XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hoi Rene,

vandaag is weer alles netjes afgeleverd.
Dinsdag betaald, vrijdag in huis in België

top!

paar daagjes geleden weer 10 kilo whey besteld en wat crea
alleen de vanille vind ik naar cocos smaken :S hoord dat of ? vanille is ook veel zoeter dan banaan of aardbei

Bij mij smaakt vanille gewoon naar vanille. :D Ligt aan jou dus. Maar ach, kokos is ook lekker toch? :p

Welke zoetstof gebruiken jullie voor jullie CCG!?
Ik krijg maar iet genoeg van die banaan CCG, net een échte heerlijke romige bananenmilkshake!:D

vandaag effe zink en vis olie en matrix 5.0 eiwitjes besteld :D

Ohya meng er wat chocopoeder doorheen voor de afwisseling v/d smaak :D

ik had 10 kg eiwitten besteld (pro80 en whey.. http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=54&SESSID=e834c4efe92799daaeb0d4933cbe30df ) van elks een pot aardbei en vanille, maar nu ontdekte ik gisteren pas dat ik eigenlijk 4 potten vanille gekregen heb. Op zich geen ramp want ik vind die wel lekker maar hoop dat ik de smaak nu wel niet beu ga worden.
Wel beetje jammer van de service natuurlijk :), maar is geen ramp
Mailen, en dan wordt dat wel opgelost;)

Vorige week ontvangen :

10 kg complex carb gainer
megagrow

nu besteld

Glucosamine
Xtend * 2

Top service.

ik had 10 kg eiwitten besteld (pro80 en whey.. http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=54&SESSID=e834c4efe92799daaeb0d4933cbe30df ) van elks een pot aardbei en vanille, maar nu ontdekte ik gisteren pas dat ik eigenlijk 4 potten vanille gekregen heb. Op zich geen ramp want ik vind die wel lekker maar hoop dat ik de smaak nu wel niet beu ga worden.

Bestel ander nog ff 10 kg en neem alles aarbei. Zit je weer op 50-50;)

Haha :D sta ik net met iets teveel potten maarja, tis wel in orde hoor :). Ben nu weer in bulk en gebruik bijna geen shakes eigenlijk, enkel na het trainen dus.. Haal alles voor de rest uit m'n voeding. Anders denk ik dat ik iets te lang ga doen over die emmers :).

Ik had een vraagske over Dextrojuice En X-Targo.

Op papier, of volges de omschrijving, is X-Targo beter dan de Dextrojuice omwille van de snellere opname en dat het geen enkelvoudige suikers bevat etc. En het bevat ook Glutamine.

Langs de andere kant, volgens de omschrijving, is Dextrojuice het meest anabole wat je kan innemen na een training. En heeft de Taurine erin ook een extra meerwaarde? Dient het bijvoorbeeld om de stoffen sneller te doen opnemen ofzo?

Het zijn allebei wel topproducten maar ik vind het moeilijk om te kiezen. Ik heb nu gekozen voor de X-Targo omdat ik ze zowiezo allebei wil testen maar om vast te gebruiken welke raden jullie aan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.715

o oeps! .... :o

als je wilt kunnen we ze omruilen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.716
X-Targo wordt snel opgenomen maar zou niet zo'n grote insulinepiek veroorzaken en wat langer energie geven ook.. Zelf neem ik ook altijd X-targo of Vextrago .. daar voel ik me beter bij.... kwestie van uitproberen.

Zo i zo is na de training snelle carbs een noodzaak.

ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.

Ik had een vraagske over Dextrojuice En X-Targo.

Op papier, of volges de omschrijving, is X-Targo beter dan de Dextrojuice omwille van de snellere opname en dat het geen enkelvoudige suikers bevat etc. En het bevat ook Glutamine.

Langs de andere kant, volgens de omschrijving, is Dextrojuice het meest anabole wat je kan innemen na een training. En heeft de Taurine erin ook een extra meerwaarde? Dient het bijvoorbeeld om de stoffen sneller te doen opnemen ofzo?

Het zijn allebei wel topproducten maar ik vind het moeilijk om te kiezen. Ik heb nu gekozen voor de X-Targo omdat ik ze zowiezo allebei wil testen maar om vast te gebruiken welke raden jullie aan?

Welke zoetstof gebruiken jullie nu voor CCG?

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers)bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel.
Deze leveren dus uitsluitend complexe koolhydraten. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Daarbij bevat Complex Carb Gainer voedingsvezels wat goed is voor de spijsvertering.

Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger. De eiwitbronnen bestaan uit de allerbeste kwaliteit gefiltreerde whey concentraat en isolaat (50/50 verhouding).

Rene excuses maar ik ben het bestelnummer bij mijn betaling (net uitgevoerd, overschrijving per bank) vergeten, bestelnummer is: 13813. Ik heb wel in mijn mededeling gezet wat ik heb besteld.
(Whey proteine instant,cooking spray en 2* Xtend)
Excuses :(

edit: had ook mail gestuurd en na 5min een antwoord gekregen dat het ok was, bedankt!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven