Goede avond,
Ik zit te kijken op de XXL site naar het product NOS Ether en heb een aantal vragen.
1) Op de site staat:
Neem de NOS ETHER in met wat DextroJuice, dat verbetert de opname en maakt de smaak veel beter. De smaak van NOS ETHER is behoorlijk zuur en niet echt lekker. Dit komt de door hoge dosering werkzame stoffen.
Hoeveel gram DextroJuice is aan te raden? En is dan één groot glas water (wat ik normaliter voor de dextro juice gebuik) voldoende voor de inname?
2) Er staat op de site Combinaties:
NOS Ether gecombineerd met Test Hardcore is de beste stack in ons assortimement.
en Combinaties:
NOS Ether gecombineerd met JP8 is een super combinatie.. JP8 voor de training en NOS Ether na de training en op rustdagen.
- Wat is van bovenstaande de beste combo?
- Als je NOS Ether combineert met Test Hardcore, hoe liggen dan de doseringen?
- Bij NOS Ether staat het volgende vermeld: < 86kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 1 scoop
86 - 100kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 2 scoops maar bij de onderste combi wordt niet meer gesproken over een dosering voor de training, alleen na. Wat is nou het beste?
- Iemand goede of slechte ervaringen met een bepaalde combo? Of mensen die een combo zelfs afraden.
Ik gebruik normaliter DextroJuice en XXL Whey protein shakes. Bij gebruik van bovenstaande supplementen, worden deze dan overbodig? Of ''moet'' ik met één van de producten stoppen?
Veel vragen en ik hoop dat iemand ze (gedeeltelijk) kan beantwoorden, alvast bedankt!