baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heey kerel van XXL, hoe smaakt de chocolade whey van jullie. Moet binnekort weer whey aanschaffen en ik zit er aan te denken om een XXL product te gaan nemen.

Hey,
Ik heb een vraagje over de smaak van jullie whey; ik dacht binnenkort een pot whey met banaan-smaak te kopen. Met welk merk zou je jullie whey kunnen vergelijken, van smaak? Beter dan Performance, Maximize? Just interested...
mvg,
over smaken kan je een anders niets vertellen... ik vind iets heerlijk en jij mss wel goor. Over smaak valt ook niet te twisten![]()

Nee dat begrijp ik maar mischien heb ik de vraag fout gesteld.
Laat ik het zo zeggen, het is niet zoon chemisch smaakje zoals sommige whey's zijn. Het is wel een echte smaak?!
De whey van XXL is zowiezo een stuk beter dan die Stacker W die we hebben gebruikt
Heb ik ook nog even een vraagje:
Hoeveel gram mammoth2500 gebruik je per shake??
ik vind het zeker niet chemisch smaken.. zo i zo is de smaak erg zacht niet zo overdreven zoet ook.

heb het nog niet gekocht dus dat scheelt!zal de complex carb gainer ff checken!
Top bedankt voor je reactie, binnekort komt er een bestelling![]()
Die cocos whey lijkt me wel wat... ook niet té zoet? zachte smaak?
Hey xxl wat denk je van ultra 40 van beverly international?Topproduct veel beter dan bvb de livertabs van universal.en zeer voedzaam,en hoog in aminos en ijzer en vitamine b![]()