He Rene,
Slik sinds een aantal dagen die cutters die ik bij je besteld heb en moet zeggen; ze doen (tot nu toe) hun werk..! Honger/vreetbehoefte word aardig onderdrukt en krijg er een lekkere energiestoot/rush van die ik nodig heb voor het trainen, zonder de 'geestelijke vaagheid' die ik bij stackers wel vaak krijg (is weer lekker op andere momenten...
)
Krijg wel de branderig gevoel (tot zo'n 2 uur na inname) in mijn keel en slokdarm, alsof ik een spaanse peper heb ingeslikt...
maar daar kan ik mee leven...
Ze werken momenteel goed voor mij, dus hoef nog even geen gebruik te maken van je persoonlijke 'drill' kwaliteiten...
Slik sinds een aantal dagen die cutters die ik bij je besteld heb en moet zeggen; ze doen (tot nu toe) hun werk..! Honger/vreetbehoefte word aardig onderdrukt en krijg er een lekkere energiestoot/rush van die ik nodig heb voor het trainen, zonder de 'geestelijke vaagheid' die ik bij stackers wel vaak krijg (is weer lekker op andere momenten...
)Krijg wel de branderig gevoel (tot zo'n 2 uur na inname) in mijn keel en slokdarm, alsof ik een spaanse peper heb ingeslikt...
maar daar kan ik mee leven...Ze werken momenteel goed voor mij, dus hoef nog even geen gebruik te maken van je persoonlijke 'drill' kwaliteiten...

op de een of andere manier.
?