Winner
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb deze vraag ook al eens in een ander topic gesteld maar nu dus nog even ...
Die nieuwe MCT olie ... smaakt die naar iets? Of is dat neutrale smaak?

vraagje; Wat zjin de waardes van Omega 3 vetten van Olimp?
Visolie 2000mg waarin:
EPA 360mg
DHA 240 mg
Vitamine E 13,3 mg * 133% DAH
moet ik hier 0,6 gram vetten zien?
Thx
En visa lijkt me trouwens ook veel gemakkelijker dan dat Paypal gedoe.
Want voor je Paypal heb je in België ook visa nodig nl.
Nu kunnen we geen eens ons geld meer opnemen en moeten we 180dagen daar op wachten.
Ik maak nooit meer 1 paypal betaling in mijn leven... SUCKERS!!!!!!!
Dit is echt te bizar!!!!!!!!!!
Nu kunnen we geen eens ons geld meer opnemen en moeten we 180dagen daar op wachten.
Ik maak nooit meer 1 paypal betaling in mijn leven... SUCKERS!!!!!!!
Dit is echt te bizar!!!!!!!!!!
Een half jaar??
Ik steun een boycot aan Paypall!!
Wat een sympathie voor de hardwerkende zelfstandige...A*SHOLES!!

En terecht! HOHO, permitteren hun nogal.Ja man dat zei ik ook... hij we moeten dit en dat... ik zeg nee je WILT dat.. als er iets moet dan staat het in de WET.. En als ik iets illegaals deed stond de Politie wel op de stoep of niet?
Dus omdat jullie het niet eens zijn met de verkoop van enkele legale supplementen ga je nu op mijn geld zitten? Ik wil die rekening niet meer, ik beeindig die nu.. maar wil gewoon meer eigen geld.. 180 dagen meneer..
ja maar waar zitten jullie dan kom ik wel even langs.. 180 dagen meneer..
Wat vind je er zelf van dan? tjaaa 180 dagen
als je zo omgaat met iemand die al jaren klant is... dan wil ik met die gasten helemaal niets meer te maken hebben. Ik ben echt ****ed up...

Damn ! Naar de rechtbank met die fothermuckers en een hoop intrest etc erbij eisen.
Dit kan toch zomaar niet hé ...
Rechtbank? Tegen een miljardenbedrijf? Good luck... Tegen dat je erruit bent zijn er al meer dan 180dagen voorbij, lol.
als het goed is vandaag.. met een nieuwe lading NOS want die is net op.
de nos verkoopt goed... slimme zet Rene om die shit in je assortiment te stoppen.... die mastermeal gaat ook trouwens hard volgensmij.... ga ik ook maar is aan....
welke smaak ist lkkrst??/ smaakt t egt naar cupasoup of neit>??