Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik doe er ook altijd ketchup over, al krijg ik het ook redelijk makkelijk weg droog. Ik eet het in ieder geval altijd voor ik ga slapen. ^^

Doe er een schijf ananas bij en dan kan je nog een beetje extra sap toevoegen om het droge wat weg te laten gaan (ananas op eigen nat welteverstaan). Dan is het best lekker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.545
kappen over die voeding hier is een aparte sectie voor :D

aah rene.. wil je t vandaag nog een keertje zeggen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.549
Paypal gaat mss verdwijnen die gasten gaan moeilijk doen.. zie onderstaande mail:

eachte Rene van der Zel,

Dank u dat u contact hebt opgenomen met PayPal inzake de status van uw rekening. Wij begrijpen dat het product zelf niet verboden is, maar wij kijken ook naar de marketing van het product. Marketing waarin verwezen wordt naar HGH, GH, groeihormoon releasers enz. is bij PayPal niet toegestaan. Om deze reden vragen wij u om deze producten te verwijderen.

Tijdens een controle van uw website en/of rekening hebben wij vastgesteld dat u nog steeds in strijd handelt met het beleid inzake redelijk gebruik van PayPal. Om het beleid inzake redelijk gebruik na te leven en beperking of sluiting van uw rekening te voorkomen, dient u de volgende stappen te
voltooien:

1. Verwijder de objecten die in strijd zijn met ons beleid inzake
redelijk
gebruik van uw website http://www.xxlnutrition.nl, bijvoorbeeld:

Animal M-Stak
Animal Stak 2
GABA
GH Stack NOW
GH Tropine
Humanobol
IGF-2

Producten met de naam HGH, GH of 'groeihormoon releasers', of producten die onder deze naam worden aangeboden, zijn in strijd met ons beleid en mogen niet worden verkocht met PayPal; en

2. Ga akkoord met de online verklaring inzake redelijk gebruik.

:dunno:

Dan zet je er toch gewoon a la BB.com bij dat dat je met paypal de bovenstaande producten niet kan bestellen?klaar?

Is toch onzin en zelf verkopen ze het wel op bb.com of nie? via paypal

Ik heb Glucosamine and Chondroitin Forte
van NOW Foods besteld en de 0 cal sauzen besteld iemand ervaring mee?
bij xxl ofcourse;)

dump die paypal gewoon, begrijp zoiezo niet wat het voordeel daarvan is als je gewoon uit nl besteld.. (of maken veel belgen hier gebruik van??)

He pmln.. succes met de wedstrijd! Heb je wat pre-contest pic's voor ons?

FLX, ik heb 2 pic's beschikbaar gezet. Kan er vandaag maar 2 uploaden dus de komende dagen volgen nog wat andere posities ...

Commentaar is welkom van iedereen!

paypal is togh niet handig... voor wie wil je paypal halen dan... je stuurt alleen naar belgie en nl... welke aap heeft er dan paypal nodig. ieder1 heeft togh wel een bankrekening en kan internet bankieren.,.. ideal ofzo...

drop paypal... 1st 4 dagen w8en totdat je geld erop staat en dan pas kopen... te moeilijk...

Vandaag voor het eerst een bestelling bij XXL Nutrition geplaatst. In het verleden regelmatig bij andere shops besteld.

paypal is togh niet handig... voor wie wil je paypal halen dan... je stuurt alleen naar belgie en nl... welke aap heeft er dan paypal nodig. ieder1 heeft togh wel een bankrekening en kan internet bankieren.,.. ideal ofzo...

drop paypal... 1st 4 dagen w8en totdat je geld erop staat en dan pas kopen... te moeilijk...

omdat bij een gewone overschrijving vanuit belgie redelijk wat vertraging zit, komt de levertijd niet ten goede vind ik...

heb het al gebruikt en heb mijn bestelling dan zeker op 2 dagen! ipv anders 4 of 5.

gebruik paypal via visa, dus snap het niet dat je 4 dagen moet wachten?

Terug
Naar boven