Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.041
Opmerkingen over wel of niet tevreden met de kortingsactie kan zeker! Hoeven hier zeker geen zoete broodjes te bakken. Wij houden geen race voor het merk met de hoogste korting dat laten we aan anderen. Denk dat we zo gewoon een mooie aanbieding hebben en dat denken veel klanten want het is nog nooit zo druk geweest op de eerste dag van de Black Friday week.

Ondertussen is mijn bestelling binnen.
Ben ik dus nog steeds een happy customer: uiteraard.
Maar ik blijf er bij dat kritiek moet kunnen. Zo lang je beleefd blijft?
Wat heeft een bedrijf er aan als je enkel hiephiephoera doet?
Tijdje terug heb ik ook een opmerking gegeven over de manier van verzenden van fitmeals. Toch niks mis mee? K bestel ze nog steeds.
aha kijk mooi en helemaal mee eens. kritiek hoort er ook bij!

De klant is koning, en dan ga je dus royal betalen.😋

Goedemorgen :D
Hier ook gewoon blij met de korting.
Nu o.a. een sportbh besteld waar ik met de normale prijs een te grote knieperd voor ben. 😅
Deze keer zowaar keurig een dag later bezorgd door PostNL!
Top zit goed, dus blij met mijn bestelling. 😊

Hi Rene! Heb je zicht op wanneer de Psyllium Husk weer voorradig is?

• #43.047
Hi Rene! Heb je zicht op wanneer de Psyllium Husk weer voorradig is?
De producent heeft het momenteel moeilijk om ons dat precies te zeggen. Kan nu iets gaan roepen maar is meer buikgevoel als ergens op gebaseerd dus laat ik zeggen dat ik het helaas niet weet :o

Heb ook mijn doosje weer binnen 💪.

Ik blijf erbij dat supersized toch echt mijn favoriete pre workout is.
Geen irritante jeuk, en echt een dikke pomp (snel ook)

Bijlagen

• 20241130_181551.jpg
    20241130_181551.jpg
    169,7 KB · Weergaven: 71
Heb ook mijn doosje weer binnen 💪.

Ik blijf erbij dat supersized toch echt mijn favoriete pre workout is.
Geen irritante jeuk, en echt een dikke pomp (snel ook)
Die jeuk, bedoel je de tintelingen? Die komt toch van de beta alanine? Zit toch ook in supersized?

Vind het zelf mee een dikkere vla maar wel lekker! Wat vond jij er van?
Eerlijk? Niet gekocht. Volgens mij is dit precies dezelfde vla / pudding die zuivelhoeve al in hun assortiment had, alleen dan staat nu jullie naam erop.

1733765305098.png

Volgens mij is geldt dit ook voor de yoghurt + muesli variant.
1733765358836.png

En die heb ik beide al gehad, maar correct me if im wrong!

• #43.055
Eerlijk? Niet gekocht. Volgens mij is dit precies dezelfde vla / pudding die zuivelhoeve al in hun assortiment had, alleen dan staat nu jullie naam erop.

1733765305098.png

Volgens mij is geldt dit ook voor de yoghurt + muesli variant.
1733765358836.png

En die heb ik beide al gehad, maar correct me if im wrong!
ja dat klopt! De samen nieuw ontwikkelde producten komen volgend jaar. Daarop vooruitlopend zijn nu eerst de al bestaande producten omgezet. Alle high protein van de zuivelhoeve wordt XXL

ja dat klopt! De samen nieuw ontwikkelde producten komen volgend jaar. Daarop vooruitlopend zijn nu eerst de al bestaande producten omgezet. Alle high protein van de zuivelhoeve wordt XXL
Klinkt goed. De nieuw ontwikkelde producten ben ik wel geintresseerd in haha. Klein tipje van de sluier wat er komt? Wij van dit forum verklappen niks aan de reguliere consument natuurlijk ;)

• #43.057
Klinkt goed. De nieuw ontwikkelde producten ben ik wel geintresseerd in haha. Klein tipje van de sluier wat er komt? Wij van dit forum verklappen niks aan de reguliere consument natuurlijk ;)
ijs, verse protein bar, knijp kwark, protein drink , grote bak high protein yogurt ;)

• #43.060
Terug
Naar boven