XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

gisteren voormiddag besteld en deze voormiddag reeds in huis (in West-Vlaanderen,België)
Rapper kan niet.....top service.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.444
Voor het einde van de week ben ik weer terug.. dan zal de JP8 er ook wel zijn denk ik..

zo ik ga weer even van mij welverdiende rust genieten..

greetzzzz ;)

hoeveel gram dextrose zit er in mega grow?

Samenstelling per dosering van 50gram:
Energie: 176 kcal
Eiwit: 9,85 g
Koolhydraten: 33,3 g
Vet: 0 g

we zijn bezig met een nieuwe variant met een vitargo als basis voor de carbs.

ja die samenstelling kende ik al vriend.
maar dats niet antwoord op mijn vraag.

er staat op de label dat er dextrose in dat product zit
maar zoals je zelf ziet staat het niet in die samenstelling...

• #5.450
gisteren wat lean gianer besteld :p

Afgelopen vrijdag 5 kg whey en een pot dextro besteld. Had tot vanochtend maar niks gezien, dus ik dacht.. wat duurt het dit keer toch lang! Belt de buurvrouw aan, staat de bestelling al vanaf zaterdag bij haar thuis... :o Merci weer! :cool:

• #5.454
Rene een vraagje over de NOS Ether.

Als ik hem inneem en ik wacht volgens de label een uurtje dan wordt ik soms nog ongelooflijk misselijk met lichte braakneigingen tot gevolg.
Soms is het zo erg dat ik moet stoppen om even terug tot mezelf te komen.

Weet jij misschien waar dit aan kan liggen of hoe ik dat kan tegengaan? Ik had ongeveer hetzelfde bij de NO Shotgun maar niet zo erg. Desondanks dat ben ik meer dan tevreden over de geboekte resultaten.

Ook heb ik de pot niet altijd in een koele plaats bewaard met als gevolg dat het wat samenkoekte als je snapt wat ik bedoel. Dan moest ik even met de schep of een vork het wat los maken omdat ik anders niks kon scheppen.
Heeft dit negatieve resultaten voor het product? Omdat ik dacht dat zodra het in contact komt met vloeistof of vocht dat het product al langzaam begint op te lossen ofzo. En dan als ik het inneem dat ik het dan gebruik als het al eigenlijk actief moet zijn.

Alvast vriendelijk bedankt!

• #5.456
dat klonten had ik ook... daar zou ik me geen zorgen over maken..

dat misselijke komt mss omdat je te weinig hebt gegeten?.. ik heb geen idee waar dat gevoel anders vandaan komt.

Rene een vraagje over de NOS Ether.

Als ik hem inneem en ik wacht volgens de label een uurtje dan wordt ik soms nog ongelooflijk misselijk met lichte braakneigingen tot gevolg.
Soms is het zo erg dat ik moet stoppen om even terug tot mezelf te komen.

Weet jij misschien waar dit aan kan liggen of hoe ik dat kan tegengaan? Ik had ongeveer hetzelfde bij de NO Shotgun maar niet zo erg. Desondanks dat ben ik meer dan tevreden over de geboekte resultaten.

Ook heb ik de pot niet altijd in een koele plaats bewaard met als gevolg dat het wat samenkoekte als je snapt wat ik bedoel. Dan moest ik even met de schep of een vork het wat los maken omdat ik anders niks kon scheppen.
Heeft dit negatieve resultaten voor het product? Omdat ik dacht dat zodra het in contact komt met vloeistof of vocht dat het product al langzaam begint op te lossen ofzo. En dan als ik het inneem dat ik het dan gebruik als het al eigenlijk actief moet zijn.

Alvast vriendelijk bedankt!

Ok dan ben ik toch al zeker dat het klonteren uiteindelijk niks wil zeggen.

Alleen jammer van die misselijkheid. Het kan inderdaad wel zijn met te weinig eten. Dat ga ik zeker eens in de gaten houden. Maar dan weet ik toch al iets.

Bedankt! :thumbs:

heb ook ff besteld

die ananas whey es testen :)

Op vakantie en toch blijven doorwerken!!! Hardcore:D

Maareuh... Er ging meer kleding komen in de toekomst. Miss ook de kledinglijn van GOLD'S GYM en WORLD GYM??? Toevallig??? Please??? Mogelijk??? :D:D:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven