- Waardering
- 4.382
haha op zich wel! Maar zijn helaas niet te koop, best dure dingen ook, meen 30 euro ongeveer. Wel goede kwaliteit, dat dan weer wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha op zich wel! Maar zijn helaas niet te koop, best dure dingen ook, meen 30 euro ongeveer. Wel goede kwaliteit, dat dan weer wel

30 euro... veeg ik m'n zweet mee af 😂haha op zich wel! Maar zijn helaas niet te koop, best dure dingen ook, meen 30 euro ongeveer. Wel goede kwaliteit, dat dan weer wel![]()
ja die zijn nieuw! we gaan een hele high protein zuivel lijn maken met de Zuivelhoeve. Komen nog veel meer producten.
Op welk termijn?ja die zijn nieuw! we gaan een hele high protein zuivel lijn maken met de Zuivelhoeve. Komen nog veel meer producten.
Begin volgend jaar. er zijn maar 2-3 wisselmomenten in het zuivelschap. tussendoor wordt er niets gewijzigd.
Goed om te horen! vind ik zelf ook erg lekker spul. Tijdje al niet meer gehad, ook weer eens proberen.Nu al een paar keer de delicious protein pudding vanille gemaakt, die is lekker. M’n zoontje is ook fan.
Begin volgend jaar. er zijn maar 2-3 wisselmomenten in het zuivelschap. tussendoor wordt er niets gewijzigd.

speculaas CORIn de categorie durf te vragen: kun je een tipje van de sluier oplichten over wat voor soort producten er nog aankomen?![]()

In de Appie, dat zou wel episch zijn

Super zeg! ik ben benieuwdBegin volgend jaar. er zijn maar 2-3 wisselmomenten in het zuivelschap. tussendoor wordt er niets gewijzigd.
Knijp quark, ijs, protein bar ijsje, pudding en iets met oats ;-)In de categorie durf te vragen: kun je een tipje van de sluier oplichten over wat voor soort producten er nog aankomen?![]()

IJs ijs ijs😍Knijp quark, ijs, protein bar ijsje, pudding en iets met oats ;-)
![]()
Komt bevroren toe dus ik bewaar ze in de vriezer. De dag dat ik ze wil eten, s ochtends uithalen.René, die Fitmeals, moeten die de vriezer in of de koelkast?
Vind jullie huidige aanbieding wel het proberen waard namelijk, maar zit even met het “bewaren”.
Misschien dat jullie meals mij weer goed aan het eten krijgen.. ben die bakjes van mezelf zat haha
Was zelf even weg... hoorde dat het een leuk event was.Ha René, net even jullie stand bekeken op 100%, wagens en stand zien er goed uit!
Sta zelf ook in de car catwalk hal met mijn wagen, ben je er zelf ook aanwezig?
Is diepvries en daar maanden houdbaar.René, die Fitmeals, moeten die de vriezer in of de koelkast?
Vind jullie huidige aanbieding wel het proberen waard namelijk, maar zit even met het “bewaren”.
Misschien dat jullie meals mij weer goed aan het eten krijgen.. ben die bakjes van mezelf zat haha
als je ineens veel (+2kg) in je vriezer gaat opslaan, zet hem dan vooraf op lagere temp(max). en ~ 4u nadien weer op -18.René, die Fitmeals, moeten die de vriezer in of de koelkast?