blasmusik
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gisteren voormiddag besteld en deze voormiddag reeds in huis (in West-Vlaanderen,België)
Rapper kan niet.....top service.
gisteren voormiddag besteld en deze voormiddag reeds in huis (in West-Vlaanderen,België)
Rapper kan niet.....top service.
bij mij duurt het altijd 2 dagen en dan komt het nog avonds ook
Voor het einde van de week ben ik weer terug.. dan zal de JP8 er ook wel zijn denk ik..
zo ik ga weer even van mij welverdiende rust genieten..
greetzzzz![]()

Samenstelling per dosering van 50gram:
Energie: 176 kcal
Eiwit: 9,85 g
Koolhydraten: 33,3 g
Vet: 0 g
we zijn bezig met een nieuwe variant met een vitargo als basis voor de carbs.
ja die samenstelling kende ik al vriend.
maar dats niet antwoord op mijn vraag.
er staat op de label dat er dextrose in dat product zit
maar zoals je zelf ziet staat het niet in die samenstelling...

ok, thanks!
Afgelopen vrijdag 5 kg whey en een pot dextro besteld. Had tot vanochtend maar niks gezien, dus ik dacht.. wat duurt het dit keer toch lang! Belt de buurvrouw aan, staat de bestelling al vanaf zaterdag bij haar thuis...Merci weer!
![]()

Rene een vraagje over de NOS Ether.
Als ik hem inneem en ik wacht volgens de label een uurtje dan wordt ik soms nog ongelooflijk misselijk met lichte braakneigingen tot gevolg.
Soms is het zo erg dat ik moet stoppen om even terug tot mezelf te komen.
Weet jij misschien waar dit aan kan liggen of hoe ik dat kan tegengaan? Ik had ongeveer hetzelfde bij de NO Shotgun maar niet zo erg. Desondanks dat ben ik meer dan tevreden over de geboekte resultaten.
Ook heb ik de pot niet altijd in een koele plaats bewaard met als gevolg dat het wat samenkoekte als je snapt wat ik bedoel. Dan moest ik even met de schep of een vork het wat los maken omdat ik anders niks kon scheppen.
Heeft dit negatieve resultaten voor het product? Omdat ik dacht dat zodra het in contact komt met vloeistof of vocht dat het product al langzaam begint op te lossen ofzo. En dan als ik het inneem dat ik het dan gebruik als het al eigenlijk actief moet zijn.
Alvast vriendelijk bedankt!