Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

He Rene,
Slik sinds een aantal dagen die cutters die ik bij je besteld heb en moet zeggen; ze doen (tot nu toe) hun werk..! Honger/vreetbehoefte word aardig onderdrukt en krijg er een lekkere energiestoot/rush van die ik nodig heb voor het trainen, zonder de 'geestelijke vaagheid' die ik bij stackers wel vaak krijg (is weer lekker op andere momenten...;))
Krijg wel de branderig gevoel (tot zo'n 2 uur na inname) in mijn keel en slokdarm, alsof ik een spaanse peper heb ingeslikt...??? maar daar kan ik mee leven...
Ze werken momenteel goed voor mij, dus hoef nog even geen gebruik te maken van je persoonlijke 'drill' kwaliteiten...;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.943
He Rene,
Slik sinds een aantal dagen die cutters die ik bij je besteld heb en moet zeggen; ze doen (tot nu toe) hun werk..! Honger/vreetbehoefte word aardig onderdrukt en krijg er een lekkere energiestoot/rush van die ik nodig heb voor het trainen, zonder de 'geestelijke vaagheid' die ik bij stackers wel vaak krijg (is weer lekker op andere momenten...;))
Krijg wel de branderig gevoel (tot zo'n 2 uur na inname) in mijn keel en slokdarm, alsof ik een spaanse peper heb ingeslikt...??? maar daar kan ik mee leven...
Ze werken momenteel goed voor mij, dus hoef nog even geen gebruik te maken van je persoonlijke 'drill' kwaliteiten...;)

Mooi dat je tevreden bent maar eigenlijk had ik je dus heel andere aan moeten raden :D

He Rene,

Mooi omschreven. Begrijp precies wat je bedoelt.
Ik heb het ook wel eens gehad met één of ander cut product, bleek dat achteraf bloeddrukschommeling te zijn. Mits goed eten kom je er van af maar dat wil je natuurlijk niet in een cut.

XXL,

Ik krijg herhaaldelijk de foutmelding:

Uw bestelling kon om de volgende redenen niet verwerkt worden:

U heeft geen correct adres ingevoerd.

Klik alstublieft op hier en vul alle velden in

Terwijl ik toch echt mijn adres gebruik welke ik altijd gebruik.

• #4.947
XXL,

Ik krijg herhaaldelijk de foutmelding:

Uw bestelling kon om de volgende redenen niet verwerkt worden:

U heeft geen correct adres ingevoerd.

Klik alstublieft op hier en vul alle velden in

Terwijl ik toch echt mijn adres gebruik welke ik altijd gebruik.

geef je mss vreemde leestekens op of streepjes

• #4.948
Alles was op stock zaterdag toen ik mijn bestelling plaatste.
Als TNT post langsgeweest is laten ze toch een bericht achter vermoed ik?
Of is er een ander probleem?

Kan je het even nakijken? Bestelling 14063.
Alvast bedankt voor de moeite!

info@xxl...... heb die info zo niet hier

gisteren mijn bestelling toegekregen!

ben wel verschoten dat primaforce bcaa maar 500 gram is... dat is maar voor 14 dagen

Hoe neem jij de primaforce BCAA's in met vruchtensap? Ik vind het echt smerig smaken eerlijk gezegd. Met vruchtensap redelijk te doen, maar nog altijd niet lekker.

Pakketje stond vandaag in de veranda :) Thx!

ik ga vandaag beginnen met wtf pump'd hoop goede resultaten te berijken laatr jullie snel weten chiao

woensdag om 18.00 uur besteld vandaag rond 15.00 uur binnen, hij is weer lekker lekker reneetje!!:D

FF vraagje, is die trib test extreme de opvolger van de diesel test hardcore. Dus is die trib test extreme die wat volgens chuck zelf nog sterker zou zijn. Of zit ik hier mis? dan weet ik welke van de twee ik moet bestellen ;)

woensdag om 9 uur savonds besteld :D vandaag om uurtje of 2 binnen :D goede service weer rene en nog iets :) heb me eerste hotrox al genomen :D en jonge je wilt het niet weten ENERGIESTOOT zonder dat rillerige :) en als je een boer laat proeft het naar frambozen :P op de een of andere manier.

GOOD JOB XXL :thumb:

...

Laatst bewerkt:
Woensdag besteld, vrijdag voormiddag stond het zoals gewoonlijk weer in mn tuin. Perfecte levering!

- Whey Instant (banaan)
- Megagrow
- Stacker 4 (voor die laatste ****ing 2 kilo's tot op streefgewicht)
- BCAA

Hoe zeggen ze dit op zn hollands? Knalleuhhh :p ?

van megagrow ga je plezier hebben ;)

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven