Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Screenshot_20241015_094656_Instagram.jpg

Nu al een paar keer de delicious protein pudding vanille gemaakt, die is lekker. M’n zoontje is ook fan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.968
  • #42.973
Ha René, net even jullie stand bekeken op 100%, wagens en stand zien er goed uit!
Sta zelf ook in de car catwalk hal met mijn wagen, ben je er zelf ook aanwezig?

René, die Fitmeals, moeten die de vriezer in of de koelkast?
Vind jullie huidige aanbieding wel het proberen waard namelijk, maar zit even met het “bewaren”.
Misschien dat jullie meals mij weer goed aan het eten krijgen.. ben die bakjes van mezelf zat haha

Vind jullie huidige aanbieding wel het proberen waard namelijk, maar zit even met het “bewaren”.
Misschien dat jullie meals mij weer goed aan het eten krijgen.. ben die bakjes van mezelf zat haha
Komt bevroren toe dus ik bewaar ze in de vriezer. De dag dat ik ze wil eten, s ochtends uithalen.

• #42.979
Ha René, net even jullie stand bekeken op 100%, wagens en stand zien er goed uit!
Sta zelf ook in de car catwalk hal met mijn wagen, ben je er zelf ook aanwezig?
Was zelf even weg... hoorde dat het een leuk event was.
Is diepvries en daar maanden houdbaar.

als je ineens veel (+2kg) in je vriezer gaat opslaan, zet hem dan vooraf op lagere temp(max). en ~ 4u nadien weer op -18.
laat dan ook de vriezer 4u gesloten.

Terug
Naar boven