Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ziezo... De overschrijving is zonet gebeurd !

Can't wait !!!

*NOS ETHER 1070 gram; Echt reuzebenieuwd of het echt ZO WOW is ?!!! Hoop het alvast !
*Super Charge 700 gram;
*en als extra'tje heb ik ook een t-shirt besteld. Vond het opschrift wel grappig !

Moet je niet inhouden hoor Rene voor een staaltje, of twee :p

Thx alvast !

Kan ik Get Diesel- NOS ETHER samen gebruiken met Vendetta ?

hier ook bestellingske gedaan! En betaald ;)
De basics: whey, crea
En die nieuwigheedjes eens testen, sauzen enz :d
Total € 170

Hoop dat die b12 vitam voelbaar resultaat hebben. Altijd leuk voor tijdens praktijkexamens :p

Is er al wat nieuws over die Quaker Grits ? :D

Hey René,

verkoop je ook samples?
Puur om te kijken of er geen neveneffecten op maag/darmen, hart (hartkloppingen)... optreden. Dan heb ik het vooral over cut-middelen.

Complex Carb Gainer 2,5 kg (Aardbei), aantal:1, prijs: 35.00
BCAA Power Primaforce 500 gram, aantal:1, prijs: 39.90

yeah!!!!

ik heb nog CCG maja, is bijna op.. ga weer bulken... dat cutten vinnik nix.... ik val tesnel af... heb op de 85 gezeten en nu op de 79KG... hou ik niet van.... :D.. en nu nog w8en op mn Get Diesel pakket.... en dan word t weer MONSTER!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.590
Hey René,

verkoop je ook samples?
Puur om te kijken of er geen neveneffecten op maag/darmen, hart (hartkloppingen)... optreden. Dan heb ik het vooral over cut-middelen.

we hebben bijna geen samples meer.. binennkort weer. en die geven we altijd gratis weg bij bestellingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.591
Is er al wat nieuws over die Quaker Grits ? :D

ja zeker.. die komen niet.. ik had er 100 besteld bij die american goodies shop.. komt i na 3 weken aanzetten met 10 potjes. ja daar kan ik niets mee..
en hij besteld maar eens in de zoveel maanden in de usa..

dus dat schiet allemaal niet op.

eiwitten,omega3 en BCAA's besteld was gelijk de volgende dag binnen. Top! eiwitten zijn ook super lekker en beter waardes dan wat ik voorheen gebruikte

ja zeker.. die komen niet.. ik had er 100 besteld bij die american goodies shop.. komt i na 3 weken aanzetten met 10 potjes. ja daar kan ik niets mee..
en hij besteld maar eens in de zoveel maanden in de usa..

dus dat schiet allemaal niet op.

wat een fl**ker:D en zijn site is nu ook down:S

Laatst bewerkt:
Gistere ook een bestelling gedaan van 235€ totaal :D... hoop op wat samples/korting... zien het wel verschijnen morgen, als alles in orde is hebben ze er een vaste klant bij!

Elke klant die besteld bij XXL wordt een vaste klant!! Je weet toch..

Iemand al ervaring met de caseine van xxl?Heb net 2kg besteld,makkelijk voor het slapen gaan.

En vraag over de xxl Whey.
Op jullie website het zegt dat dit is " lichtverteerbaar en vrijwel lactose en vetvrij"
Ik ben zelf lactose intolerant dus ik moet voorzichtig zijn anders wordt ik ziek.
hoe veel lactose zit er in?

Terug
Naar boven