MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb een probleempje met die Protein 80. Ik blijf altijd klontjes erin houden. Heb al flink lopen roeren, maar er blijfen altijd klontjes in. Terwijl ik in de reacties lees dat hij juist goed oplost. Hoe lang roeien jullie totdat ie goed is? Ik heb serieus 2 minuten flink zitten roeren in me beker :p

4x shaken! Een links, een rechts, een keer door de benen en als afsluiter boven het hoofd! en voila, perfecte mix... :p

Shakebeker aanschaffen dus.

Shake bekers werken bij mij nooit, heb al eens geprobeerd. Wordt helemaal lijp van dat geshake, en daarna moet ik het altijd nog na roeren. Mischien nog maar es een poging doen dan.

ik heb nog even een vraag over de creatine van XXL...

Op de site staat:

De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 2 maal daags een maatschep Creatine (10 gram / dag).

Op de pot zelf staat:

De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 3 maal daags een maatschep Creatine (15 gram / dag).

Wat is het nu???

Geen van beide, oplaad fase is achterhaald. Begin gewoon ermee ;) En als je het toch wilt doen, gebruik dan de info van het label. Site kan wel eens fout getyped zijn :)

voor de 4de x besteld (zondag) en vandaag binnen! super..

maar ALWEER GEEN samples, beetje jammer

grtzzz

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.626
voor de 4de x besteld (zondag) en vandaag binnen! super..

maar ALWEER GEEN samples, beetje jammer

grtzzz

alle samples zijn op! .. en mensen die alleen proteine bestellen geven we ook vaak geen samples ;) . weet niet of dat in jouw geval zo was ...

we krijgen deze week weer samples binnen.

rene

• #4.627
ik heb nog even een vraag over de creatine van XXL...

Op de site staat:

De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 2 maal daags een maatschep Creatine (10 gram / dag).

Op de pot zelf staat:

De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 3 maal daags een maatschep Creatine (15 gram / dag).

Wat is het nu???

tjaa het maakt niet zoveel uit.. ik neem zo i zo altijd 10gram perdag als ik het neem en geen 5 gram.. werkt het veel beter..

• #4.628
Smaak tov bijv whey proteine van xxl?
Beste hoeveelheden voor het slapen gaan?.Ik dacht zelf aan 40gram.
Verder of de mensen tevreden erover zijn?.
Is ie eigenlijk ook instant?

de smaak is iets anders... ik vind het niet super lekker maar ook zeker niet vies. ik neem zo 40-50 gram voor het slapen.. het lost in een shakebeker goed op. maar je hebt wel voldoende vloeistof nodig anders is het pap.

Die caseïne vindk wel een mooie toevoeging, mss als het loopt dat er binnenkort wat andere smaken bijkomen naast jullie vanille!
Volgende keer als ik bestel maar paar kg's meebestellen van die shizzle:D

de smaak is iets anders... ik vind het niet super lekker maar ook zeker niet vies. ik neem zo 40-50 gram voor het slapen.. het lost in een shakebeker goed op. maar je hebt wel voldoende vloeistof nodig anders is het pap.

Ok perfect we gaan het zien,had al besteld,was er vanuit gegaan dat het goed was zoals altijd;)

Hallo Rene, zojuist weer een nieuwe bestelling geplaatst en al betaald.

Ben benieuwd hoe snel ze weer hier in België gaan zijn ;)

• #4.635
Die caseïne vindk wel een mooie toevoeging, mss als het loopt dat er binnenkort wat andere smaken bijkomen naast jullie vanille!
Volgende keer als ik bestel maar paar kg's meebestellen van die shizzle:D

ja het ik vind het ook wel een mooie toevoeging... nu eens kijken naar een eggprotein of mss geitenwhey voor mensen met allergie problem met melk.

Ik wil liever eggprotein ipv geitenwhey want alle 'melk' dat komt van dieren bevat lactose (melksuiker)
Ik heb trouwens wel de de whey isolaat besteld dus ik zal het testen volgende week :)
bedankt voor de snel reacties iedereen

• #4.637
Afgesloten van PayPal....

nou de eikels hebben ons afgesloten... er komt wordt voorlopig een tekst zichtbaar als je voor PayPal kiest..

De betaalmethode PayPal is helaas niet meer mogelijk. PayPal heeft het nodig gevonden om ons af te sluiten. Omdat wij legale supplementen verkopen waar PayPal het niet mee eens is.

Deze supplementen die elke supplementenshop verkoopt stimuleren de testosteron of Groeihormoon afgifte. En dat schijnt een probleem te zijn. Wij betreuren dit ten zeerste want U als klant bent de dupe..

Wij van XXL hopen dat u toch bij ons uw supplementen blijft halen en voor een andere betaalmethode kiest.

Laatst bewerkt:
:eek::eek::eek:

Kan dat zomaar?

Wat een eikels man...

Doe dan gewoon optie Visa erbij...

Heb deze vraag ook al eens in een ander topic gesteld maar nu dus nog even ...
Die nieuwe MCT olie ... smaakt die naar iets? Of is dat neutrale smaak?

nou de eikels hebben ons afgesloten... er komt wordt voorlopig een tekst zichtbaar als je voor PayPal kiest..

De betaalmethode PayPal is helaas niet meer mogelijk. PayPal heeft het nodig gevonden om ons af te sluiten. Omdat wij legale supplementen verkopen waar PayPal het niet mee eens is.

Deze supplementen die elke supplementenshop verkoopt stimuleren de testosteron of Groeihormoon afgifte. En dat schijnt een probleem te zijn. Wij betreuren dit ten zeerste want U als klant bent de dupe..

Wij van XXL hopen dat u toch bij ons u supplementen blijft halen en voor een andere betaalmethode kiest.

****ers!

Terug
Naar boven