- Waardering
- 4.382
blijft een gedoe met die saus zie ik wel, ga er nog een keer achteraan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blijft een gedoe met die saus zie ik wel, ga er nog een keer achteraan...
Pakje werd nog eens verstuurd en is gisteren aangekomen, thanks!

echt waar hé....Pakje werd nog eens verstuurd en is gisteren aangekomen, thanks!
Side note: hij had 't gewoon opnieuw op de stoep gepleurd en is weer meteen weggereden, gelukkig was ik nu wel thuis![]()

postbode is misschien bang voor je konijnPakje werd nog eens verstuurd en is gisteren aangekomen, thanks!
Side note: hij had 't gewoon opnieuw op de stoep gepleurd en is weer meteen weggereden, gelukkig was ik nu wel thuis![]()
Waakkippen!
We zijn verplicht om plastic steeds verder terug te dringen, gaat met meer producten gebeuren. Verkopen wel losse containers, die kan je eenmalig aanschaffen als je dat handiger vind.
spijtig, ik gebruik mijn laatste plastieken doosje wel nogWe zijn verplicht om plastic steeds verder terug te dringen, gaat met meer producten gebeuren. Verkopen wel losse containers, die kan je eenmalig aanschaffen als je dat handiger vind.
ja snap ik... maar zo kan het inderdaad ookspijtig, ik gebruik mijn laatste plastieken doosje wel nog

Apart want ik ben in die afgelopen.jaren by far nog geen betere whey tegengekomen. Even opschudden en een uurtje in de koelkast maakt het ook een stuk lekkerder wegdrinken.Gisteren een kleine bestelling gedaan. Heb dit keer eens de Protein Milkshake besteld. Vind de Whey Delicious maar flauw qua smaak. Hopelijk smaakt de Protein Milkshake beter.![]()
De milkshake is vooral een stuk dikker.Gisteren een kleine bestelling gedaan. Heb dit keer eens de Protein Milkshake besteld. Vind de Whey Delicious maar flauw qua smaak. Hopelijk smaakt de Protein Milkshake beter.![]()
Apart want ik ben in die afgelopen.jaren by far nog geen betere whey tegengekomen. Even opschudden en een uurtje in de koelkast maakt het ook een stuk lekkerder wegdrinken.
Heb vanochtend voor het eerst deze whey geprobeerd en deze is wel stuk zoeter dan whey delicious.

Oh chill dat ik wat van die potten heb bewaard zeg!!We zijn verplicht om plastic steeds verder terug te dringen, gaat met meer producten gebeuren. Verkopen wel losse containers, die kan je eenmalig aanschaffen als je dat handiger vind.
Die worden gegeven aan Gyms etc.. Hebben wij nooit op de site gehad volgens mij...Aan het werk op een locatie waar ik deze deurmat tegenkwam:
![]()
Ik kan deze alleen niet vinden in de webshop?
Niet meer in productie soms?
Aah jammer, had er wel één in mijn garagegym willen leggen bij de ingang 😀Die worden gegeven aan Gyms etc.. Hebben wij nooit op de site gehad volgens mij...