XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.621
jeetje man, je blijft ook uitbreiden met die shop he! ;)

goed bezig man.

nu even een vraagje, soja eiwit, is er een kans dat dat in het assortiment komt tegen een redelijke prijs?

Soja.. nou ... ik ben geen fan van soja eiwit... en dat spul koop je bij de reform winkel voor een 10/kg soja isolaat.

wanneer heb je die trouwens precies in de winkel/site liggen denk je?

Mss einde van de week al.... anders maandag.

Ik sta very low carb momenteel en zou wel wat extra vezels kunnen gebruiken...

Misschien een ideetje om onderstaande toe te voegen bij je aanbod?
VPX Fiberteq

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #5.623
xxl whey
M-stack
GABA

:joint:

Die hot-rox van biotest, is dat een goeie?

ik ben ook aan het zoeken naar een vetmeter, je hebt er 1tje maar die heeft wel een slecht review!

Grtz

• #5.628
Die hot-rox van biotest, is dat een goeie?

ik ben ook aan het zoeken naar een vetmeter, je hebt er 1tje maar die heeft wel een slecht review!

Grtz

Hotrox is in de de USA een goedgewaarde fatburner.. en die vetmeter die wij verkopen is gewoon goed en zeker voor die prijs.. wil je iets beters dan ben je meer als €100,- kwijt.

ik zou je NOS ether met JP8 aanraden ipv de gaspari stack. of anders NOS ether zonder JP8.

Hey Rene,
nu zit ik net op je site te kijken,en wil ik deze stack eventueel wel gaan bestellen,alleen ik heb iets ontdekt wat vreemd lijkt.
Als ik die stack bij de aanbiedingen zie staan en bestel dan ben ik 95 euro kwijt,maar moet ik nog 4 euro bij betalen aan bezorgkosten,99 euro in totaal dus.Als ik NOS ether en JP8 apart toevoeg aan mijn winkelwagen ben ik ook 99 euro kwijt,maar dan zonder bezorgkosten.Klopt dit,want anders zie ik de aanbieding er niet in.Misschien zou je dit kunnen uitleggen?Alvast bedankt.

• #5.630
Hey Rene,
nu zit ik net op je site te kijken,en wil ik deze stack eventueel wel gaan bestellen,alleen ik heb iets ontdekt wat vreemd lijkt.
Als ik die stack bij de aanbiedingen zie staan en bestel dan ben ik 95 euro kwijt,maar moet ik nog 4 euro bij betalen aan bezorgkosten,99 euro in totaal dus.Als ik NOS ether en JP8 apart toevoeg aan mijn winkelwagen ben ik ook 99 euro kwijt,maar dan zonder bezorgkosten.Klopt dit,want anders zie ik de aanbieding er niet in.Misschien zou je dit kunnen uitleggen?Alvast bedankt.

ja dat klopt wat je zegt..... dat is onvermijdelijk.. Bij 2 of meer producten (stack wordt gezien als 1 product) is de bezorging gratis. Zou je bv een emmer whey en de stack bestellen dan maakt het wel degelijk uit.

ja dat klopt wat je zegt..... dat is onvermijdelijk.. Bij 2 of meer producten (stack wordt gezien als 1 product) is de bezorging gratis. Zou je bv een emmer whey en de stack bestellen dan maakt het wel degelijk uit.

Ik dacht al dat dat de reden was,en ik ga ook niet zitten mierennken,maar dan vind ik het geen aanbieding.Bij een aanbieding denk ik aan korting tov de gewone prijs,maar nu ben ik evenveel kwijt.
Dit veranderd niets aan de goede service en info verder,maar wilde dit toch even kwijt.

• #5.632
Ik dacht al dat dat de reden was,en ik ga ook niet zitten mierennken,maar dan vind ik het geen aanbieding.Bij een aanbieding denk ik aan korting tov de gewone prijs,maar nu ben ik evenveel kwijt.
Dit veranderd niets aan de goede service en info verder,maar wilde dit toch even kwijt.

in jouw geval ben je hetzelfde kwijt .. maar in de situatie die ik uitleg is het wel degelijk een voordeel ;)

Nieuw bestellinkje geplaatst:

Scivation Xtend
Acufitness Vetpercentagemeter

Je zou me ff gerust kunnen stellen dat je het naar het goede adres stuurt aangezien het niet aan te geven is via je orderformulier:
Schutteheide 1-51

Dus naar huisnummer 1 met toevoeging 51, kon het niet anders invullen in dat formulier als 1 51 ;)

Net als vorige keer, k*t vakantieparken ook ^^

Laatst bewerkt:
  • #5.635
Nieuw bestellinkje geplaatst:

Scivation Xtend
Acufitness Vetpercentagemeter

Je zou me ff gerust kunnen stellen dat je het naar het goede adres stuurt aangezien het niet aan te geven is via je orderformulier:
Schutteheide 1-51

Dus naar huisnummer 1 met toevoeging 51, kon het niet anders invullen in dat formulier als 1 51 ;)

Net als vorige keer, k*t vakantieparken ook ^^

komt goed.. en ik zal ook even de site hiervoor aan laten passen.

Mijn bestelling:

- HOTROX 72 caps
- Vetpercentage meter 1 stuk
- Booster Cafeine 200 Tabs

Grtzzz

Isnogood en superspider, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn te vertellen of die vetpercentagemeter die jullie bestellen een beetje handig is?
Zit er ook over te twijfelen om die te gaan bestellen namelijk :)

Hoi rene, wat kun jij me aanraden om af te vallen / vetpercentage naar beneden te brengen? Ik doe cardio ongeveer 4 a 5 dagen in de week. Heb je wellicht een supplement om mij aan te raden ?

Hoi rene, wat kun jij me aanraden om af te vallen / vetpercentage naar beneden te brengen? Ik doe cardio ongeveer 4 a 5 dagen in de week. Heb je wellicht een supplement om mij aan te raden ?

ik denk eerder dat je ff een appart topic ervoor moet openmaken.
hoe zit het met je eetschema? hoelang cut je al?

ik heb maand geleden gecut zonder supps! en heb 9 kilo vet verbrand!
in nog geen 2 maanden tijd.

Terug
Naar boven