AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vorige keer ging het bestellen ook goed.

Gisteravond een hele grote order gedaan.
Hopelijk morgen in huis :thumbup:

hoe kan ik betalen met creditcard???? Heb ik dan een paypal account nodig???

• Topic Starter Topic Starter
Hey Renee,

Wanneer denk je die no-shotgun in je assortiment te hebben opgenomen?

zo ik heb ook ff wat besteld vandaag;)

nitrocrea

omdat ik benieuwd ben naar de werking van deze crea soort. en omdat ik slechte ervaring heb met alle andere soorten crea.

Whey Protein Instant

omdat me whey bijna op is ghehe.

ik hoop het maandag te hebben:D

Hey Renee,

Wanneer denk je die no-shotgun in je assortiment te hebben opgenomen?

:rolleyes: eigenlijk 2 weken terug maar de &**&%$% importeur zit zonder en krijgt over een week weer binnen.. zit dan ook een gratis DVD bij hoorde ik wat er opstaat weet ik nog niet :D

ben pas begonnen aan XXL nutrition mega grow,
smaakje kersen, gaat er heel goed in.

supper snelle levering trouwens,
verwacht er wel wat van heb goede reactie van vernomen

Renee is mijn bestelling al onderweg naar beilen? ghehehe:D

joepie heb het binnen:p

rene even een vraagje :wanneer is die omega3 weer voorradig
want is bijna op dus hier bvd

heb gisteren een besstelling gedaan :) nu nog ff wachten tot het geld via de bank is overgeschreven en zal hier maandag of dinsdag wel zijn hoop ik :)
maar ik ben betje te rap geweest bij de bestelling denk ik ik heb de nitrocrea voor een maand maar besteld.. is dit geneog voor een dergelijk "kuurtje"?
hoelang mag je de nitrocrea gebruiken en moet je dan een tussenpauze inlassen zoja hoelang is dit??
en ik vind et spijtig dat er nog altijd geen omega 3 caps zijn zit er al meer dan een maand op te wachten maarja ik ga ze nu wel ff in kruidvat ofzo gaan halen :)
groeten :D

heb gisteren een besstelling gedaan :) nu nog ff wachten tot het geld via de bank is overgeschreven en zal hier maandag of dinsdag wel zijn hoop ik :)
maar ik ben betje te rap geweest bij de bestelling denk ik ik heb de nitrocrea voor een maand maar besteld.. is dit geneog voor een dergelijk "kuurtje"?
hoelang mag je de nitrocrea gebruiken en moet je dan een tussenpauze inlassen zoja hoelang is dit??
en ik vind et spijtig dat er nog altijd geen omega 3 caps zijn zit er al meer dan een maand op te wachten maarja ik ga ze nu wel ff in kruidvat ofzo gaan halen :)
groeten :D

Nitrocrea voor een maand is prima.. beter eerst kijken of het goed voor je werkt dan kan je daarna altijd nog bijstellen.. Je kan het langere tijd nemen, zelf hanteer ik altijd > als ik merk dat de werking minder wordt dan las ik een pauze in. ieder lichaam is anders...

Succes ermee, ik hoop dat je tevreden bent..

Heb vorige week vrijdag (uurtje of 12) besteld en de dag erna (zaterdag) binnengekregen. Top levering :thumbup:

Dat No-Xplode is goed te doen trouwens (2 scoops)!

die whey instant pro is maar 80% toch. is dat niet weinig? als ik met andere merke vergelijk? en wat is dat het verschil tusse protein 80 en whey pro?

die whey instant pro is maar 80% toch. is dat niet weinig? als ik met andere merke vergelijk? en wat is dat het verschil tusse protein 80 en whey pro?

Nee dat is normaal... Alleen de meeste andere merken schrijven 85% op. Dit is echter het eiwitgehalte op de droge stof en komt neer op 80% op het product. We zijn gewoon te eerlijk ;)

Protein 80 is een blend van whey, casseine en ei-eiwit en wordt wat langzamer opgenomen.

Ok dankje
ik zie wel eens 95% ofzo. is dan wel duurder maar is het beter?

zoals Pure Whey Isolate 95

Laatst bewerkt:
Succes ermee, ik hoop dat je tevreden bent..

ik ben altijd al tevreden geweest over jullie :)
enkel nu sinds dat de rembours niet meer gaan duurt het wel langer tegen dat ik mijn bestelling hier binnenheb maar dat komt door mijn bank .. dat duurt een paar dagen tegen dat het overgeschreven is enzo maar ik heb daarnet gezien dat het overgeschreven is dus hopelijk morgen of overmorgen is het binnen :)

Terug
Naar boven