Logan20
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb om 15:47 een bestelling geplaatst. Ik las op dit forum dat als je voor 4 uur besteld je het de volgende dag binnen hebt, maar nu lees ik in de mail dat je voor 15:00 moet bestellen. Dus wat wordt het?En nee, ik hou niet van afwachten
![]()
Gelijk de reflex spray gebruikt. Voel het lekker branden nu 
Zal nog wel ze wagentje vol hebben liggen met andere pakketjes.fl**ker echt overal die BBQ saus overheen, dat maakt al het eten lekker![]()

Je ziet echt door de bomen het bos niet meer met al die fancy stuff.
)Na een half jaar geen reet gedaan te hebben ben ik dan ook weer actief aan de slag gegaan.
Even een bezoekje aan de XXL website maar damn wat een assortiment ineensJe ziet echt door de bomen het bos niet meer met al die fancy stuff.
Ik houd het maar bij mijn 10 kg pro80 en potje NitroCrea, een beproefde methode die vorig jaar ook prima werkte
BCAA en Glutamine heb ik nog voldoende over van vorig jaar, het spul is een beetje gaan klonteren maar even flink shaken met de pot en dat is ook weer verholpen. Ik weet niet of het kwaad kan om een pot zolang te bewaren als tie al open is geweest Rene? (en nu een eerlijk antwoord en geen commercieel getint advies)

Na een half jaar geen reet gedaan te hebben ben ik dan ook weer actief aan de slag gegaan.
Even een bezoekje aan de XXL website maar damn wat een assortiment ineensJe ziet echt door de bomen het bos niet meer met al die fancy stuff.
Ik houd het maar bij mijn 10 kg pro80 en potje NitroCrea, een beproefde methode die vorig jaar ook prima werkte
BCAA en Glutamine heb ik nog voldoende over van vorig jaar, het spul is een beetje gaan klonteren maar even flink shaken met de pot en dat is ook weer verholpen. Ik weet niet of het kwaad kan om een pot zolang te bewaren als tie al open is geweest Rene? (en nu een eerlijk antwoord en geen commercieel getint advies)
als het niet echt muff ruikt dan kan je het wel gebruiken .. succes

bedankt voor de snelle levering shirt ziet er vet uit (olimp).
Morgen gelijk aan de Trib test extreme + nos ether
Had het potje kleiner verwacht
Post anders je bevinding van ether
Welke van de 2 shirten heb je besteld?Voor vrouwen is rond de 20% wel normaal dacht ik!?Dit is aan de hoge kant, maar met goede beweging en voeding is dit te verhelpen![]()
?