chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die komt pas over een week of 4 weer... zit te denken om over te stappen op een ander merk..Heb vorige week me bestelling al binnen gekregen. Nog bedankt. Banaan whey smaakt erg lekker, binnenkort de aardbij maar eff openmaken om te proeven.
Alleen hoeveel gram is nou een afgestreken schepje.
gr. Rene
ca 15 gram ..
op de nieuwe labels staat het wel ...die komt pas over een week of 4 weer... zit te denken om over te stappen op een ander merk..
Alleen wil ik een zogenaamde zware metalen vrij verklaring (zoals ik bij Olimp kreeg) en die geven de meeste niet.... en degene die dat wel geven zijn rete duur..
4 weken w88 is toch niet zo'n probleem? Die vrij verklaring lijkt me een goed punt om bij Olimp door te gaan.
dat is ook zo.. ben weer ongeduldig maar wil eigenlijk ook niet overstappen.. en ook wel beter dan die 1000mg caps.. zal ze nog eens mailen..Hmmm, hoe komt het dat jullie systematisch slechte reviews op de site verwijderen? Laatst las ik dat de repen van Weider collageen zouden bevatten en nu is die review weg of vergis ik me?
No No.... Kijk maar op de site, slechte reviews staan er gewoon tussen. Ooit kijk ik er doorheen en wis ik ONZIN dat is anders als een slechte review. Zoeits als, ben nu 10kg aangekomen in een week van die Mega Grow.. 
jup je derde been groeit ervanheej
ik heb eeb vraagje heeft dit spul nij werkinge zoals anabole
alvast bedankt groertjes shoels

Ik las deze hele thread en merkte dat xxl rekening houdt met de wensen van de klanten. Daarop vraag ik of het mogelijk is NO shotgun van VPX te verkopen. ik heb namelijk heel veel goede zaken van dit product gehoord. Het product krijgt op heel veel sites heel goede reviews. Op veel sites wordt het zelf verkozen boven no xplode en het is goedkoper aangezien je er langer mee doet.
Deserusan's Full Review of VPX NO Shotgun - Bodybuilding.com Forums
op deze site zijn er trouwens heel veel reviews over xpand, no shotgun en no xplode en no shotgun komt er iedere keer het beste uit.
Tis maar een voorstel. Hopelijk ijn er meer forumleden die dit idee wel zien zitten.
groetjes
Think a lot more.. Misschien hebben ze vrijdagavond/zaterdagmiddag weekend..?