Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.081
Isolaat, de goedkope whey zo'n beetje alle smaken, amino 7000 en essential aminos en nog wat dingen die ik in mn lijst had staan zag ik even snel. Echt eerste keer dat ik dit mee maak hoor maar mogelijk zat ik er dit keer niet dicht genoeg op.
We zien dat acties steeds lastiger te plannen zijn, zeker ook omdat we niet heel veel over stock willen hebben.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭
markup_1000024587.png

Ik ben echt super dankbaar voor XXL en wat jullie doen ook voor het Forum. Ik heb daar letterlijk heel veel aan gehad en jullie gaan zo goed om met jullie klanten, met mij, dat ik graag bij jullie bestel. En jullie hebben ook nog vaste klantenkaartjes gestuurd, omdat ik een tijd niks meer had besteld. Ik had gewoon een grote voorraad, maar nou kan ik niet anders dan weer ergens anders bestellen.... Maar felicitaties natuurlijk met de geslaagde actie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.084
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
markup_1000024587.png

Ik ben echt super dankbaar voor XXL en wat jullie doen ook voor het Forum. Ik heb daar letterlijk heel veel aan gehad en jullie gaan zo goed om met jullie klanten, met mij, dat ik graag bij jullie bestel. En jullie hebben ook nog vaste klantenkaartjes gestuurd, omdat ik een tijd niks meer had besteld. Ik had gewoon een grote voorraad, maar nou kan ik niet anders dan weer ergens anders bestellen.... Maar felicitaties natuurlijk met de geslaagde actie!
Ja dat was echt bizar hoe snel de perfect whey 4000g ging... veel meer besteld dan in vorige acties. Helaas niets aan te doen... En ik moet jou bedanken voor het vertrouwen in ons

Ik dacht ga d3 slikken. Top spul lijkt het. 6 potten gekocht kijk ik op de achterkant:

SOJA olie. Kom op man. Waarom zulke rommel mengen en het als gezond verkopen? Doe dan een koud geperste olijfolie. Whatever geen troep wat oestrogeen bevordert.

Heb spijt van deze aankoop en twijfel of ik nog meer aankopen doe bij xxl. Had dit niet verwacht.

Ik dacht ga d3 slikken. Top spul lijkt het. 6 potten gekocht kijk ik op de achterkant:

SOJA olie. Kom op man. Waarom zulke rommel mengen en het als gezond verkopen? Doe dan een koud geperste olijfolie. Whatever geen troep wat oestrogeen bevordert.

Heb spijt van deze aankoop en twijfel of ik nog meer aankopen doe bij xxl. Had dit niet verwacht.
Van dat beetje soja olie ga je vast wat merken zover je er al iets van merkt lol.

Mijn vrouw had tijdens haar zwangerschap met bloedprikken een d3 te kort. Ze had mijn d3 tabs (kauwtablettjes) genomen van xxl en zat de volgende bloedprik controle alweer helemaal goed ermee.

Alsof iemand geinteresseerd is in zon antwoord lol feit blijft dat er stront in die "vitaminen" zit.
Dan verkoop je ze toch weer? Je had ook die stront uit je ogen kunnen halen voordat je ze kocht en de ingrediënten kunnen lezen.

Dan verkoop je ze toch weer? Je had ook die stront uit je ogen kunnen halen voordat je ze kocht en de ingrediënten kunnen lezen.
Typisch low IQ opmerking.

Je gaat er wel makkelijk aan voorbij dat mensen maar overal diep diep in moeten gaan. Waarom zou je xxl belonen hiervoor? Nee laten we de consumer afstraffen: "nee kijk die domme gast die dat.koopt haha wat een debiel." Echt terminale redeneringskunst.

Wens je veel verborgen oestrogenen in je vreten toe, aangezien het je toch geen f**k uitmaakt hou ook maar op met reageren. Ik ben niet geinteresseerd in jou antwoord maar die van @XXL Nutrition

Typisch low IQ opmerking.

Je gaat er wel makkelijk aan voorbij dat mensen maar overal diep diep in moeten gaan. Waarom zou je xxl belonen hiervoor? Nee laten we de consumer afstraffen: "nee kijk die domme gast die dat.koopt haha wat een debiel." Echt terminale redeneringskunst.

Wens je veel verborgen oestrogenen in je vreten toe, aangezien het je toch geen f**k uitmaakt hou ook maar op met reageren. Ik ben niet geinteresseerd in jou antwoord maar die van @XXL Nutrition
Denk om je bloeddruk man.

Na dit bericht ben ik wel benieuwd waar het dieeët van ijzer wel uit bestaat 😂

Vlees en dierlijke afkomst, oei..

mammalian phytoestrogens (enterolignans and equol).

Er zit inderdaad meer in soja, maar daar eet je ook veel minder van. En in soja olie zit het veel minder.

En waarschijnlijk geen effect op testosteron, dus zo sterk is de oestrogene werking niet.

Laatst bewerkt:

Ik heb wel interesse om ze over te nemen voor 2€ per potje.

Terug
Naar boven