Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vraag over de xxl Whey.
Op jullie website het zegt dat dit is " lichtverteerbaar en vrijwel lactose en vetvrij"
Ik ben zelf lactose intolerant dus ik moet voorzichtig zijn anders wordt ik ziek.
hoe veel lactose zit er in?

Ik heb ook een vraagje, welke 'energizer' (en hongeronderdrukker) is aan te raden? Ik slik altijd een stacker 3 voordat ik ga trainen, voor extra energie en net dat beetje extra motivatie, maar het doet eigelijk niks meer... en doos is leeg, dus wil overstappen op iets anders..
Mss is AMPv2 iets voor je of CUTTER van PVL is ook goed voor het doel wat je noemt.
of een persoonlijke drillinstructor ... maar die staat niet op de site dat is alleen op speciaal verzoek![]()

thanx rene!
Ga binnenkort dat maar eens proberen dan, kan wel een beetje energie gebruiken (en iets om mijn honger onder controle te houden, want dat loopt echt de spuigaten uit..)
Een persoonlijke drillinstructor is misschien ook niet zo'n gek idee..![]()
En vraag over de xxl Whey.
Op jullie website het zegt dat dit is " lichtverteerbaar en vrijwel lactose en vetvrij"
Ik ben zelf lactose intolerant dus ik moet voorzichtig zijn anders wordt ik ziek.
hoe veel lactose zit er in?
persoonlijk hou ik meer van Animal Cuts ...
Zit ongeveer alles in en neemt de zoete trek helemaal weg bij mij.
Tis bij mij niet zozeer zoete trek, heb gewoon echt ****ing honger de hele dag! Vooral de laatste tijd echt last van. Eetpatroon is verder goed, genoeg eiwit en om de 2/3 uur. Kan het wel op discipline doen, maar iets wat die honger een beetje onderdrukt zou toch ook wel lekker zijn.. En daarnaast een flinke energiestoot voordat ik ga trainen. Zo'n supplement zoek ik dus.

Ik ben van plan om die Whey Protein Instant te kopen maar vind het dan moeilijk om te kiezen tussen ofwel DextroJuice of Weight Gainer van XXL. Is die DextroJuice ook een soort weight gainer of niet echt? Want heb het vrij moeilijk om gewicht aan te komen, dus dan denk ik dat een Weight Gainer beter is dan DextroJuice?
thanx rene!
Ga binnenkort dat maar eens proberen dan, kan wel een beetje energie gebruiken (en iets om mijn honger onder controle te houden, want dat loopt echt de spuigaten uit..)
Een persoonlijke drillinstructor is misschien ook niet zo'n gek idee..![]()
meer info per PM .. anders moet ik straks overuren gaan maken 
of je moet ergens egg protein zoeken, dan hoef je je geen zorgen meer te maken over lactose. ( Of die goat whey van oryx, die bevat ook geen lactose)
Rene, zou Egg protein van xxl geen goede aanvulling zijn voor de mensen die lactoseintolerant zijn? Want dat zijn er steeds meer en meer.

Ik heb een probleempje met die Protein 80. Ik blijf altijd klontjes erin houden. Heb al flink lopen roeren, maar er blijfen altijd klontjes in. Terwijl ik in de reacties lees dat hij juist goed oplost. Hoe lang roeien jullie totdat ie goed is? Ik heb serieus 2 minuten flink zitten roeren in me beker![]()