienen.

Hoi Rene,

Zou je nog een keer willen kijken naar de american fries saus? Ik heb weer een batch die zo dun is als water. Dit gaat om een batch met de "nieuwe" witte dop (vorige batch was zwarte dop)

Vond hem vroeger "dikker" en veel beter! Alle 6 flessen getest en ze zijn echt de substantie van water 🤣

Hey René,
Weet jij toevallig wanneer de berberine op voorraad is? Staat al best lang op "coming soon"

• #42.939
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven