- Waardering
- 10.405
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor net dat omega en melatonine uiterlijk volgende week hier zijn en de lemonade is al binnen zag ikNog niet gezien of zijn ze zo hard gegaan?
Naast de Melatonine+ and de Omega, toevallig al zicht op de Protein Lemonade (Lermon) en de crackers?![]()
Gaaf dat je je auto’s blijft uitlenen aan anderen om content mee te makenhele dikke wagen dit
kijk: https://youtu.be/TM8fjq9Jp6k?si=qHwfE9H3mlZGUxCh
Heb ik even gevraagd, weet niet zeker of die nog komen. Wat gedoe met de producent.Thanks.
En de crackers?Misschien toevallig een pallet gevonden?
![]()
Ik ga er vanuit van welHoi Rene, werken de loyalty punten nu naar behoren? Voordat ik weer bestel.

Heb ik even gevraagd, weet niet zeker of die nog komen. Wat gedoe met de producent.

Komen rond 8 augustus nog één keer terug. Zou dan even flink inslaan. De minimale bestelhoeveelheid gaat gigantisch omhoog en dat krijgen we niet verkocht binnen de THT.
In dat geval...Komen rond 8 augustus nog één keer terug. Zou dan even flink inslaan.
In dat geval...
Damens en heren...
Klaar voor de start?
![]()

Heel apart, ik weet er ook niets van. Normaal gaat dit dan terug naar onze producent, ik ga erachteraan. Als dit ooit voorkomt is het normaal gezien geen batchprobleem maar een enkele pot in de run. Maar dit lijkt wel meer op iets waar er meer van zijn.Hi René,
Ik heb twee keer een potje met half gevulde 5HTP ontvangen. Ik heb daar over geappt en het zou door worden gespeeld naar de kwaliteitsafdeling/leverancier.
Ik ben prima geholpen door de XXL medewerkers en zou restitutie krijgen.
Ik zie echter dat de 5HTP gewoon nog online staat.
Blijven jullie dezelfde batch met half gevulde capsules verkopen? Of is er een nieuwe batch?
Want dan hoef ik geen restitutie, maar wil ik gewoon een vervanging met correct gevulde capsules.
Grtz
Als je het knipt, kan je toch alles goed genoeg eruit krijgen, lijkt me? Hoe knip je het? Je kan van de bovenkant net onder de sluiting afknippen en dan kan je het toch mooi uitgieten?Mensen ik heb een probleem, nou ja meer een situatie.
En ik denk niet dat ik de enige ben hierin. Dus misschien dat iemand hier tips voor heeft?
XXL verkoopt voor zo'n 80% hun poeders (whey, iso, creatine, enz enz) in zakken.
Niks mis mee opzich. Zelf vind ik het fijner om zulke poeders uit potten te scheppen
en daar hebben ze ook van die handige emmertjes voor. (top dingen)
Maar nu komt die.
Ik schep zulke poeders over van de zakken naar en de emmers toe.
Maar bij de laatste laten we zeggen 200 a 300 gram is het lastig om het er uittescheppen door de vorm van de zakken.
Dus het beste wat je dan kan doen (lijkt me) is het overgieten van de laatste grammen poeder in de pot/emmer.
Maar er blijft altijd wel een bodem poeder in de zak achter.
Hoe kan ik dit het beste eruithalen?
Heb al knippen geprobeerd, hard schudden (mijn keuken leek wel een colombiaanse achterbuurtse werkplaats)
Iemand hier tips voor ?
Ja nou dat zou je dus denken.Als je het knipt, kan je toch alles goed genoeg eruit krijgen, lijkt me? Hoe knip je het? Je kan van de bovenkant net onder de sluiting afknippen en dan kan je het toch mooi uitgieten?
Zak ondersteboven houden en vervolgens een hoek van de onderkant afknippen, zodat je een schenktuit hebt.Ja nou dat zou je dus denken.
Op die manier doe ik ook steeds (onder de sluiting/klittenband) afknippen. Maar het punt is (of ik moet steeds speciale zakken gehad hebben)
dat bij de de bodem/onderkant van de zak zijn de zijkanten naar binnen gevouwen en daardoor blijft het poeder dus hangen en kan je niet mooi gieten.
Top! Als de volgende zak leeg raakt ga ik dit zeker proberen. (van de week nog een zak weggegooid)Zak ondersteboven houden en vervolgens een hoek van de onderkant afknippen, zodat je een schenktuit hebt.
Of bij het laatste beetje water/melk in de zak gooien en schudden. Dan heb je meteen een shake.
Tis geen sos he waarbij je niks wilt verspillen. Dat grammetje eiwit poeder wat in de zak blijft hangen, is de moeite toch niet waard.Top! Als de volgende zak leeg raakt ga ik dit zeker proberen. (van de week nog een zak weggegooid)
Dat van dat afknippen dan! Met mijn handigheid sta ik na het schudden 3 weken de keuken schoon te maken hier
Dankje wel !
Als je sos in zo'n zakken zou kopen, mag je mij zeker eens uitnodigenTis geen sos he waarbij je niks wilt verspillen. Dat grammetje eiwit poeder wat in de zak blijft hangen, is de moeite toch niet waard.
Maar desalniettemin goed bezig👍

Of de hele onderkant eraf knippen. Meerdere opties.Top! Als de volgende zak leeg raakt ga ik dit zeker proberen. (van de week nog een zak weggegooid)
Dat van dat afknippen dan! Met mijn handigheid sta ik na het schudden 3 weken de keuken schoon te maken hier
Dankje wel !
Voor mij wel (en vast andere ook wel)Tis geen sos he waarbij je niks wilt verspillen. Dat grammetje eiwit poeder wat in de zak blijft hangen, is de moeite toch niet waard.
Maar desalniettemin goed bezig👍
Absoluut niet nee 😂Voor mij wel (en vast andere ook wel)
Als je al die grammetjes van al die keren, van al die jaren bij elkaar zou gooien.
En je zou er nog 4 a 5 shakes bijvoorbeeld uit kunnen halen. En met de prijzen van vandaag de dag. (niet alleen supplementen)
Is het dan nog steeds de moeite niet waard?
Kap je uw zakken in de potten van xxl of heb je andere vershoudbakken? K heb er rechthoekige waar de bovenzijde volledig open is, met deksel. Kan ik bv een zak oats perfect in kappen zonder verlies. In zo een pot van xxl met ronde opening zou t idd moeilijker zijn.Voor mij wel (en vast andere ook wel)
Als je al die grammetjes van al die keren, van al die jaren bij elkaar zou gooien.
En je zou er nog 4 a 5 shakes bijvoorbeeld uit kunnen halen. En met de prijzen van vandaag de dag. (niet alleen supplementen)
Is het dan nog steeds de moeite niet waard?