MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zo toch maar weer een bestelling geplaatst:)

zou wel kunnen..hier kan je niets van vitamines kopen, of je moet er in de apotheker omgaan. Maar daar kennen ze er niets van en zijn ze veel te duur :)

Super snelle levering :D Gister Dextrojuice, Protein Instant en Caseine besteld en vanmorgen stonden ze al voor de deur! Ben benieuwd hoe alles smaakt :meal:

Dankje zaterdag betaald vandaag mijn visolie en zinc en matrix eiwitjes gehad mmm heerlijk shakes!

Gisteren heb ik bij mijn bestelling de Pancake Syrup ontvangen. Ik ga hem nu nog niet gebruiken want ik sta volgende week zaterdag (14/06) voor het eerst op het podium.

Maar ik vroeg mij af waar jullie het zoal opdoen? Veel mogelijkheden lijkt mij maar ik wil jullie creatieve geest ook wel eens doorgronden :)

BTW Rene, thanks weer voor de supersnelle, uitstekende service en de bijgevoegde samples! SUPER!!

maandagochtend besteld en betaald, gemailed omdat ik mijn bestelnummer vergeten was bij het overschrijjven. Deze ochtend alles binnen. Bedankt!

hai rene,

mijn white flood is een beetje van kleur veranderd en ziet er een beetje vochtig uit.. heb het 4 weken geleden nog gebruikt.. euh... gewoon gebruiken?

Sci-Mx is mss een goeie toevoeging? www.sci-mx.co.uk
Gewoon een kwaliteitslijn uit de UK

En qua betalingsmogelijkheden Visa toevoegen. Ik zit in het leger en heb niet veel tijd buiten de weekends dus is het niet altijd mogelijk een bank te passeren of online bankieren, Visa is dus gemakkelijk.

Grtz

je gaat hier toch geen reclame maken voor een andere firma op de topic XXL ??????

Vraagske... Welke supplementen MOET je gewoon gebruiken?
En dan bedoel ik vitaminen? Visolie? Die richting uit hé...
Ik dacht vit B ?? Nu, heeft XXL een supplement dat compleet is? Of toch beter elk apart?

Toch beter een MULTI-vitamine nemen... Zijn er ook véél van alweer hé...

Thx !

Hey Rene ..

ben wel benieuwd hoe het achter de schermen er aan toe gaat bij XXL

Kan je mischien eens wat foto's posten van je pand & vooraad? (buitenkant pand uiteraard niet;)

rene..hoe zit het eigenlijk met jullie powermiddel wat jullie aan het maken zijn?een PWO booster dacht ik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.757
  • #4.758
  • #4.759
1> vandaag hebben we niet kunnen verzenden omdat de TNT site niet werkte.... :(
2> we hebben wat nieuwe producten van perfomance en MDY
3> whey ananas is er in 2,5kg ...

Terug
Naar boven