- Waardering
- 10.405
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan aan mij liggen, maar ik kan hier niks over vinden in de app & op de website. Zou je meer info aan ons kunnen verstrekken hierover @XXL Nutrition
In de android appstore toen ik de app ging updaten onder nieuwe functies.Weet dat we ermee bezig zijn maar wist ook niet dat het al live was, waar stond dit bericht?
ik geef het door, lijkt me iets te vroeg.In de android appstore toen ik de app ging updaten onder nieuwe functies.
Huh, bij mij in de app is er niks over te zien.. Heb jij apple?
yesHuh, bij mij in de app is er niks over te zien.. Heb jij apple?
aha het is dus wel live!
ben momenteel op vakantieOja, ik zie dat het bij mij (samsung) er nu ook in staat. Jammer dat je uitgaven in het verleden niet wordt meegenomen (of deels) je start vanaf 0. Ik heb in al die jaren zeker 5000+ besteed maar helaas 0 coins.
Zelf op vakantie bloeit Xxl nutrition 😉
Ik wsl meer dan 5000 🙈Oja, ik zie dat het bij mij (samsung) er nu ook in staat. Jammer dat je uitgaven in het verleden niet wordt meegenomen (of deels) je start vanaf 0. Ik heb in al die jaren zeker 5000+ besteed maar helaas 0 coins.
Overigens wel een top concept rene!
je hoort bij onze beste klantenOja, ik zie dat het bij mij (samsung) er nu ook in staat. Jammer dat je uitgaven in het verleden niet wordt meegenomen (of deels) je start vanaf 0. Ik heb in al die jaren zeker 5000+ besteed maar helaas 0 coins.
Overigens wel een top concept rene!
in het verleden hadden we meer goodies die zijn al vergeven. die vervallen nu voor boven de 100 euro dacht ik. Dat is allemaal niet uit te zoeken daarom begint iedereen bij 0 nu,Na je bestelling verdien je punten.Wanneer krijg je het puntenaantal te zien? Heb een bestelling van 269eur klaarstaan. Ik kan nog steeds 4 goodies aanduiden.
App is up to date
Ok thx. Morgen eens testen
Zeker doen 😉
Ik ben begripvol hoorje hoort bij onze beste klantenin het verleden hadden we meer goodies die zijn al vergeven. die vervallen nu voor boven de 100 euro dacht ik. Dat is allemaal niet uit te zoeken daarom begint iedereen bij 0 nu,