- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
helemaal niets, Universal heeft écht super producten.. vooral de Animal lijn.
Ja, dat bedoelde ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helemaal niets, Universal heeft écht super producten.. vooral de Animal lijn.

nog steeds geen Ultimate NOX PUMP Formula te ziendenk dat ik morgen bestelling ga doen met supercharge. is ook alweer tijdje geleden lijkt me ook lekker
die nox pump zal later ooit wel eens binnen zijn zeker![]()
dank u!Ik ken XXL nutrition nu pas , en er is een nieuwe klant ook dadelijk bij ...
Niets dan goede producten en VEEEEEL goedkoper ...
Voor 2 KG whey betaal ik normaal 52 € , nu kan ik 4.5 kilogram voor 80 € kopen enzo ...
Wat een verschil in prijs ! Ongelofelijk
Kunnen jullie me even opweg helpen? Ik wil wel een aantal producten kopen maar er is zoveel aanbod ... zeg eens wat de beste zijn om te groeien? (ik eet goed tis dus enkel als aanvulling op voedsel)
Dag Rene,
Mijn emmer Vanille whey protein instant is bijna op, ik zou graag eens de banaan willen proberen? Hoe is de smaak ervan? Niet te sterk maar ook niet te zwak? Zoals de vanille ongeveer?
Gebruik gewoon de producten van XXL zelf..
De nitrocrea/megragrow en whey protein instant

ik zal hem later wel eens proberen als hij trg binnen is.
Groeien is het doel !
gewoon echt puur op massa op aanvulling op eten en trainning, wat levert de beste resultaten ...
Ik was nu aan het kijken naar de whey protein instant samen met de dextrojuice ? Lees ik goeie dingen over moetk zeggen
EDIT : ohja , kracht doet er niet toe (enkel in de mate dat het de spiergroei bevordert dan)
Super Charge! en Nox Pump zijn beiden geweldige producten.. een maatje van mij bijv. zweert bij Super Charge! ipv Nox Pump, ik aan de andere kant vind het moeilijk te kiezen.heb nu toch voor de supercharge gekozen aangezien de nox pump er nog steeds niet is. ja ik ben ongeduldig

Super Charge! en Nox Pump zijn beiden geweldige producten.. een maatje van mij bijv. zweert bij Super Charge! ipv Nox Pump, ik aan de andere kant vind het moeilijk te kiezen.
2 verschillende producten, de 1 is het ander niet, de ander is het 1 niet. de werking van beiden verschilt nogal![]()
de nox pump zal ooit ook wel komen