Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week woensdag 2.5kg Whey en Complex Carb Gainer besteld vanuit België en vandaag geleverd
Alleen, ik had vanille en banaan besteld maar kreeg beide banaan
Net even geprobeerd, met water krijg ik dat echt niet binnen, maar met melk is het heerlijk.
Al bij al ben ik tevreden![]()
Kan iemand me vertellen hoe groot dat gele animal shirt valt?
Heb nu de L en is idd zoals mn normale XL thirts (bovenwijdte +-56cm)
Vraagje aan Rene,
graag had ik bij jullie No-xplode besteld van BSN. Blijkbaar mag die hier in België niet meer verkocht worden (juiste reden weet ik niet). Kan levering in België hiervan verzekerd worden?
Mvg
ja ... jij als koper bent zelf verantwoordelijk ervoor.. wij kunnen het gewoon leveren.. maar Belgische shops mogen het niet verkopen.

i like spicy

Woooo, illegaalja ... jij als koper bent zelf verantwoordelijk ervoor.. wij kunnen het gewoon leveren.. maar Belgische shops mogen het niet verkopen.
en ik heb hier mijn potje bij de flikken staan 
voor die bankrekening in BEMisschien een domme vraag, maar mag je bv. Brinta in je whey shakes doen enzo? Hoeveel doen jullie er dan zo in?
![]()
Misschien een domme vraag, maar mag je bv. Brinta in je whey shakes doen enzo? Hoeveel doen jullie er dan zo in?
![]()
Vraagje aan Rene,
graag had ik bij jullie No-xplode besteld van BSN. Blijkbaar mag die hier in België niet meer verkocht worden (juiste reden weet ik niet). Kan levering in België hiervan verzekerd worden?
Mvg
juist opnieuw een klein bestellinkje :
nos ether (ben benieuwd wat dit doet?)
2 * Xtend

Hoezo 'niet meer verkocht worden'? En waarom niet?
Ik weet nochthans geen enkele supp winkel die het niet meer verkoopt...
vitamine B12 is té hoog gedoseerrd is er me ooit wijsgemaakt geweestze mogen het niet meer in de winkel tentoonstellen maar wel nog stock uitverkopen, typische belgische regeling... Reden weet ik niet