AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb om 15:47 een bestelling geplaatst. Ik las op dit forum dat als je voor 4 uur besteld je het de volgende dag binnen hebt, maar nu lees ik in de mail dat je voor 15:00 moet bestellen. Dus wat wordt het? :D En nee, ik hou niet van afwachten :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Ik heb om 15:47 een bestelling geplaatst. Ik las op dit forum dat als je voor 4 uur besteld je het de volgende dag binnen hebt, maar nu lees ik in de mail dat je voor 15:00 moet bestellen. Dus wat wordt het? :D En nee, ik hou niet van afwachten :P

hangt van de dag af... maandag is het altijd erg druk en gaan de bestelling maar tot 15.00 mee meestal.. andere dagen tot 16.00 over het algemeen...

Bestelling binnen gehad. Doosje paste amper dicht door de emmer pro80, maar alles is goed aangekomen :D Gelijk de reflex spray gebruikt. Voel het lekker branden nu ;)

Bezorgdienst was wel wat ongeduldig. 5 seconden na het aanbellen gelijk al aankloppen. Toen ik na 20 seconden beneden was draaide hij zich al bijna weer om :rolleyes: Zal nog wel ze wagentje vol hebben liggen met andere pakketjes.

vanmiddag een nieuwe pot complex carb gainer ontvangen, aardbeiensmaak, ruikt geweldig :D

dankje renee voor de suppies xxl rules :D

fl**ker echt overal die BBQ saus overheen, dat maakt al het eten lekker:)

Rene, eiwit is op. Suggesties voor deze keer?

:D ps, ga zo ook eindelijk eens meten hoe fatsig ik ben.

• #4.491
Rene, eiwit is op. Suggesties voor deze keer?

tjaa. mss is de pro80 wel een goede keuze.. die wordt van langzamer opgenomen en heb je wat minder risico om vet aan te zetten..

en als je hulp nodig hebt met dat meten dan hoor ik het wel :D

Na een half jaar geen reet gedaan te hebben ben ik dan ook weer actief aan de slag gegaan.
Even een bezoekje aan de XXL website maar damn wat een assortiment ineens :eek: Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met al die fancy stuff.

Ik houd het maar bij mijn 10 kg pro80 en potje NitroCrea, een beproefde methode die vorig jaar ook prima werkte :)
BCAA en Glutamine heb ik nog voldoende over van vorig jaar, het spul is een beetje gaan klonteren maar even flink shaken met de pot en dat is ook weer verholpen. Ik weet niet of het kwaad kan om een pot zolang te bewaren als tie al open is geweest Rene? (en nu een eerlijk antwoord en geen commercieel getint advies :eyebrow:)

Na een half jaar geen reet gedaan te hebben ben ik dan ook weer actief aan de slag gegaan.
Even een bezoekje aan de XXL website maar damn wat een assortiment ineens :eek: Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met al die fancy stuff.

Ik houd het maar bij mijn 10 kg pro80 en potje NitroCrea, een beproefde methode die vorig jaar ook prima werkte :)
BCAA en Glutamine heb ik nog voldoende over van vorig jaar, het spul is een beetje gaan klonteren maar even flink shaken met de pot en dat is ook weer verholpen. Ik weet niet of het kwaad kan om een pot zolang te bewaren als tie al open is geweest Rene? (en nu een eerlijk antwoord en geen commercieel getint advies :eyebrow:)

succes met de herstart en ivm de potten... een jaar blijft zoiets zeker goed ;)

• #4.494

als het niet echt muff ruikt dan kan je het wel gebruiken .. succes

BF was 23.1

(is dat oke?)

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle levering shirt ziet er vet uit (olimp).

Morgen gelijk aan de Trib test extreme + nos ether

als het niet echt muff ruikt dan kan je het wel gebruiken .. succes

En No-Xplode, wordt dat slecht na opening? Ik heb die pot nog altijd staan, zijn 5 scheppen uit en gebruik het niet meer omdat het veel te veel verandering in mijn eetschema vraagt.

Als iemand hem wil overkopen voor een vriendenprijsje...

bedankt voor de snelle levering shirt ziet er vet uit (olimp).

Morgen gelijk aan de Trib test extreme + nos ether

die ether heb ik hier ook staan. Ga um volgende maand aanbreken :D Had het potje kleiner verwacht :p Post anders je bevinding van ether :) Welke van de 2 shirten heb je besteld?

Terug
Naar boven