XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Visa zou ik ideaal vinden! Lekker gemakkelijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.644
ik ga nu kijken wat we moeten doen om credicard betaling toe te voegen.

Maar iedereen heeft in NL bijna internetbanking en iDEAL is dan zo i zo voor ons de beste keuze. ( lees voordeligste ;-) )

vraagje; Wat zjin de waardes van Omega 3 vetten van Olimp?
Visolie 2000mg waarin:
EPA 360mg
DHA 240 mg
Vitamine E 13,3 mg * 133% DAH

moet ik hier 0,6 gram vetten zien?

• #4.646
vraagje; Wat zjin de waardes van Omega 3 vetten van Olimp?
Visolie 2000mg waarin:
EPA 360mg
DHA 240 mg
Vitamine E 13,3 mg * 133% DAH

moet ik hier 0,6 gram vetten zien?

nee 2000mg maar waarvan EPA EN DHA zoals aangegeven.

Thx ;)

En visa lijkt me trouwens ook veel gemakkelijker dan dat Paypal gedoe.
Want voor je Paypal heb je in België ook visa nodig nl.

Ja, vind ik eigenlijk enorm dom, dat je in België, in tegenstelling tot andere landen, je bankrekening niet kan koppelen aan paypal. Enkel een Visa kaart doet het... Vind ik storend voor verscheidene zaken die je wilt aankopen op internet.

• #4.648
Nu kunnen we geen eens ons geld meer opnemen en moeten we 180dagen daar op wachten :eek: .

Ik maak nooit meer 1 paypal betaling in mijn leven... SUCKERS!!!!!!!

Dit is echt te bizar!!!!!!!!!!

Nu kunnen we geen eens ons geld meer opnemen en moeten we 180dagen daar op wachten :eek: .

Damn ! Naar de rechtbank met die fothermuckers en een hoop intrest etc erbij eisen.
Dit kan toch zomaar niet hé ...

Een half jaar??

Ik steun een boycot aan Paypall!!

Wat een sympathie voor de hardwerkende zelfstandige...A*SHOLES!!

• #4.651
Een half jaar??

Ik steun een boycot aan Paypall!!

Wat een sympathie voor de hardwerkende zelfstandige...A*SHOLES!!

Ja man dat zei ik ook... hij we moeten dit en dat... ik zeg nee je WILT dat.. als er iets moet dan staat het in de WET.. En als ik iets illegaals deed stond de Politie wel op de stoep of niet?

Dus omdat jullie het niet eens zijn met de verkoop van enkele legale supplementen ga je nu op mijn geld zitten? Ik wil die rekening niet meer, ik beeindig die nu.. maar wil gewoon mijn eigen geld.. 180 dagen meneer..

ja maar waar zitten jullie dan kom ik wel even langs.. 180 dagen meneer..

Wat vind je er zelf van dan? tjaaa 180 dagen :mad:

als je zo omgaat met iemand die al jaren klant is... dan wil ik met die gasten helemaal niets meer te maken hebben. Ik ben echt ****ed up...

Laatst bewerkt:
Ja man dat zei ik ook... hij we moeten dit en dat... ik zeg nee je WILT dat.. als er iets moet dan staat het in de WET.. En als ik iets illegaals deed stond de Politie wel op de stoep of niet?

Dus omdat jullie het niet eens zijn met de verkoop van enkele legale supplementen ga je nu op mijn geld zitten? Ik wil die rekening niet meer, ik beeindig die nu.. maar wil gewoon meer eigen geld.. 180 dagen meneer..

ja maar waar zitten jullie dan kom ik wel even langs.. 180 dagen meneer..

Wat vind je er zelf van dan? tjaaa 180 dagen :mad:

als je zo omgaat met iemand die al jaren klant is... dan wil ik met die gasten helemaal niets meer te maken hebben. Ik ben echt ****ed up...
En terecht! HOHO, permitteren hun nogal.

boycotten die teringhonden

Wanneer komt de get diesel test hardcore?

Damn ! Naar de rechtbank met die fothermuckers en een hoop intrest etc erbij eisen.
Dit kan toch zomaar niet hé ...

Rechtbank? Tegen een miljardenbedrijf? Good luck... Tegen dat je erruit bent zijn er al meer dan 180dagen voorbij, lol.

als het goed is vandaag.. met een nieuwe lading NOS want die is net op.

de nos verkoopt goed... slimme zet Rene om die shit in je assortiment te stoppen.... die mastermeal gaat ook trouwens hard volgensmij.... ga ik ook maar is aan....

welke smaak ist lkkrst??/ smaakt t egt naar cupasoup of neit>??

• #4.660
de nos verkoopt goed... slimme zet Rene om die shit in je assortiment te stoppen.... die mastermeal gaat ook trouwens hard volgensmij.... ga ik ook maar is aan....

welke smaak ist lkkrst??/ smaakt t egt naar cupasoup of neit>??

ik vind het wel redelijk.. niet echt super lekker. we krijgen ook mushroom die vind ik het lekkerste maar bestel ik pas later als de rest ook bij besteld moet worden.. kip neem ik altijd. maar smaken verschillen.

Terug
Naar boven