XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

waarom is de creatine nu in zakjes?

Pakje werd nog eens verstuurd en is gisteren aangekomen, thanks!

Side note: hij had 't gewoon opnieuw op de stoep gepleurd en is weer meteen weggereden, gelukkig was ik nu wel thuis :emo:
postbode is misschien bang voor je konijn
Food Eating GIF

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.947
Ik ben er wel blij mee 😂
Moet het altijd uit de pot overgooien omdat mijn hand er niet in past

Gisteren een kleine bestelling gedaan. Heb dit keer eens de Protein Milkshake besteld. Vind de Whey Delicious maar flauw qua smaak. Hopelijk smaakt de Protein Milkshake beter. :)

Gisteren een kleine bestelling gedaan. Heb dit keer eens de Protein Milkshake besteld. Vind de Whey Delicious maar flauw qua smaak. Hopelijk smaakt de Protein Milkshake beter. :)
Apart want ik ben in die afgelopen.jaren by far nog geen betere whey tegengekomen. Even opschudden en een uurtje in de koelkast maakt het ook een stuk lekkerder wegdrinken.

• #42.953
De milkshake is vooral een stuk dikker.
Apart want ik ben in die afgelopen.jaren by far nog geen betere whey tegengekomen. Even opschudden en een uurtje in de koelkast maakt het ook een stuk lekkerder wegdrinken.
:thumb:

Ideetje:

Xxlnutrition advent kalender? 😃

Aan het werk op een locatie waar ik deze deurmat tegenkwam:

20241011_095529.jpg

Ik kan deze alleen niet vinden in de webshop?
Niet meer in productie soms?

• #42.958
Aan het werk op een locatie waar ik deze deurmat tegenkwam:

20241011_095529.jpg

Ik kan deze alleen niet vinden in de webshop?
Niet meer in productie soms?
Die worden gegeven aan Gyms etc.. Hebben wij nooit op de site gehad volgens mij...

Garagegym of homegym is toch ook een gym? 😀

• Like
Waarderingen: RiPo
Terug
Naar boven