XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag bestelling gekregen, weer lekker snel Rene. :)

Rene, als er niemand thuis is zet tnt het pakket dan af bij de post of komen ze volgende
dag terug?

whey met dextro is prima... en mss creatine monohydraat. niet duur en voor de meeste werkt dat goed.

Nja ik ben eigenlijk een fan van Kre Akalyne :p maar ik heb mono nog nooit geprobeerd dus :)

Maar ik had nog een vraagje .. Vitargo is in principe een beetje beter dan DextroJuice .. maar ik merk dat als ik de aanwijzing volg voor dextrojuice 0.4 x Lichaamsgewicht (72 kg) = +- 30g , daar heb ik dus minder van nodig als vitargo + het is goedkoper?

Ok het is ook 'maar' een soort druivensuiker en het is geen complexe koolhydraat maar toch , als ik de kwaliteit prijs verhouding bekijk ben ik toch uiteindelijk beter af met dextrojuice ,of vergis ik mij

wat dacht je ervan om de Syntha-6 is in de aanbieding te zetten.;)
33c0lq8.png

:D**** wat zijn die lui bij xxl altijd snel met leveren te ziek gewoon!

ik klik op geld overmaken, 2 min later gaat de deurbel waren ze er al :D

Zo ff een kleine bestelling gedaan:) 1ste x dat ik verzondkosten moet betalen:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.030
Ik ben vandaag tot maandag middag weg... dus :wave: veel plezier allemaal :D

De bestellingen en mails lopen gewoon door, maar geen posts op DBB dus.

nog dat geluk :D

goed weekend rené :D

Isnogood en Superspider hoe zit dat met die vetpercentage meter? (blz. 283) :D

het zit je ook niet echt mee he?? :D

ja en nee :p heb vandaag mijn bestelling al binnegehad :banana: zeer snel dus :D

maar rene heeft er maar 1 sample ingestoken :( :p

rene die kleine kaartjes van xxl die je meegeeft, zou je er niet beter stickers van maken? kan iedereen ze dan ophangen enzo, ik zou ze zeker bij ons in de gym hangen :D

't ging hier ook weer lekker snel, maandag namiddag betaald, woensdagochtend voor de deur. en dat is dan naar belgie.

+ uno

Net Casein Pro 90 1000 gr besteld:cool:

Lekker voor in de cut.:D

ja en nee :p heb vandaag mijn bestelling al binnegehad :banana: zeer snel dus :D

maar rene heeft er maar 1 sample ingestoken :( :p

rene die kleine kaartjes van xxl die je meegeeft, zou je er niet beter stickers van maken? kan iedereen ze dan ophangen enzo, ik zou ze zeker bij ons in de gym hangen :D

Het zijn geen stickers?
Tjeeezus man, ik dacht dat het aan mij lag....ben er verdomme uren mee bezig geweest.

Terug
Naar boven