MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Fijn dat je het nu zo op hebt kunnen lossen.....maar...

Die smerige toon waar jij mee begint mag je voor je houden in het vervolg.
Je ziet dat het op een normale manier zo opgelost is.

Stuur de volgende keer een leuke email naar XXL met je ''klacht'' en handel het daar dan verder af.

Het feitje dat hij niet gewoon op de pot kijkt wat ie heeft gekocht i.p.v. eerst de pot open te maken zegt imo ook wel wat over het denkniveau:)

Hey kerel ,

stijgt het je naar het hoofd omdat je shop goed draait? wtf man
Ik verwacht een correcte levering zonder bullshit en als ik als ik mijn pot geopend heb achteraf merk dat het whey is dan ben ik in fout ofzo?
En wat zeker niet als er achter gevraagd word?
Hoe kan ik anders ruilen als ik hem al geopend heb?En moet ik dan opdraaien voor de verzendkosten ook nog? waar slaat dat op? Vergissen is menselijk maar ik moet er de dupe niet van zijn!
ik heb als consument ook zo mijn rechten
Zal ik nog zeker maar weer eens gaan rondvertellen hoe tevreden ik wel ben van je shop.
Goede klanten service Renee,keep it that way
Bullshit kerel. De service van XXL is top en niks op aan te merken.

Iemand met gezond verstand controleert zijn bestelling na ontvangst. Wie is er dan fout?

Kzou zeggen laat het zo mannen, 't probleem is opgelost dus

zeg Rene.
kun je ook de gebruiksaanwijzegingen die in het Engels staan, vertalen naar het Nederlands?
dats wel makkelijker voor de klant en vooral de jonge beginnens van 15 enzo die nog geen goed engels kunnen ;)

je hebt een Nederlandse site toch? ;)

zeg Rene.
kun je ook de gebruiksaanwijzegingen die in het Engels staan, vertalen naar het Nederlands?
dats wel makkelijker voor de klant en vooral de jonge beginnens van 15 enzo die nog geen goed engels kunnen ;)

tegenwoordig kunnen ze al engels op hun 12de hoor...

TopShop die XXlnutrition, Niets meer niets minder.

Foutje is menselijk ga je dan niet gedragen als een klein kind !!

Laatst bewerkt:
ontopic weer...d.w.z.

vragen over producten van XXL.

Administratieve dingen gewoon via email.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.831
zeg Rene.

tjaa... de meeste spullen die we zelf naar Nederland halen vertaal ik wel zoals getdiesel enzo.. va de andere supps wacht ik altijd op de vertalingen van de importeur. ik kijk er van de week nog eens naar.

Goede avond,

Ik zit te kijken op de XXL site naar het product NOS Ether en heb een aantal vragen.

1) Op de site staat:
Neem de NOS ETHER in met wat DextroJuice, dat verbetert de opname en maakt de smaak veel beter. De smaak van NOS ETHER is behoorlijk zuur en niet echt lekker. Dit komt de door hoge dosering werkzame stoffen.

Hoeveel gram DextroJuice is aan te raden? En is dan één groot glas water (wat ik normaliter voor de dextro juice gebuik) voldoende voor de inname?

2) Er staat op de site Combinaties:
NOS Ether gecombineerd met Test Hardcore is de beste stack in ons assortimement.
en Combinaties:
NOS Ether gecombineerd met JP8 is een super combinatie.. JP8 voor de training en NOS Ether na de training en op rustdagen.

- Wat is van bovenstaande de beste combo?

- Als je NOS Ether combineert met Test Hardcore, hoe liggen dan de doseringen?

- Bij NOS Ether staat het volgende vermeld: < 86kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 1 scoop
86 - 100kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 2 scoops
maar bij de onderste combi wordt niet meer gesproken over een dosering voor de training, alleen na. Wat is nou het beste?

- Iemand goede of slechte ervaringen met een bepaalde combo? Of mensen die een combo zelfs afraden.

Ik gebruik normaliter DextroJuice en XXL Whey protein shakes. Bij gebruik van bovenstaande supplementen, worden deze dan overbodig? Of ''moet'' ik met één van de producten stoppen?

Veel vragen en ik hoop dat iemand ze (gedeeltelijk) kan beantwoorden, alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.833
1> 1 scoop dextrojuice is genoeg
2> doseringen vraag ik even na, ik neem zelf jp8 en NOS en vind het echt top.
3> als je JP8 neemt met NOS dan neem je JP8 voor de training en de NOS erna en ook op rustdagen neem je NOS.

Goede avond,

Ik zit te kijken op de XXL site naar het product NOS Ether en heb een aantal vragen.

1) Op de site staat:
Neem de NOS ETHER in met wat DextroJuice, dat verbetert de opname en maakt de smaak veel beter. De smaak van NOS ETHER is behoorlijk zuur en niet echt lekker. Dit komt de door hoge dosering werkzame stoffen.

Hoeveel gram DextroJuice is aan te raden? En is dan één groot glas water (wat ik normaliter voor de dextro juice gebuik) voldoende voor de inname?

2) Er staat op de site Combinaties:
NOS Ether gecombineerd met Test Hardcore is de beste stack in ons assortimement.
en Combinaties:
NOS Ether gecombineerd met JP8 is een super combinatie.. JP8 voor de training en NOS Ether na de training en op rustdagen.

- Wat is van bovenstaande de beste combo?

- Als je NOS Ether combineert met Test Hardcore, hoe liggen dan de doseringen?

- Bij NOS Ether staat het volgende vermeld: < 86kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 1 scoop
86 - 100kg voor het ontbijt 0 scoops , voor de training 2 scoops, na de training 2 scoops
maar bij de onderste combi wordt niet meer gesproken over een dosering voor de training, alleen na. Wat is nou het beste?

- Iemand goede of slechte ervaringen met een bepaalde combo? Of mensen die een combo zelfs afraden.

Ik gebruik normaliter DextroJuice en XXL Whey protein shakes. Bij gebruik van bovenstaande supplementen, worden deze dan overbodig? Of ''moet'' ik met één van de producten stoppen?

Veel vragen en ik hoop dat iemand ze (gedeeltelijk) kan beantwoorden, alvast bedankt!

Weet niet of het hier al ergens staat, maar wanneer komt die nox pump terug binnen ?

Kan ik het best het huismerk nemen of gewoon de duurdere potten? Bijvoorbeeld No Xplode ofzo?

Het ligt eraan wat voor product je zoekt, niet hoe duur het is.

Creatine... Wil het voor de eerste keer gaan proberen.

Terug
Naar boven