XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat ben je allemaal aan het doen dan? gewoon hop inslikken .. drinken uit een flesje daarna dat werkt beter.

haha, computeren en eten. maar hij was al wat zachter dan die andere (die nog dicht zat in de verpakking.

Die andere had ik gister al uit de verpakking gehaald en was al wat zachter.

ik doe het in mijn brinta trouwens. en met drinken ja.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.743
haha, computeren en eten. maar hij was al wat zachter dan die andere (die nog dicht zat in de verpakking.

Die andere had ik gister al uit de verpakking gehaald en was al wat zachter.

ik doe het in mijn brinta trouwens. en met drinken ja.

wacht ff... je slikt die dingen dus niet in 1x door?

De eerste omega 3 pil ging goed de 2de ging kapot,,

Wat the **** is dat vies zeg.. heb hem nou nog in mijn mond zitten. verdomme!!!!

Wat een vissmaak, daarom eet ik ook geen vis haha.

Maar even uitgespuugd haha. had hem gister denk ik ook al niet open moeten maken en dan wachten tot vandaag met innemen haha.

hmmmmm....je moet niet bijten of zuigen hoor op die pillen.

Ik neem ook die omega 3 ....gewoon inslikken en geen probleem.

Succes.

hmmmmm....je moet niet bijten of zuigen hoor op die pillen.

Ik neem ook die omega 3 ....gewoon inslikken en geen probleem.

Succes.

Komt wel goed, maar heb hier al eerder gepost dat ik er moeite mee heb.. op de een of andere manier gebeurt er iets met me als ik zo'n miezerig pilletje wil innemen.

wacht ff... je slikt die dingen dus niet in 1x door?

nee gewoon in 1 keer, alleen gister had ik geen maaltijd (en staat erbij dat je ze een maaltijd in moet nemen???) dus vandaar.

Het is vloeistof hoe kan ik ze nou niet 1 keer innemen haha.:o
had er gisteren alleen 1 uit de verpakking gehaald maar toen weer terug gestopt, die was zachter geworden en toen die in mijn mond zat knapte die om dat ik zo zat te klungelen.

Maar dat spul is inderdaad goor. Ik moet er ook vaak boeren van laten, leuk als je niet bepaald een vis fan bent.

Hoeveel moet je eigenlijk pakken van Labrada supercharge want in ingrediënten lijst gaat men uit van 28gr, maar ergens in de tekst staat 50 doseringen en dat was 14gr?

Zo, voor de verandering eens zelf een bestelling gedaan ipv via vrienden.
Totaal: E220.40 (pr):roflol::o:D

Laatst bewerkt:
ja klopt... daar zat ik ook al naar te kijken die pot is voor de helft gevuld.

we krijgen binnenkort nog 2 soort gelijke supplementen .

wat ik niet goed snap is dat een waarschuwing erop staat:
this product is not intended for use bij those with a serious medical condition or pregnant or lactating women

er zitten toch gewoon vitamines en mineralen en andere stoffen die je ook uit normale voeding haalt?
waarom zou je moeten oppassen met medicijn gebruik ???

thx voor de snelle levering Rene

over een tijdje zal ik alleen de xl versie nodig hebben van et shirt merk ik ^^

• #5.751
Misschien dat het gewoon een standaard waarschuwing is die op elk product staat?

• #5.753
ff over vitargo he...

dat spul schuimt als de hel, als je het in een shakebeker mixt
is daar niet wat aan te doen?
en zit er trouwens geen maatschepje bij?

wat ik niet goed snap is dat een waarschuwing erop staat:

er zitten toch gewoon vitamines en mineralen en andere stoffen die je ook uit normale voeding haalt?
waarom zou je moeten oppassen met medicijn gebruik ???

Niet medicijn gebruik, medical condition is medische toestand. Sommige mensen kunnen serieuze allergien hebben voor de stoffen in dat product, vandaar.

Niet medicijn gebruik, medical condition is medische toestand. Sommige mensen kunnen serieuze allergien hebben voor de stoffen in dat product, vandaar.

wat houd medische toestand in dan?
ik slik ook medicijnen, ben ik nu meteen in medische toestand???
of moet je dan in het ziekenhuis liggen ofzo...

ik heb vandaag half maatschepje geprobeert, en voel geen bijwerkingen

Heeft er nog iemand problemen met het online bestellen?
Wil een bestelling plaatsen, maar telkens ik die code moet ingeven & op "bestellen!" druk krijg ik de meldig dat ik zogezegd de verkeerde code overneem...

Heb het een aantal keren geprobeerd, maar blijft terugkomen.

Heeft er nog iemand problemen met het online bestellen?
Wil een bestelling plaatsen, maar telkens ik die code moet ingeven & op "bestellen!" druk krijg ik de meldig dat ik zogezegd de verkeerde code overneem...

Heb het een aantal keren geprobeerd, maar blijft terugkomen.

Hoofdletters en kleine letters precies overnemen.. daar zal het wel aan liggen.. ;)

Terug
Naar boven