Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

De omega 3 ultra pure zijn nu al geruime tijd niet meer beschikbaar, enig idee wanneer deze terug zijn? Net als de melatonine plus caps.

De omega 3 ultra pure zijn nu al geruime tijd niet meer beschikbaar, enig idee wanneer deze terug zijn? Net als de melatonine plus caps.
Vorige week waren ze na lange tijd weer op voorraad, dag later weer uitverkocht. Ik koop daarom altijd 6-8 potjes in 1x 🥲

Vorige week waren ze na lange tijd weer op voorraad, dag later weer uitverkocht. Ik koop daarom altijd 6-8 potjes in 1x 🥲
Ik ook. maar probeer al te bestellen vanaf eind mei, van de kortingsactie. Toen waren ze ook al op...

De vogels vallen bijna dood van het dak in de bloedhitte, alle bezorgdiensten hebben 't keidruk en de halve wereld staat in brand. Een beetje perspectief en begrip kan opzich wel, het is geen levensbehoefte :o
Dat is niet de probleem van de klant. Dan moeten ze gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het binnen 24 a 48 uur gelever wordt. Als dit er staat ga je uit van die garantie. Waar kan je anders als klant dan nog vanuit gaan?

Dat het geen eerste levensbehoefte en dat we daarom begrip moeten hebben is lariekoek. Als je het niet na kan komen zet dan even een apart bericht erbij "wegens omstandigheden". Dat zou jij die in de dienstverlenende sector zit toch moeten weten.

Dat is niet de probleem van de klant. Dan moeten ze gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het binnen 24 a 48 uur gelever wordt. Als dit er staat ga je uit van die garantie. Waar kan je anders als klant dan nog vanuit gaan?

Dat het geen eerste levensbehoefte en dat we daarom begrip moeten hebben is lariekoek. Als je het niet na kan komen zet dan even een apart bericht erbij "wegens omstandigheden". Dat zou jij die in de dienstverlenende sector zit toch moeten weten.
Het is een derde partij die de leveringen doet, je weet nooit wat er gebeurt en wat een mogelijke vertraging oplevert. Het is geen keiharde belofte, het is een leveringsindicatie.
Dat zou jij die in de dienstverlenende sector zit toch moeten weten.

1*GI-td9gs8D5OKZd19mAOqA.png

is een derde partij die de leveringen doet, je weet nooit wat er gebeurt en wat een mogelijke vertraging oplevert. Het is geen keiharde belofte het is een leveringsindicatie
Gewoon klantenlokkerij dus.
Beter stoppen vervoerders en webshops met zulke "indicaties" . Dat zou voor alle partijen minder stress opleveren. Zeker in deze tijd van drukte in het postorder verkeer.

Ik dacht dat je in die sector zat, dan zit ik daar verkeerd.

Also @Mindcontrol

1000004717.jpg

:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.309
Ben bang van niet, zal eens vragen hoe het zit. Grondstoffen waren niet meer te krijgen, dan moet deze ook van de site.
De omega 3 ultra pure zijn nu al geruime tijd niet meer beschikbaar, enig idee wanneer deze terug zijn? Net als de melatonine plus caps
Ja, heel vreemd... ik heb navraag gedaan en kom erop terug

Ben bang van niet, zal eens vragen hoe het zit. Grondstoffen waren niet meer te krijgen, dan moet deze ook van de site.
Ik vraag me af waarom je zo'n product zou willen verkopen/grondstoffen van wil kopen? In zowel de veggie als de berry blend van het product is de nr 1 ingredient appel(pulp). Lekker het goedkoopste ingredient als vuller, doet me een beetje denken aan al die flut "aardbeien" of "bessen" smoothies van supermarkten met zo'n 70% appelsap.

• #43.315
Begrijp de prijzen van de creatine niet zo goed
1000014424.jpg
zeker een rommeltje. het is alleen zo dat zodra een product ons magazijn verlaat wij daar geen grip meer op hebben. De prijzen hier kloppen gewoon helemaal niet. Waar was dit?
Ik vraag me af waarom je zo'n product zou willen verkopen/grondstoffen van wil kopen? In zowel de veggie als de berry blend van het product is de nr 1 ingredient appel(pulp). Lekker het goedkoopste ingredient als vuller, doet me een beetje denken aan al die flut "aardbeien" of "bessen" smoothies van supermarkten met zo'n 70% appelsap.
Toch vind ik het een mooi product, wij kopen die blends al gemixt in en voegen zelf nog een aantal superfoods toe.

Is ergens te vinden op welke festivals jullie aanwezig zullen zijn deze zomer?

• Like
Waarderingen: vntl
  • #43.320
Is ergens te vinden op welke festivals jullie aanwezig zullen zijn deze zomer?
Ik moet dat even navragen, zijn er minder als vorig jaar. Sommige festivals gingen echt extreme prijzen vragen waardoor we de balans niet meer helemaal zagen.

• Like
Waarderingen: Loca
Terug
Naar boven