- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he niet de wijsneus uit gaan hangen hier he...dan moet het TNT verzendsysteem gekoppeld worden aan de site en dat gaat niet zomaar..
dat kan dus niet automatisch en klaar![]()

Ik wil het wel ruilen voor een pot nos ether met 4 schepjes eruit.
Ik kan het spul niet verdragen, ik heb nog nooit iets extreme vies gevonden of problemen gehad met iets naar binnen werken, maar dit is toch niet voor mij weggelegd.
Hoe lang duurt het voordat je je sups in huis hebt van xxl? als je eenmalige machtiging kiest. Want heb vandaag besteld en kga dinsdag naar Turkije heb het toch voor die tijd of nie?![]()

)+1
He pmln.. succes met de wedstrijd! Heb je wat pre-contest pic's voor ons?
Gisteren de LEAN GAINER ontvangen en zondag avond bestelt
Ga om 16u er eens van proeven, thx voor de service!
Dat zou je inmiddels toch wel moeten weten, na 2000 posts... 23% is netjes.
23 is prima hoor.

Gisteren nog een bestelling ontvangen waaronder BBQ en slasaus.
Beide geproeft en deze zijn echt SUPER!!!!![]()
Ik ga ze nu wel nog niet gebruiken, ik sta binnen 3 weken op het podium en wil niet het risico lopen om mijn fysiek naar de kl*** te helpen maar na de wedstrijd komen deze sauze overal op! Ik kan trouwens ook al niet wachten om aan de peanut butter te beginnen ...
Rene, ik hoop dat je nog wat extra smaken gaat inslaan. Ik koop ze ALLEMAAL!!!
(Thanks voor de samples)
Gaat er ook om hoe je je erbij voelt toch? Cijfers zeggen niet altijd wat![]()
Allemaal suikers!Zijn deze sauzen aantrekkelijk puur voor het feit dat ze zonder calorieen zijn (en daarnaast vast heerlijk smaken)? Staat weinig info over op de xxl site namelijk.
Gooi persoonlijk bijna over alles ketchup, ook ''gezond'':
ketchup 1 eetl. 16 (kcal) 0.0 (eiwit) 4.0 (koolh) 0.0 (vet)
ketchup (tomaten of curry) 100 gr. 92 (kcal) 0.9 (eiwit) 22.2 (koolh) 0.0 (vet)
[Bron: http://www.calorietabel.nl/index.php?idd=k]
met kokken enzo )true...maar wat gooi jij over je blikje tonijn? Droog krijg ik het bijna niet weg.....( ja dan duurt het 30 minuten voordat ik het weg hebmet kokken enzo )