AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.581
1> chroom geven we weg omdat het bijna op de expire date is, mag je dus houden :D
2> binnenkort komt de pro80 ook in 1kg.. is een geschiedenis verhaal dat het 750gram is.

Rene,

Bij mn bestelling zat een potje chroom van Lipotrex bij, dewelke ik niet had besteld... Moet ik het potje terugsturen??? ;)

Whey Protein Instant 1kg choco
Protein 80 750gr choco
Lipotrex Caffeine tabs

Ps: misschien is dit al ooit gevraagd geweest maar waarom zit er in Protein80 maar 750gr en geen 1kg?

Grtz

hopen vandaag mn sausjes :D en tshirtjes

• #5.584
Ok,bedankt.
Nu zit ik te twijfelen om dan weer nitrocrea te bestellen of de SuperPump en SizeON stack te gaan proberen.
Wat zou je me aanraden?

ik zou je NOS ether met JP8 aanraden ipv de gaspari stack. of anders NOS ether zonder JP8.

Hoi René,

Net ook een bestelling gedaan. Je site is lekker duidelijk en overzichtelijk (in vergelijking met anderen) en je hebt veel op voorraad.

Bedankt!

Rene,

kun je even de mailbox van XXL checken. Ik heb een mailtje gemaakt daar er hedenmorgen iets fout ging met IDEAL bij mij.

betreft order nummers: 16210 + 16211

alvast bedankt voor de hulp!

Als ik nu besteld bij XXL Nutrition met iDeal, krijg ik het dan morgen? :D

gister nacht besteld vandaag thuis.. lekker snel altijd :D ben echt tevreden!
vandaag kan ik dan trainen in mijn shut the **** up and train tshirt :D
lijpe sjit oude

• #5.590
Rene,

kun je even de mailbox van XXL checken. Ik heb een mailtje gemaakt daar er hedenmorgen iets fout ging met IDEAL bij mij.

betreft order nummers: 16210 + 16211

alvast bedankt voor de hulp!

ik zal het even doorgeven... die mailbox kan ik hier niet lezen.

ik heb hier 2 tonijnsteaks liggen maar ik wacht nog op mn sausjes!!! opschietuhh!!! :roflol:

nog steeds niks binnen :(

Oh

my

god!!

**** dan heb ik al veel te veel betaald met mijn fish oil verslaving :D Ik eis geld terug! :p :p

Terug
Naar boven