XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Universal

Heb de unilivertabs gehad kreeg er problemen van zware winderigheid en dergelijke last van men darmen .Op de verschillende americaanse boards de meeste de zelfde klachten.En als ze met ultra 40 begonnen waren hadden ze niks last:cool:

nog steeds geen Ultimate NOX PUMP Formula te zien :p denk dat ik morgen bestelling ga doen met supercharge. is ook alweer tijdje geleden lijkt me ook lekker :meal:

die nox pump zal later ooit wel eens binnen zijn zeker:p

nog steeds geen Ultimate NOX PUMP Formula te zien :p denk dat ik morgen bestelling ga doen met supercharge. is ook alweer tijdje geleden lijkt me ook lekker :meal:

die nox pump zal later ooit wel eens binnen zijn zeker:p

je brengt me op een idee.. ga vandaag weer eens een zakje nox pump nemen :D dank u!

haha wrijf het er maar in bedankt hoor :p

Dag Rene,

Mijn emmer Vanille whey protein instant is bijna op, ik zou graag eens de banaan willen proberen? Hoe is de smaak ervan? Niet te sterk maar ook niet te zwak? Zoals de vanille ongeveer?

Ik ken XXL nutrition nu pas , en er is een nieuwe klant ook dadelijk bij ...

Niets dan goede producten en VEEEEEL goedkoper ...

Voor 2 KG whey betaal ik normaal 52 € , nu kan ik 4.5 kilogram voor 80 € kopen enzo ...

Wat een verschil in prijs ! Ongelofelijk

Kunnen jullie me even opweg helpen? Ik wil wel een aantal producten kopen maar er is zoveel aanbod ... zeg eens wat de beste zijn om te groeien? (ik eet goed tis dus enkel als aanvulling op voedsel)

Ik ken XXL nutrition nu pas , en er is een nieuwe klant ook dadelijk bij ...

Niets dan goede producten en VEEEEEL goedkoper ...

Voor 2 KG whey betaal ik normaal 52 € , nu kan ik 4.5 kilogram voor 80 € kopen enzo ...

Wat een verschil in prijs ! Ongelofelijk

Kunnen jullie me even opweg helpen? Ik wil wel een aantal producten kopen maar er is zoveel aanbod ... zeg eens wat de beste zijn om te groeien? (ik eet goed tis dus enkel als aanvulling op voedsel)

Gebruik gewoon de producten van XXL zelf..

De nitrocrea/megragrow en whey protein instant

k , verdere kooptips zijn altijd welkom . Was ook al eens gaan kijken naar die soep , lijkt me ook best interessant moetk zeggen !

wat is het verschil tussen whey isolaat en whey protein instant...

Ik zie minder eiwitten in whey protein instant , maar het is veel populairder ... er is dus duidelijk eenverschil maar welk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.012
Gebruik gewoon de producten van XXL zelf..

De nitrocrea/megragrow en whey protein instant

Ik zou iig voor whey instant gaan.. en dan mss idd mega grow.. ik blijf dat een topper vinden. NOS ether is ook een aanrader. Maar er zijn meer goede producten.. hangt er een beetje af van wat je zoekt.

Groeien is het doel ! :D

gewoon echt puur op massa op aanvulling op eten en trainning, wat levert de beste resultaten ...

Ik was nu aan het kijken naar de whey protein instant samen met de dextrojuice ? Lees ik goeie dingen over moetk zeggen

EDIT : ohja , kracht doet er niet toe (enkel in de mate dat het de spiergroei bevordert dan)

Laatst bewerkt:
hoi, heb net mijn bestelling geplaatst.

C-1000 with rose Hips 100 tabs, aantal:1, prijs: 9.90
Omega 3 2x 100 Caps, aantal:1, prijs: 22.00
Complex Carb Gainer 2,5 kg (Vanille), aantal:1, prijs: 36.00
Whey Isolaat 2250 gram (Vanille), aantal:1, prijs: 51.50
Super Charge New 800 gram, aantal:1, prijs: 59.00

Uw bestelnummer is: 17882

ik ben bij de opmerkingen vergeten vragen of je soms nog samples hebt?:p

heb nu toch voor de supercharge gekozen aangezien de nox pump er nog steeds niet is. ja ik ben ongeduldig :D ik zal hem later wel eens proberen als hij trg binnen is.

alvast bedankt ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.015
Groeien is het doel ! :D

gewoon echt puur op massa op aanvulling op eten en trainning, wat levert de beste resultaten ...

Ik was nu aan het kijken naar de whey protein instant samen met de dextrojuice ? Lees ik goeie dingen over moetk zeggen

EDIT : ohja , kracht doet er niet toe (enkel in de mate dat het de spiergroei bevordert dan)

whey met dextro is prima... en mss creatine monohydraat. niet duur en voor de meeste werkt dat goed.

heb nu toch voor de supercharge gekozen aangezien de nox pump er nog steeds niet is. ja ik ben ongeduldig
Super Charge! en Nox Pump zijn beiden geweldige producten.. een maatje van mij bijv. zweert bij Super Charge! ipv Nox Pump, ik aan de andere kant vind het moeilijk te kiezen.

2 verschillende producten, de 1 is het ander niet, de ander is het 1 niet. de werking van beiden verschilt nogal ;)

Dus:

3 scheppen whey, 5 gram glutamine, 2 scheppen dextrose, L-arginine en wat water...
Zou een goede, complete shake moeten zijn?

Super Charge! en Nox Pump zijn beiden geweldige producten.. een maatje van mij bijv. zweert bij Super Charge! ipv Nox Pump, ik aan de andere kant vind het moeilijk te kiezen.

2 verschillende producten, de 1 is het ander niet, de ander is het 1 niet. de werking van beiden verschilt nogal ;)

idd, de oude supercharge heb ik al geprobeerd. nu is het eens tijd voor de nieuwe he:) de nox pump zal ooit ook wel komen :D

Terug
Naar boven