AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.801
whey ananas en whey aardbei.

is allebei whey , jammer ik had net een voedingsschemamet pro 80 in samengesteld.

Is dit geen pot pro 80 dan gratis om de vergissing recht te zetten?

nee nu niet meer... soms doe ik dat wel... maar als er zo om gevraagd wordt zeker niet.. ik wil hem wel omruilen voor een pro80 zodat alles weer ok is.

rene

Hey kerel ,

stijgt het je naar het hoofd omdat je shop goed draait? wtf man
Ik verwacht een correcte levering zonder bullshit en als ik als ik mijn pot geopend heb achteraf merk dat het whey is dan ben ik in fout ofzo?
En wat zeker niet als er achter gevraagd word?
Hoe kan ik anders ruilen als ik hem al geopend heb?En moet ik dan opdraaien voor de verzendkosten ook nog? waar slaat dat op? Vergissen is menselijk maar ik moet er de dupe niet van zijn!
ik heb als consument ook zo mijn rechten
Zal ik nog zeker maar weer eens gaan rondvertellen hoe tevreden ik wel ben van je shop.
Goede klanten service Renee,keep it that way

Hey kerel ,

Ik verwacht een correcte levering zonder bullshit en als ik als ik mijn pot geopend heb achteraf merk dat het whey is dan ben ik in fout ofzo?
En wat zeker niet als er achter gevraagd word? waar slaat dat op? ik heb als consument ook zo mijn rechten
Zal ik nog zeker maar weer eens gaan rondvertellen hoe tevreden ik wel ben van je shop.

Ik ben eht erniet mee eens ik denk dat renee altijd zijn fouten recht trekt ik heb al veele malen besteld en ben al altijd tevreden geweest hij heeft de goedkoopste preizen dus respek voor xxlnutrition renee is okee

• #5.804
Hey kerel ,

En wat zeker niet als er achter gevraagd word? Weer een typische gierige Hollandse mentaliteit.

??? Nee er stijgt me helemaal niets naar mijn hoofd.. je krijgt per ongeluk een verkeerde pot geleverd. wat vervelend is. Dus dan wil ik die graag omruilen voor de goede, niet meer dan logisch. Maar jij stelt gewoon dat je dan recht hebt op een gratis 2500gram pro80. Normaal stuur ik wel eens een emmer gewoon na en zeg .. laat maar zitten die andere emmer. Maar als iemand zo stelt van heee dat wil ik een gratis emmer... dan denk ik daar anders over.

Is dat naar mijn hoofd stijgen :dunno:

??? Nee er stijgt me helemaal niets naar mijn hoofd.. je krijgt per ongeluk een verkeerde pot geleverd. wat vervelend is. Dus dan wil ik die graag omruilen voor de goede, niet meer dan logisch. Maar jij stelt gewoon dat je dan recht hebt op een gratis 2500gram pro80. Normaal stuur ik wel eens een emmer gewoon na en zeg .. laat maar zitten die andere emmer. Maar als iemand zo stelt van heee dat wil ik een gratis emmer... dan denk ik daar anders over.

Is dat naar mijn hoofd stijgen :dunno:

groot gelijk!

• #5.806
Hey kerel ,

Hoe kan ik anders ruilen als ik hem al geopend heb?En moet ik dan opdraaien voor de verzendkosten ook nog? waar slaat dat op? Vergissen is menselijk maar ik moet er de dupe niet van zijn!

ooo.. en dan vergoed ik uiteraard altijd de verzendkosten...
ik snap het niet zo... je hebt een verkeerde pot ik wil die ruilen. en je gaat roepen over je rechten als consument en dat je de dupe bent ???

roid rage ???

:popcorn:

neen ik vind de reactie wat jammer!
Dus ik had beter gezwegen , gezegd van hey kan ik ni ruilen hij is wel al open ...dus smijt er maar een nieuw deksel op en verkoop hem door en dan had ik totaal onverwacht 'joepieeee' een pro 80 pot thuis gekregen zonder de andere moeten weer te geven, omdat ik niets gevraagd heb hé! want kindjes die vragen worden overgeslagen ? is het niet, zijnde het niet dat het hier om een commerciele aankoop gaat met foute levering en ik dan toch wat op een makkelijkere verhelping ervan had gehoopt!
Voor de rest ben ik zeer tevreden over Renee zijn shop.
Laat al maar zijn ...ik hebt het begrepen

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey kerel ,

ze hadden jou een k*tje moeten geven:D

fout is menselijk idd...hij heeft bij mij een nieuwe emmer gestuurd omdat er 1 open/leeg was geraakt tijdens transport. Ik denk dat je niet gelijk zo hoog van de toren moet blazen en communiceer lekker via pm/email inplaats van deze shitload.

45 posts en al gezeik bij een sponsor van het forum waar bijna iedereen laaiend enthousiast over is.

Je hebt een klacht/melding dat iets in je levering niet helemaal in orde is. Hij heeft een mail adres en een telefoonnummer. Daar kun je hem dit geval melden.
Hij komt dan zelf met een passende oplossing.

Wat is nu je probleem?

Een beetje kort door de bocht vind ik...:rolleyes:

Hey kerel ,

Fijn dat je het nu zo op hebt kunnen lossen.....maar...

Die smerige toon waar jij mee begint mag je voor je houden in het vervolg.
Je ziet dat het op een normale manier zo opgelost is.

Stuur de volgende keer een leuke email naar XXL met je ''klacht'' en handel het daar dan verder af.

Terug
Naar boven