Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Complex carb gainer (vanille) smaakt echt goed, heb al eerder mammoth gekocht, maar die shit kreeg ik echt niet binnen, zit een vuil chemisch smaakje
De kleine witte en zwarte brokjes zijn normaal vermoed ik? :p
juist heerlijk zo'n smaakje!

Ik heb trouwens net XXL Mega Grow binnen, maandag aan beginnen.... das volgens mij veel te zoet

vrijdag morgen bestelling gedaan, en zaterdagmorgen al afgeleverd.. supersnel hoor! bedankt! volgende week weer even een bestelling doen!

hoi ik heb de whey van XXL nutrition binnengekregen maar ik krijg het niet goed oplosbaar het is namelijk heel klonterig hoe doen jullie dat?

zo ook voor het eerst besteld bij xxl
hele nette service ik had vitaminpacks en carbo en een shirt.
was de volgende dag al binnen nadat ik het had besteld heel netjes
bedankt

Laatst bewerkt:
hoi ik heb de whey van XXL nutrition binnengekregen maar ik krijg het niet goed oplosbaar het is namelijk heel klonterig hoe doen jullie dat?

Dat heb ik ook, komt door het schepje, je moet al kloppend met het schepje op de rand van je shakebeker je whey erin gooien. Dan heb je geen klonten:D

ik doe 2scheppen whey in een glas van 250ml en dan melk erin en roer het dan met een lepel ???

Waarom roert hier iedereen met een lepel? Gewoon de shakebaker in en shaken, geen klonters

Verschilt bij mij weleens soms in een glas, als me shakebeker even zoek is dat ding is altijd weg..
Zelfs met lepel is het perfect oplosbaar !!

+1 wanneer je meer shakebekers hebt ben je zo ook eerder kwijt :D

btw top dat ik eeen proteinbar bij mn bestelling kreeg...heb m net op maar omg wat is dat ding smerig.

Welke was het?

Olimp matrix pro 32 26gr protein. Witte choco met cocos. Naja weten we dat ook wweer

Terug
Naar boven