AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mega Grow is prima product als je Creatine mono zoekt. Merk een duidelijke krachttoename. En volgens mijn vriendin zijn mn armen ook gegroeit sinds ik het gebruik, en die groeien nogal moeilijk. De kersensmaak is trouwens helemaal top. Echt lekker om na de training te nemen.

NitroCrea heb ik ook geprobeerd. Krachttoename was ongeveer hetzelfde als mono, maar had een enorme pomp tijdens het trainen.

Rene

ik heb vandaag een bestelling geplaatst.. (3x BSN Syntha-6, 1kg XXL Ananas whey, vitamine C en multivitamine)

had een verkeerde smaak syntha-6 besteld, en daar nog over gemailt, maar nog geen antwoord op gehad.. is het wel aangepast?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.847
Rene

ik heb vandaag een bestelling geplaatst.. (3x BSN Syntha-6, 1kg XXL Ananas whey, vitamine C en multivitamine)

had een verkeerde smaak syntha-6 besteld, en daar nog over gemailt, maar nog geen antwoord op gehad.. is het wel aangepast?

ja ik zag een bon .. ik heb je 3x choco gestuurd.. was dat goed?

yes dat is goed, dankjewel :D

alleen jammer dat ik de bcaa caps vergeten ben te bestellen :P

kan je je mail over het olimp shirt eens bekijken, heb gisteren gemailed op info@...

naja misschien volgende week dan die BCAA en Animal Shirts bestellen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.854
Hoi Rene , ik ben van plan om de XXL multivit en de omega 3 van olimp aan te schaffen .
De multivit wil ik 2x daags nemen en de omega 3 1x 2 capsules daags . Krijg ik zo nu niet teveel vitamine e binnen ? Thx

Terug
Naar boven