MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, even als vraagje: komen er ook nog andere smaken van de whey isolaat? Ik wou deze eens proberen, maar ik wou eigenlijk ook eens wat afwisseling van smaak, want ik heb nu wel lang genoeg vanille gehad in die andere whey (niet slecht bedoeld is erg lekker vanille, maar verandering van spijs doet eten ;))

Rene, even als vraagje: komen er ook nog andere smaken van de whey isolaat? Ik wou deze eens proberen, maar ik wou eigenlijk ook eens wat afwisseling van smaak, want ik heb nu wel lang genoeg vanille gehad in die andere whey (niet slecht bedoeld is erg lekker vanille, maar verandering van spijs doet eten ;))

op mijn verpakking isolaat staat nochtans ook choco en aardbei op...
:D

Straks of morgen ook weer bestellen

M-stack en nos-ether sowieso :D

Of met de nos wachten tot mn megagrow op is?!

Zit jij momenteel aan de megagrow?
En hoe gaat ie? Heb hier ook nog 2 potten staan, denk dat ik 'm ga nemen achter datk van reis terugkom, eind september ofzo!;)

Op de site kan ik anders alleen maar kiezen uit vanille of neutraal. Mischien neutraal dan halen en zelf varieren met smaak door middel van andere ingredienten?

ik weet da je maar 2 keuzes hebt als je besteld, ik zag het daarstraks toevallig dat er nog 2 andere smaken bij op het pak staan :)

trouwens met die casein pro 90 net alsof je water zit te drinken en dan gooit er steeds iemand een hap patentbloem in je bek. Het is goed spul dus ik sla me er wel doorheen

Zit jij momenteel aan de megagrow?
En hoe gaat ie? Heb hier ook nog 2 potten staan, denk dat ik 'm ga nemen achter datk van reis terugkom, eind september ofzo!;)

Gaat best lekker, heb het gevoel dat ik een stuk sneller herstel

bestelling geplaatst, hopelijk doet de pump wat er wordt beloofd

Ultimate NOX PUMP Formula 30 sachets, aantal:1, prijs: 54.90 :D:D
DextroJuice 1500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
Shirt XXL Nutrition 1 shirt (L), aantal:1, prijs: 5.50

Toen ik de eerste keer eiwit bestelde bij xxlnutrition kreeg ik 2,5 kg aardbei pro en whey banaan en ik vond toen dat hij niet goed mixste en had veel brokken, maar omdat ik iedereen hoorde van dat kan niet en ik vind em super lekker dacht ik, ik probeer het toch nog maar een keer en heb toen
2.5 kg whey ananas
2.5 kg whey aarbei
besteld en ik moet zeggen zelden zo lekkere eiwit gehad ! :D

Ik blijf bij Xxlnutrition voor mijn eiwit

zo nox pump is super lekker vergeleken met nitrocrea :D

Ik had vroeger idd ook weleens dat mijn whey niet goed mixte. Nu gaat het wel altij goed! :D
Rooke @ Caseine
Een betere omschrijving kan ik niet geven! Jammer dat het niet zo lekker is als de whey!

wat opzich wel goed werkt is om eerst 300 ml vloeistof in je beker te doen dat te shaken met 2 scoops, dan is het helemaal dik en dan de bekerpas verer te vullen..

wat opzich wel goed werkt is om eerst 300 ml vloeistof in je beker te doen dat te shaken met 2 scoops, dan is het helemaal dik en dan de bekerpas verer te vullen..

Ik doe nu 250 mL met 2 scoops..shaken en 5 minuten laten staan.
Dan is het wel okay vind ik. Teveel vloeistof is niet fijn omdat 's nachts dan moet pissen.

Is er nog een goed Crea of alternatief product het liefst in caps vorm.

Waar is de NitroCrea gebleven? ...

ik wil whey bestellen maar er zijn 3 soorten
ik wil met meeste eiwitten voor na de training en in de ochtend welke moet ik nemen.
ik heb het over de whey van xxlnit...

is rene op vakantie ofzo omdat ie al paar dagen niet reageert?:P

ik wil whey bestellen maar er zijn 3 soorten
ik wil met meeste eiwitten voor na de training en in de ochtend welke moet ik nemen.
ik heb het over de whey van xxlnit...

Hoi, met een eiwitgehalte van ongeveer 90% is die isolaat whey van XXL de beste keuze voor jou.
In de ochtend kan je (indien je meerdere soorten wil bestellen) een whey instant shake nemen, maar een grote beker melk vind ik ook best goed in de ochtend.
welke je wilt gebruiken is persoonlijk en hoeveel je ervoor overhebt en hoevaak je het neemt dus bekijk even het budget en beslis :D

als geld geen rol speelt lekker isolaat nemen :P en anders de instant :)

Terug
Naar boven