Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik las deze hele thread en merkte dat xxl rekening houdt met de wensen van de klanten. Daarop vraag ik of het mogelijk is NO shotgun van VPX te verkopen. ik heb namelijk heel veel goede zaken van dit product gehoord. Het product krijgt op heel veel sites heel goede reviews. Op veel sites wordt het zelf verkozen boven no xplode en het is goedkoper aangezien je er langer mee doet.
Deserusan's Full Review of VPX NO Shotgun - Bodybuilding.com Forums
op deze site zijn er trouwens heel veel reviews over xpand, no shotgun en no xplode en no shotgun komt er iedere keer het beste uit.
Tis maar een voorstel. Hopelijk ijn er meer forumleden die dit idee wel zien zitten.
groetjes

Hoe zit het nu met de prijs van whey protein instant, op jullie website staat een prijs van 149.95 voor 10 kg.
En wanneer ik hier op de banner kijk staat een prijs van 159.95 voor 10 kg whey instant.
Het gaat hierbij toch om dezelfde whey?!
oeps foutje in de Banner.... zal het aan laten passen ..Ik hoor al langer goede dingen hierover.. zal het toevoegen.. volgende week zal het wel op de site verschijnen![]()
oeps foutje in de Banner.... zal het aan laten passen ..
Moet zijn 149.95

hulde aan XXL.
Heb zojuist mijn nieuwe emmer whey instant geopend en er zit nu eindelijk een maatschep bijhulde aan XXL.
Alleen nu vroeg ik me af hoeveel maatscheppen er bij hoeveel ml melk moet? Ik doe het nu een beetje op gevoel maar heb het idee dat het soms te weinig of te veel is.
Ben zo'n pietje precies die ook alles op de weegschaal afweegt![]()
Bedankt!
xxl nutrion goede prijzen zwakke service. heb er al heel vaak besteld en ik heb nog nooit me spullen binnen 24uur binnen gekregen wat ik wel bij andere site's voor elkaar krijg. ik heb dat ik me 10kg whey vandaag binnen krijg want ik heb helemaal niets meer...
xxl nutrion goede prijzen zwakke service. heb er al heel vaak besteld en ik heb nog nooit me spullen binnen 24uur binnen gekregen wat ik wel bij andere site's voor elkaar krijg. ik heb dat ik me 10kg whey vandaag binnen krijg want ik heb helemaal niets meer...
Vraagje over Nitrocrea:
Ik zou het best willen bestellen, maar zit met het volgende:
Er wordt geadviseerd om het 30 to 60 minuten voor het trainen, op een lege maag te nemen. Een lege maag heb ik na praktisch 3 uur. Nitrocrea erin en een half uur later trainen. Training duurt anderhalf uur. Opgeteld kom ik dan op een tijdsbestek van 3+1/2+1 1/2 uur= 5 uur niet eten.
Ik heb eerder Vendetta gekocht, maar die pot heb ik maar voor de helft gebruikt omdat ik om dezelfde reden een stuk minder kon eten per dag.
Dus mijn vraag: kan ik na inname van nitrocrea nog een maaltijd verorberen voor de training?
poterdikkie me visolie is alweer ff op! opschieten met die shizzle!![]()