- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja okmaar enkel de bar is gewoon vies.Maarja wel weer 26gr dat is dan weer de bright side

hoi ik heb de whey van XXL nutrition binnengekregen maar ik krijg het niet goed oplosbaar het is namelijk heel klonterig hoe doen jullie dat?
klonterig? dat kan ik moeilijk geloven van xxl nutrition. Dewelke heb je precies?
ik doe 2scheppen whey in een glas van 250ml en dan melk erin en roer het dan met een lepel![]()
gebruik een shakergoeie vraag, mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen, terwijl het reeds allang zou verstuurd zijn. Ik hoop dat er iets kan aan gedaan worden..
Complex carb gainer (vanille) smaakt echt goed, heb al eerder mammoth gekocht, maar die shit kreeg ik echt niet binnen, zit een vuil chemisch smaakje aan.
De kleine witte en zwarte brokjes zijn normaal vermoed ik?![]()
rene, hebben jullie caffeinecaps?
zie het niet direct terug op de site

ja dat zijn delen van de gemalen havermout.. als je de shake even laat staan wordt i ook steeds dikker.. dan nemen die vezels het vocht op.

die caffeine tabs staan er toch... van lipotrex booster. 250mg per tablet.
hoe waardeer jij die? ivm andere merken enzo? en met de caffeine waarde?
ja die zijn gewoon goed deze.. en niet te duur ook. doen wat ze moeten doen niet meer en niet minder

dan wordt volgende maand een leuke maand met
drive
rpm
megagrow
en die lipotrex
![]()

WB
had laatst Universal CUTS aangeschaft omdat er wat vet af moetdit icm cardio . Maar ik zie dat er ook aardig wat pep (cafaine
) inzit. Zou ik het ook gewoon als pre wo kunnen gerbuiken.