MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.362
@XXL Nutrition in de trant van niet geschoten is altijd mis.
Komt de test support van jullie nog in voorraad?
Of hebben jullie hier (nu) een andere versie voor?
Alvast bedankt voor je aandacht :D
Vraag ik even na!
Komen de melatonine plus en de omega-3 ultra pure op korte termijn terug binnen? Heb de vraag al eens gesteld maar had het blijkbaar gemist en waren direct terug uitverkocht.
Die komen als het goed is volgende week weer.

Vandaag voor 200+ besteld maar geen coins te zien....

• #43.364
@XXL Nutrition in de trant van niet geschoten is altijd mis.
Komt de test support van jullie nog in voorraad?
Of hebben jullie hier (nu) een andere versie voor?
Alvast bedankt voor je aandacht :D
Komt zeker terug, waren wat problemen bij de producent. Heb alleen geen leverdatum gekregen, dat horen we de komende week.
Vandaag voor 200+ besteld maar geen coins te zien....
Ik moet me ook even bij laten praten hoe het precies werkt en waar je dat kan zien. Neem aan ergens in je account? en thx voor je bestelling!

Komt zeker terug, waren wat problemen bij de producent. Heb alleen geen leverdatum gekregen, dat horen we de komende week.

Ik moet me ook even bij laten praten hoe het precies werkt en waar je dat kan zien. Neem aan ergens in je account? en thx voor je bestelling!
In je account in de app idd. Via knop my gains.

Bijlagen

• Screenshot_20250719_201148_XXL Nutrition.jpg
    Screenshot_20250719_201148_XXL Nutrition.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 46
De flex shorts maat L, enig idee wanneer die terug zijn?

@XXL Nutrition voor het eerst in 10+ jaar toch een keer een tegenvallende situatie gehad die ik toch wil delen. Dit weekend bestelling geplaatst en krijg vandaag bericht dat 15% korting is. Via de chat contact opgenomen om te vragen of hierin nog iets tegemoet kan komen. Valt tegen dat dit niet mogelijk is zeker omdat ik nog zou kunnen retourneren (wat ik niet ga doen overigens). Maar goed je kunt altijd net voor of na een actie zitten. Wat ik wel vreemd vind is dat ik nog in gesprek ben in de chat met de medewerker en dit zonder verder bericht wordt afgesloten en ik weer terug ben bij de chatbot. Dat vind ik klantonvriendelijkheid

Meestal krijg je dan een kortingscode van 15% voor je volgende bestelling aangezien je nu voorzien bent. Heb dit ook paar keer zo meegemaakt.

• #43.372
@XXL Nutrition voor het eerst in 10+ jaar toch een keer een tegenvallende situatie gehad die ik toch wil delen. Dit weekend bestelling geplaatst en krijg vandaag bericht dat 15% korting is. Via de chat contact opgenomen om te vragen of hierin nog iets tegemoet kan komen. Valt tegen dat dit niet mogelijk is zeker omdat ik nog zou kunnen retourneren (wat ik niet ga doen overigens). Maar goed je kunt altijd net voor of na een actie zitten. Wat ik wel vreemd vind is dat ik nog in gesprek ben in de chat met de medewerker en dit zonder verder bericht wordt afgesloten en ik weer terug ben bij de chatbot. Dat vind ik klantonvriendelijkheid
Zeker klantonvriendelijk voor een goede klant. En ook niet zoals het zou horen. Wat is je bestelnummer dan word je gemaild. Korting geldt wel alleen in de app zie ik, maar dan nog. Deze actie is bedoelt om meer gebruikers in de app te krijgen zodat we minder afhankelijk worden van google. Nog steeds gaat er veel budget naar bestaande klanten die via google op XXL whey bijvoorbeeld zoeken en dan op een advertentie klikken. Dat gaat over meer dan een 100.000 euro per maand.

• #43.373
De flex shorts maat L, enig idee wanneer die terug zijn?
krijg dit net door > Klopt inderdaad, deze zijn erg hard gegaan, ze zijn momenteel in productie! We hebben voor de nieuwe collectie ook een nieuwe kleur Flex short toegevoegd en deze zending komt rond september binnen.

Zeker klantonvriendelijk voor een goede klant. En ook niet zoals het zou horen. Wat is je bestelnummer dan word je gemaild. Korting geldt wel alleen in de app zie ik, maar dan nog. Deze actie is bedoelt om meer gebruikers in de app te krijgen zodat we minder afhankelijk worden van google. Nog steeds gaat er veel budget naar bestaande klanten die via google op XXL whey bijvoorbeeld zoeken en dan op een advertentie klikken. Dat gaat over meer dan een 100.000 euro per maand.
Super bedankt René! Jeetje wat een bedragen voor die ads. Ik heb de app wel maar had dit keer via de website besteld (wel direct naar website en niet via een add). Bestelnummer 203287341

• #43.375
Nog niet gezien of zijn ze zo hard gegaan? :D

Naast de Melatonine+ and de Omega, toevallig al zicht op de Protein Lemonade (Lermon) en de crackers? :)
Heb de melatonine+ en de omega 3 niet zien binnenkomen. Dagelijks gecheckt :o

Terug
Naar boven