Gunsy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe kan ik betalen met creditcard? Heb ik dan een paypal account nodig
![]()
Doe je toch iets verkeerd bro,
Ik heb al best lang de whey van xxl en heb ze al in alle smaken gehad. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik kreeg er zelfs een gratis shakebeker bij...![]()
Hey Renee,
Wanneer denk je die no-shotgun in je assortiment te hebben opgenomen?
eigenlijk 2 weken terug maar de &**&%$% importeur zit zonder en krijgt over een week weer binnen.. zit dan ook een gratis DVD bij hoorde ik wat er opstaat weet ik nog niet 
nu nog ff wachten tot het geld via de bank is overgeschreven en zal hier maandag of dinsdag wel zijn hoop ik 

rene even een vraagje :wanneer is die omega3 weer voorradig
want is bijna op dus hier bvd
heb gisteren een besstelling gedaannu nog ff wachten tot het geld via de bank is overgeschreven en zal hier maandag of dinsdag wel zijn hoop ik
maar ik ben betje te rap geweest bij de bestelling denk ik ik heb de nitrocrea voor een maand maar besteld.. is dit geneog voor een dergelijk "kuurtje"?
hoelang mag je de nitrocrea gebruiken en moet je dan een tussenpauze inlassen zoja hoelang is dit??
en ik vind et spijtig dat er nog altijd geen omega 3 caps zijn zit er al meer dan een maand op te wachten maarja ik ga ze nu wel ff in kruidvat ofzo gaan halen
groeten![]()
die whey instant pro is maar 80% toch. is dat niet weinig? als ik met andere merke vergelijk? en wat is dat het verschil tusse protein 80 en whey pro?