ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha of niet dan! Krant belde of ze een stukje mochten schrijven. Wel wat populair geschreven maar ach ja... op zich wel een leuk stukje geworden en gratis reclame![]()
Van ‘binkie’ op het strand tot ondernemer met 80 miljoen omzet: plots was eiwitpoeder van René een hit
De Jumbo zag er eerst geen brood in, maar hij gaf niet op. Vanuit zijn garage bouwde René van der Zel een eiwitpoederimperium met een omzet van 80 miljoen euro. Nu liggen zijn eiwitshakepoeders in supermarkten en sportscholen. Hoe lukte hem dat? ,,Het liep meteen als een speer.’’www.ad.nl
Die kale komt wel veel in het nieuws. 😌

Goed om te horen, Rob! Gaat zeker goed met het aantal verkooppunten. Vind zelf dat we qua marketing ons echt moeten verbeteren, mooi project voor 2025Complimenten over de marketing de laatste tijd. Overal is wel XXL te zien. Van de action tot de Shell en in elke supermarkt is wel jullie merk te vinden! Goed bezig

wat is dit voor product dan?
Hun granola.
oei dat ziet er niet best uit.. iets verbrand tijdens het sealen.. DM me even je ordernummer dan geef ik een code voor een nieuwe pot
Hun granola.
Ik kan kiezen tussen een aankoopbon van 20% vd waarde (das ocharme 3euro) of met de pot naar een postpunt lopen om terug te sturen. Dan pas krijg ik een nieuwe. Alsof ik deze nog zou opeten, ma bon.

De klantendienst is uiteindelijk van mening veranderd en ze sturen gewoon een nieuwe pot. Uiteindelijk goed opegelost.oei dat ziet er niet best uit.. iets verbrand tijdens het sealen.. DM me even je ordernummer dan geef ik een code voor een nieuwe pot
Ja ik hoor dat ook pas net van de korting, zal idd helpen maar dit zelf nog niet eerder meegemaakt.
Ja daar moet wel secuur, zal natuurlijk door de drukte komen en minder ervaren inpakkers maar dat ma geen excuus zijn.. Wel goed om te horen dat de Beef Jerky in de smaakt valt!Ook hier helaas ontevreden over de verzending.
Zal wel een bijzondere bestelling zijn met 25 zakjes protein chips en 6 zakjes beef jerky.
Maar de doos is duidelijk overvol gevuld en daarna hard aangedrukt om dicht/passend te krijgen.
De ~10 zakjes die onderin de doos zaten zijn dus helemaal plat gedrukt, al het lucht uit de zak en de chips voor zo'n 80% vergruisd.
Die peppered beef jerky is wel erg lekker trouwens![]()
aha kijk mooi! ik had ze niets laten weten dus mooi dat ze dit zelf opgepakt hebben. Was eerlijk gezegd ook verrast dat het slecht wat opgelost, staan onze mensen niet om bekendDe klantendienst is uiteindelijk van mening veranderd en ze sturen gewoon een nieuwe pot. Uiteindelijk goed opegelost.
Isolaat bedoel je denk ik? Daar waren de verpakking ineens op, producent had dat niet goed bijgehouden. Dus al even niets binnengekregen, die komen pas volgende week weer. Maar het is verder ook ongekend druk en alles vliegt eruit.
Isolaat, de goedkope whey zo'n beetje alle smaken, amino 7000 en essential aminos en nog wat dingen die ik in mn lijst had staan zag ik even snel. Echt eerste keer dat ik dit mee maak hoor maar mogelijk zat ik er dit keer niet dicht genoeg op.Ja daar moet wel secuur, zal natuurlijk door de drukte komen en minder ervaren inpakkers maar dat ma geen excuus zijn.. Wel goed om te horen dat de Beef Jerky in de smaakt valt!
aha kijk mooi! ik had ze niets laten weten dus mooi dat ze dit zelf opgepakt hebben. Was eerlijk gezegd ook verrast dat het slecht wat opgelost, staan onze mensen niet om bekend
Isolaat bedoel je denk ik? Daar waren de verpakking ineens op, producent had dat niet goed bijgehouden. Dus al even niets binnengekregen, die komen pas volgende week weer. Maar het is verder ook ongekend druk en alles vliegt eruit.