AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Leuk concept. Ik ben hier erg benieuwd naar René!

Bijlagen

• Screenshot_20250714_215311_Google Play Store.jpg
    Screenshot_20250714_215311_Google Play Store.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 106
Oja, ik zie dat het bij mij (samsung) er nu ook in staat. Jammer dat je uitgaven in het verleden niet wordt meegenomen (of deels) je start vanaf 0. Ik heb in al die jaren zeker 5000+ besteed maar helaas 0 coins.

Overigens wel een top concept rene!

aha het is dus wel live! :D ben momenteel op vakantie
Zelf op vakantie bloeit Xxl nutrition 😉

Oja, ik zie dat het bij mij (samsung) er nu ook in staat. Jammer dat je uitgaven in het verleden niet wordt meegenomen (of deels) je start vanaf 0. Ik heb in al die jaren zeker 5000+ besteed maar helaas 0 coins.

Ik wsl meer dan 5000 🙈

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.353

je hoort bij onze beste klanten :lifter: in het verleden hadden we meer goodies die zijn al vergeven. die vervallen nu voor boven de 100 euro dacht ik. Dat is allemaal niet uit te zoeken daarom begint iedereen bij 0 nu,

Wanneer krijg je het puntenaantal te zien? Heb een bestelling van 269eur klaarstaan. Ik kan nog steeds 4 goodies aanduiden.
App is up to date

• Like
Waarderingen: horn
@XXL Nutrition in de trant van niet geschoten is altijd mis.
Komt de test support van jullie nog in voorraad?
Of hebben jullie hier (nu) een andere versie voor?
Alvast bedankt voor je aandacht :D

Komen de melatonine plus en de omega-3 ultra pure op korte termijn terug binnen? Heb de vraag al eens gesteld maar had het blijkbaar gemist en waren direct terug uitverkocht.

Terug
Naar boven