XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey,
Ik heb een vraagje over de smaak van jullie whey; ik dacht binnenkort een pot whey met banaan-smaak te kopen. Met welk merk zou je jullie whey kunnen vergelijken, van smaak? Beter dan Performance, Maximize? Just interested...

mvg,

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.983
Heey kerel van XXL, hoe smaakt de chocolade whey van jullie. Moet binnekort weer whey aanschaffen en ik zit er aan te denken om een XXL product te gaan nemen.

over smaken kan je een anders niets vertellen... ik vind iets heerlijk en jij mss wel goor. Over smaak valt ook niet te twisten ;)

• #5.984
Hey,
Ik heb een vraagje over de smaak van jullie whey; ik dacht binnenkort een pot whey met banaan-smaak te kopen. Met welk merk zou je jullie whey kunnen vergelijken, van smaak? Beter dan Performance, Maximize? Just interested...

mvg,

Geen idee.. ik heb die whey's nooit gehad. Al onze whey's zijn zacht van smaak en niet overdreven zoet.

over smaken kan je een anders niets vertellen... ik vind iets heerlijk en jij mss wel goor. Over smaak valt ook niet te twisten ;)

Nee dat begrijp ik maar mischien heb ik de vraag fout gesteld.
Laat ik het zo zeggen, het is niet zoon chemisch smaakje zoals sommige whey's zijn. Het is wel een echte smaak?!

De whey van XXL is zowiezo een stuk beter dan die Stacker W die we hebben gebruikt ;)

Heb ik ook nog even een vraagje:

Hoeveel gram mammoth2500 gebruik je per shake??

Ik heb al verschillende merken getest en ik blijf het zeggen, XXL hun whey blijft gewoon top van smaak. Heb nu de chocolade zelf nog niet getest, staat wel klaar als de banaan op is maar ik ben er vrij zeker van dat het net als de andere smaken heerlijk smaakt.

Je kan natuurlijk altijd eens een pot van 1kg proberen.

Anders moet je de 113 reviews van klanten op hun site eens bekijken :D

http://www.xxlnutrition.nl/reviews/159/Whey Protein Instant

http://www.xxlnutrition.nl/best_product/159/XXL Nutrition/Whey Protein Instant

• #5.988
Nee dat begrijp ik maar mischien heb ik de vraag fout gesteld.
Laat ik het zo zeggen, het is niet zoon chemisch smaakje zoals sommige whey's zijn. Het is wel een echte smaak?!

ik vind het zeker niet chemisch smaken.. zo i zo is de smaak erg zacht niet zo overdreven zoet ook.

• #5.989
De whey van XXL is zowiezo een stuk beter dan die Stacker W die we hebben gebruikt ;)

Heb ik ook nog even een vraagje:

Hoeveel gram mammoth2500 gebruik je per shake??

ik zou niet meer als 100gram nemen.. ik ben zo i zo geen Mammoth fan. zit me iets te veel suikers in. Kijk volgende keer eens naar complex carb gainer.

heb het nog niet gekocht dus dat scheelt! ;) zal de complex carb gainer ff checken!

Vanmiddag bestelling geplaatst: Wat instant Whey en Amino's.

Die cocos whey lijkt me wel wat... ook niet té zoet? zachte smaak?

Hey xxl wat denk je van ultra 40 van beverly international?Topproduct veel beter dan bvb de livertabs van universal.en zeer voedzaam,en hoog in aminos en ijzer en vitamine b:rolleyes:

Kokos is binnen!
Even wat in de shake-beker met brinta en water.

Heeeeerlijk ontbijt!

Hey xxl wat denk je van ultra 40 van beverly international?Topproduct veel beter dan bvb de livertabs van universal.en zeer voedzaam,en hoog in aminos en ijzer en vitamine b:rolleyes:

Wat is er mis met de kwaliteit van Universal?
Beverly Int. heeft zeer goede producten maar vreselijk duur.

Terug
Naar boven