MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vorige week woensdag 2.5kg Whey en Complex Carb Gainer besteld vanuit België en vandaag geleverd :)

Alleen, ik had vanille en banaan besteld maar kreeg beide banaan :(

Net even geprobeerd, met water krijg ik dat echt niet binnen, maar met melk is het heerlijk.

Al bij al ben ik tevreden :)

is nos ether één van de betere pre workout sups ???

Ik zoek eens iets anders.

Gebruik nu nox pump en er voor supercharge. 2 toppers natuurlijk maar zoek iets degelijks ter afwisseling.

Tips.

Thanks en nog veeeeeeeeeeel suc6.

Laatst bewerkt:
Vorige week woensdag 2.5kg Whey en Complex Carb Gainer besteld vanuit België en vandaag geleverd :)

Alleen, ik had vanille en banaan besteld maar kreeg beide banaan :(

Net even geprobeerd, met water krijg ik dat echt niet binnen, maar met melk is het heerlijk.

Al bij al ben ik tevreden :)

Ik vind juist banaan de lekkerste smaak die er is, héél natuurlijk van smaak vindk!
Drink 'm altijd met water!

Kan iemand me vertellen hoe groot dat gele animal shirt valt?

Vraagje aan Rene,

graag had ik bij jullie No-xplode besteld van BSN. Blijkbaar mag die hier in België niet meer verkocht worden (juiste reden weet ik niet). Kan levering in België hiervan verzekerd worden?

Mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.727
ja ... jij als koper bent zelf verantwoordelijk ervoor.. wij kunnen het gewoon leveren.. maar Belgische shops mogen het niet verkopen.

Vraagje aan Rene,

graag had ik bij jullie No-xplode besteld van BSN. Blijkbaar mag die hier in België niet meer verkocht worden (juiste reden weet ik niet). Kan levering in België hiervan verzekerd worden?

Mvg

Voila, nog eens een bestellinkje geplaatst :)

Omega 3 2x 100 Caps // sinds ik ermee bezig ben voel ik me ook beter, zalm en andere vette vissen zijn nogal duur om daar altijd mijn omega3 uit te halen, en tonijn is niet echt mijn ding
BBQ sauce 336ml (Thick and Spicy) // benieuwd :) i like spicy
Whey Protein Instant 2,5 kg (Aardbei) // lekkerrrr
Mastermeal 1 zakje 60 gram (Kip), // voor de snelle hap :)
Vextrago 2000 gram (Orange) // eens kijken wat verschil tussen xtargo zit en dit, ik heb zo iets mogelijk negatief gelezen over glutamine en mja .. :)

ja ... jij als koper bent zelf verantwoordelijk ervoor.. wij kunnen het gewoon leveren.. maar Belgische shops mogen het niet verkopen.
Woooo, illegaal :) en ik heb hier mijn potje bij de flikken staan :D

en spijtig van die klote paypal, nu moet ik teveel intype met m'n machientje online :p :) voor die bankrekening in BE

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag, maar mag je bv. Brinta in je whey shakes doen enzo? Hoeveel doen jullie er dan zo in?

:)

Misschien een domme vraag, maar mag je bv. Brinta in je whey shakes doen enzo? Hoeveel doen jullie er dan zo in?

:)

Tuurlijk... Ik doe *80 gr. brinta, 2 scheppen whey, soya melk, kop koffie en banaan...en juu de bak.... Is wel wat dik om BCAA mee door te slikken maar het lukt wel...

juist opnieuw een klein bestellinkje :

nos ether (ben benieuwd wat dit doet ????)
2 * Xtend

Vraagje aan Rene,

Mvg

Hoezo 'niet meer verkocht worden'? En waarom niet?
Ik weet nochthans geen enkele supp winkel die het niet meer verkoopt...

Carbo en Vextargo vermelden geen kcal per 100gr. Is dat er niet? Wat me geweldig doch onwaarschijnlijk lijkt.

Hoezo 'niet meer verkocht worden'? En waarom niet?
Ik weet nochthans geen enkele supp winkel die het niet meer verkoopt...

ze mogen het niet meer in de winkel tentoonstellen maar wel nog stock uitverkopen, typische belgische regeling... Reden weet ik niet

Terug
Naar boven